20 Mart 2009 Cuma

kabaran iki cep var! kabarmışlar!

herhangi bi yere giderken yanımda bişiler taşımaktan nefret ediyorum. mesela okula gidiyorum. bunun kitabı var, yok bilmemnesi var, kalemi var, kimlikler var, telefon var, anahtar var. bi de çok akıllı gibi gittim 50X70 çanta aldım. kendi kendimi gaza getirdim ya. aptalım. bunları yüklenmekten nefret ediyorum. ben böyle çıkacam, elimi kolumu sallaya sallaya gidecem arkadaş. kıştanda nefret ediyom. yok kaban giy, atkı sar, bere giy. onları giy çıkart. çok zahmetli işler bunlar. yaz olcak bi şort bi tişört gitcen. bendeki üşengeçlikte ciddi anlamda tehlikeli boyutlarda. mümkün olsa çıplak gidecem.

bi de ben bi yere giderken benden ekstra bişi istenmesine acayip sinir oluyorum. böyle kan beynime sıçrıyo. mesela okula gitmek için hazırlanmışım, o şekilde konsantre olmuşum ben, ona göre adaptasyonumu sağlamışım. dönüşte neden benden ekmek almamı istiyosunuz. giderken ne isterseniz isteyin. mesela verin elime çöpü, ben giderken onu çöp kovasına atarım. uzaktan atarım hemde, girincede basskeeet diye sevinirim. girmezse küfrede küfrede gider alırım, kolay bi atış yaparak yine sayımı yaparım.

mesela dergi almak için ben konsantremi olmuşum, çakralarımı ona göre açmışım, tam kapıdan çıkacağım an,
nereye gidiyosun?
-şuraya buraya işte...
gelirkende şunu alır mısın?
-ühühü ıhıhıhı böhüüü ama bunu yapmayın bana. şu an dellendim mesela. adrelanin patladı bende. şöyle taa parmak uçlarımdan başlayan bi gerilme tüm vucudumu sardı. yapmayın bunu olur mu. bin defa söyledim, yapmasanıza sayın aile üyeleri.

geçen hafta resim çantasının içine elime ne geçerse koydum. bere, harici harddiski korumak için küçük çanta, defter filan. çanta böyle kabardı. çok salak durdu. normal küçük çantaları taşımaktanda nefret ediyorum. büyük cepli bi pantolon var, herşeyi onun ceplerine dolduruyom, anahtar, kimlikler, selpak, kalem, not almak için kağıtlar, telefon, bozuk paralar. ne ararsan var cepte. pantolon cepleri kaparık, böyle yanlardan sarkıyo, iğrenç bi görüntü.

12 yorum:

Okyanu∫takί rüzgar ~ dedi ki...

bizim öyle geIirken şunu aI bunu aI derdimiz oImuyor da.. ewe geIirken faturaIarı aImak postadan cok koyuyor..

öykü dedi ki...

Kadınlarda bı olay var
Çantasız cıkmam abı dıye :)
Bı de bu valız boyutunda bı cantaysa
e o zaman ne tasırsan tası at ıcıne:))
sorun olmuyıor.

Htc dedi ki...

hiç sevmem öyle cepleri dolu olan insanları :S ama erkeklerin de bu konuda pek alternatifi yok ya...bizim okulda da hala kitabını defterini ıvır zıvırını poşete koyup gelenler var. çünkü cepte taşımayı sevmiyorlar.hatta geçen gün bi arkadaş benim bavuluma ( öyle diyorlar ) cüzdanını koydu az daha unutuyordu hayır gittiği yerde kalma riski yüksek:D yine de küçük bir çanta hepsinden daha güzel görünüyor diye düşünüyorum

stickman dedi ki...

faturaları bende alıyorumda okyanustaki rüzgar, şimdilik ben ödemediğim için çok fazla sorun olmuyo benim adıma :)

o valiz boyutundaki çantaları taşımaya nası üşenmiyosunuz anlamıyorum öykü :) içinde de ne ararsan oluyo. böyle ıssız bi yerde mahsur kalsan, o çanta baya bi süre yaşatır insanı :)

çaresizim Htc :( ondan dolu ceplerim. biz cepleri dolu olan insanlarıda sev, inan bizim içinde çok zor cepleri dolu şekilde yaşamak :( :P aynı okulda okusaydık bende bütün kitap defter ne varsa atardık senin bavula :p hatta orda bana ait ufak bi bölme yapardık, bu eşya taşıma işinden kurtulurdum :)

•düşler kon∫erves¡• dedi ki...

. .hi hi bende de çanta alışkanlığı yok cebime tıkıştırırım ama yavaş yavaş çantaya dönüyorum . .denildiği gibi kızlarda pek sorun olmuyor alıyorsun bir çanta tıkıyorsun herşeyi :o)

Pilli-Cadi dedi ki...

ahahahahhah yarildim be stick:D:D
sen türünün son örnegisin:D:D
demek kiziyosun gelirken ekmek al diyinca ha ahahahahha phuhahahaha

::puck-robin:: dedi ki...

halbuki siz erkekler giderayak eline çöp tutuşturulmasına uyuz olursunuz :D

nymphea dedi ki...

haahhhaaa:) puck-robin e kesinlikle katiliyorum ona arti olarak sana da katiliyorum:) Sahsen benim sevgilim, ne cop atmaktan ne de gelirken verdigim siparislerden pek hosnut degil:))

yejades dedi ki...

uff kaban olayından ben de bıktım... :S

stickman dedi ki...

erkeklerde de sorun olmaz aslında düşler konservesi, şöyle güzel bi sırt çantası bulsam alcam aslında. hem daha havalı oluyo öyle :)

kızıyom valla pilli, ama kızılmayacak gibi mi? tüm konsantram alt üst oluyo :)

puck robin, o kolay iş. çöp kutusu yolumun üstünde olduğu için. hem seviyorum bile diyebilirim. çünkü olayı bi basketbol maçının son saniyesi havasına sokuyorum :)

bütün bunlarda memnun bi erkek pek yoktur zaten nymphea. ama olabilirde :)

yejades, kurtuluyoruz kaban olayından, yaz geliyo, giy bi tişört, bi şort ohh miss :)

pudra dedi ki...

çanta taşımayı sevmem bu yüzden telefondu cüzdandı elimde ya da cebimde oluyor özellikle telefonum ön ceplerimde olur ama bu da testis ya da penis sahibiymişim gibi görünmeme neden oluyor tiksiniyorum

stickman dedi ki...

kafamda canlandırdım, hakkaten kötü bi manzara pudra :) telefonu kılıfa koyup pantolonuna tak diyecem ama o hiç olmaz :D 50 yaş ve üzeri işi.