9 Ocak 2010 Cumartesi

o an hayat bitsin istedim...

lise 1'deydik. bizim dörtlü bi grup vardı, genelde beraber takılırdık. sınıfta para mı toplanıyodu ne. bu gruptan bi arkadaş cüzdanını çıkardı para alacaktı, o sırada da nasıl bi an denk geldiyse biz cüzdan kullanmayanlar olarak hepimiz o cüzdana bakıyoruz. bir de ne görelim. arkadaşın cüzdanında kocaman bir memoli fotoğrafı var. cüzdanında büyük o şeffaf yere memoli fotoğrafı koymuş. bu durum karşısında biz çok sarsıldık tabi. hele bana böyle bi titreme geldi ki anlatmamam. okulu bırakmayı düşünenler filan oldu ya o derece. o an hayat bitsin istedim. ama arkadaşlarımın geleceğini de düşünerek hemen toparladım kendimi. yapmayın etmeyin dedim ve gözyaşları eşliğinde diyorum tabi bunları, onları durdurdum zar zor. hemen müdür yardımcısına gittik dedik böyle böyle. bu benim yetkimi aşar müdüre başvurmamız lazım dedi. alel acele doluştuk müdürün odasına. anlattık durumu. yapacak bişey yok, kırmızı alarm dedi. hemen bana getirin o öğrenciyi dedi. tuttuk bunu biz yaka paça getirdik attık müdürün odasına. bi ağzına vurmuş bunun müdür, dişini filan kırmış. sonra burnuna filan vurmuş, gözüne vurmuş, yatırmış dekmelemiş.

10 yorum:

Finduilas dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
0z-T dedi ki...

Biz kucukken memolicilik oynardik. Bunu ilk kez burada acikliyorum Stick :(

Adsız dedi ki...

http://www.thedoghousediaries.com/?p=129

Bak, senin gibi çiziyorlar. :)

Lulu dedi ki...

Ne kadar kötü niyetliymişsiniz Stickcim.Belki çocuğun idolüydü,büyüyünce Memoli olmak istiyordu belki garibim.Farketmeden Türk sinemasını yakışıklı bir jönden mahrum bırakmış olabilirsiniz.Hemen cinsel kimliğini niye sorguluyorsunuz?Ayrıca müdürünüz de ne homofobikmiş,üzüldüm bak çocuğa şimdi:D

tamchee dedi ki...

iyi yapmış müdür..!!
Gebertseymiş puştu..!!
Akşam akşam sinirimi zıplattı..

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

ya durun sakin olun. 1..2..3.. sakin ol memoli.. 4..5..6.. :))

Beyrut Yıldırım dedi ki...

memeloi bir fenomendi ama " e be köylü kızı e be köylü kıız ebele hüblee" konuşurdu :)Bizler ortaoklda müzik dersinde flütle Süper Baba'yı, yine müzik dersinde yine flütle yılan hikayesi müziği çalan bir nesiliz...hor görmemek lazım.

e be stikman e be stikman

AcımasızHasmet dedi ki...

en doğrusunu yapmışsınız acımasız davranarak, tebrikler.
ayrıca birazcık kendinizde de kusur arayın 4lü grubunuza nasıl dahil olabilmiş ki bu memolici? Arkadaşlarınızı daha dikkatli seçmelisiniz, sizin de adınız kötüye çıkar sonra al başına belayı...

Berrin'deniz' dedi ki...

allah allah nasıl arkadasmıssınız:(
ben bir gariplik göremedim..lisedeyken bende kenan dogulunun fotografını tasıyordum cuzdanımda :)
hayretsınız vallahi..

stickman dedi ki...

Finduilas, benimde tüm dileğim o artık.

yapma be OZ-T, memolicilik mi. derin izler, kapanmaz yaralar bırakmıştır bu oyun psikolojinizde ya. haberim olsaydı engellemeye çalışırdım. üzgünüm :(

adsız, eh işte, benim eski çizimlere biraz benziyo diyebiliriz. onlar vucutları kare çizmişler :)

dimi lulu dimi, ah işte ah içimiz fesat. ama o anı sen yaşasaydın, sende çok istemsiz davranabilirdin. çünkü o an varya nası böyle hala gözümün önünde. herif cüzdanı bi açtı, ben memoliyle gözgöze geldim. bu nası bişi biliyo musun? :D o bi an böyle herşey durdu sanki, kendimi sıradan sıraya attım sonra. o şekilde bilincime tekrar kavuştum :p

sakin tamche beaa, naaptı öyle :D

cüzdandaki memoli de bi an öyle saymaya başlayacak sandık LoveMeorLeaveMe, o yüzden hemen kapattık cüzdanı. hiç fırsat tanımadık.

fatoş burdan itiraf edicem artık, çünkü kendimi çok kötü hissediyorum. yılan hikayesini bende çaldım flütle. üstelik flüt helvacıoğlu flüttü. düşünebiliyor musun? neler yaşamışım düşünebiliyor musun fatoş? haa? şimdi gidip o flütü paramparça edicem ve geçmişimden kurtulacaaağııım!...

valla bizde ne bilelim be AcımasızHasmet, adama dışardan bakınca çok memoli sevmeyen bi tipi vardı. böyle bakınca direkt olarak, lan kesin memoli sevmiyodur bu diye bi düşünce oluşturuyodu. off ki off. insan işte. tanımak çok zooor.

şimdi Berrin ablacım, lisede hiç bi erkeğin cüzdanında memoli fotoğrafı taşıması normal karşılanmaz. bu dünyanın her yerinde böyledir. amerikada bi lise de de insanlar cüzdanlarında memoli fotoğrafı taşımazlar :p bi ispanya lisesi düşün mesela? neden memoli fotoğrafı taşısın adam cüzdanında? hiiç. mantıksız çünkü.

not: biz bu arkadaşı ne dövdük, ne dövdürdük. ama çok feci dalga geçtik :D sen liseye gelmişin, cüzdanında memoli fotoğrafı taşıyosun, herhalde dışlancaksın. herhalde dalga geçilceksin :D