8 Haziran 2010 Salı

adam müteahhit beyler...

kendimi bildim bileli düşmanımdır apartmanlara. hatta apartmanı icad eden kimse ona kafam girsin! hep amerikan filmlerindeki şu evler gibi bi evim olsun istemişimdir. arka bahçesinde bi basketbol potası filan olacak böyle. istediğim zaman çimlerini biçtiğim, istediğim zaman o çimlere gönlümce yayılabildiğim bi ev. bahçe çitinin arkasındaki gizemli komşumu gözleyim ara sıra. (bunu yapmasam da olur) müziğin sesini istediğim kadar açabilip, istediğim gibi tepineyim. bahçemde mangal partileri yapayım. gibi gibi gibi.
tek katlı ve geniş bahçeli evlerin yoğunlaştığı sakin bi yerden yürüyoruz. (bende böyle bi huzur var) bana önce tek katlı bahçeli bi evi, sonrada aynı eliyle diğer evleri ve en sonunda ufak boş bi arsayı işaret ederek;
-şuraya bak ya, bu mahalle şuraya sığar. yap 10 katlı bi apartman tamam. yani bu kadar yaymaya ne gerek var... (bende huzurdan eser kalmadı)

dünyadaki tüm apartmanlar senin götüne girsin emi! diyesim geldi ama demedim. e kalabalık sıkışık olur ya, iyi olmaz dedim. sustu bişi demedi. sonra apartmanların yoğun olduğu bi yere geldik. o an konuşmaya başladı. -e hani kalabalık mı bura?!.. dedi.

herife bakar mısınız. ben sanıyorum ki saçmaladığını anladı ve kapadı konuyu. adam ora kadar içinde biriktirmiş :) apartmanları ve sokağı göstererek e hani kalabalık mı bura? diyo. arabasını park edecek yer bulamadığında sinirden deliye dönen bu adam, apartmandaki komşularına sürekli sinirlenen ve sürekli şikayetçi olan bu adamın bu kadar apartman delisi olması ve aparman başına 50 deli çocuk düştüğü bu mahalledeki apartmanları bana savunması hakkaten hayattan tiksindirdi beni.

iyi dedim o zaman, öyle bi apartman yapalım ki, beşbin katlı filan, tüm şehir orda otursun. yayılmamış olur. sende mutlu olursun. çünkü yer kalmadı ya dünyada. hiç boş yer yok tek katlı ve bahçeli ev yapacak. yığalım üst üste herşeyi. tabi yer yok çünkü. müteahhit beyinli seni!

4 yorum:

Caner dedi ki...

Müstakil bir evde oturuyorum.Ön tarafta basketbol potamda var.Arka ve yanlarda bahçe.
Mahallede çoğunluk birbirine düşman.
Onun çocuğu bağırır,onun iti ulur,onun busu,şunun busunun lafı geçer.Elimizi ayağımızı çekeli çok oldu.
Belediye dediğin oturmamış.Senin olan yerden para istiyor.Çivi çaksan cezası var,gelip yıkmaya kalkıyor.

Bunlar otursun.Dediğinde haklısın.Yok oturmadı mı?
Toplayacaksın 10 aileyi bir apartmana...

stickman dedi ki...

ah bahçesinde pota olan bi evim olsa, ne belediye, ne komşular, ne onların çocukları, ne de sabahlara kadar uluyan köepekler zerre umrumda olmazdı benim :D hepsine razıyım :D

kgb dedi ki...

stick hayallerimi anlatmışsın yahu:) ne çok zor di mi bizim jenerasyonun hayali olarak kalacak sanırım bu kare. ama ama ama herşeyi tamam etsen para yetmiyor bu işlere sanırım. piyasalara baksana müstakil evler ayrı para içini miçini yaptırmak ayrı para ohooo

stickman dedi ki...

bence de hayal olarak kalacak kgb :( ama hayali bile güzel :) ben ara sıra pota filan bakıyorum spor malzemesi üreten firmaların sitelerinden. evi buldum, hazır ya ev, pota bakıyorum :D neyse bu kadar umutsuz olmayalım, bi mucize olur belki, belki o evlerin sahibi, -al senin olsun bu ev! filan der. niye demesin. diyebilir. belli olmaz.