7 Temmuz 2008 Pazartesi

'' Sen benim eş ruhumsun
Unutmuş olsan hissederdim
Unutmuş olsan yanımda durmazdı her sabah hayalin
Seni görmek için geri geldim

Sen gideli çok olmuş
Nereye gidersen git

Çantanda bir resmim Aklında gülüşüm olsun
Ben seni gerçekten sevdim

Bitmez demiştim

bitmediM.
''

özledim seni, dünyada ki tüm özlemlerden çok özledim. aslında tüm hayatım boyunca özlediğim bi tek sendin. yanına gelirken çantamdaydı resmin, sana bakarak geldim. aklımdan çıkmayan o tebessümünle, seninle birlikte gülebilmeyi düşünerek hep...hep gelmeni diledim, diliyorum. seni çok özlüyorum meleğim.

3 yorum:

jade dedi ki...

güzel bir ayna klasiğidir..

sevgiler

pacch dedi ki...

burası en son bıraktığımda gayet eğlenceli bi mekandı ya :D şimdi çok depresif olmuş :( halbuki ben biçok duygudan kaçarak gelmiştim, yine hatırlatan birçok kelimeler bütünüyle burun buruna geldim :(
"aşk diye bir şey yok. tüm duygular 2 günde satışa çıkarılıp pazarlaması yapılabiliyormuş hayatta öğrendim bunu. senden başka dost, sevgili yok sana." bana yaşatılan olaylar silsilesinin anlamam gereken temalarıydı bunlar. ve anladım çok geç olsa da..

off :) ne yazılarmış arkadaşım yaa kırdı yine dilimin kilidini :)

Hayal-Fabrikasi.net dedi ki...

özlemek, ulaşabilme umuduyla kendine acı çektirmek, elindeki her fırsatı kullanmaya çalışırken gururuna yenilmek..

bir de elindekini özlemek var ki, o çok tatlı bir özlemdir..