22 Ağustos 2007 Çarşamba

Benim sanatsal yönüm, karakalem...

Can sıkıntısından patlamak üzere olan bünyemin eline kağıt kalem alıp karalamasıyla birden aklına, "-ben bunları niye kaydetmiyorum, kaydediyim herkes görsün..." fikrinin gelmesiyle oluşan, kalitesiz ama gurulu webcamim ile çektiğim karakalem portre çalışmalarım. Şimdilik 3 tane, daha birsürü var ama onları çizerken kaydetmedim, tarayıcım olduğu bir gün hepsini görebilirsiniz.

The O.C 'den Summer

Prison Break 'den Haywire

Amy Lee



9 yorum:

şeker dedi ki...

süper yaw.
bunları hakikaten sen mi çizdin!!
sana bi fotomu göndersem benim de kara kalem portremi yapar mısın?? :))

stickman dedi ki...

ya tabi ben çizdim, herkez ilk önce aynı tepkiyi veriyor, inanamıyorlar benim çizdiğime :)

gönder tabi yaparım

şeker dedi ki...

ben şaka yapmıştım ama çizersen gönderirim :)

stickman dedi ki...

yaparım tabi ya, ama %100 benzetme garantisi veremem, o kadar yetenekli değilim :)

jAzZraiL dedi ki...

ellerine sağlık cidden baya iyisin:)
ama şunu söyliim birebir çizmek bir yerden sonra fotoğrafçılıktan farksız hale geliyor:D
bence hızlı,keskin ve oldukça az çizgiye dökmelisin çizimlerini.
Her çizgi bir sürü şey anlatmalı.Uzun ve keskin hatlı çzigiler.
Ben de böyle çizmekteydim sonrasında baktım ki fenalıklar gelmiş:D

stickman dedi ki...

teşekkür ederiiiim :)
"hızlı,keskin ve oldukça az çizgi" tamam jazzrail ;) sevdim bu fikri, böyle çizmek daha zor ama denicem usta :)

jAzZraiL dedi ki...

eh kolay gelsin o zaman sana:)

a S P u R Ç e dedi ki...

hayran oldum çok yönlü insan!!! süper

stickman dedi ki...

teşekkürleeer :)