19 Haziran 2010 Cumartesi

kendimden biliyorum

masaüstüne açtığım yeni metin belgelerini daha açar açmaz, hiç bişi yazmadan kapatıyorum. bi sürü yeni metin belgesi var masaüstünde. üstelik yeni de değiller ha. epeski belgeler bunlar. üstelik içleri de boş. bomboş. içi boş ve bi sürü eski metin belgesi düşünün. bir düşünün. siz düşünedurun.

bizim ülkemizde ya cipsler çok az, yada maçlar çok uzun. çünkü maç izlerken yemek için büyük boy cips alıyorum, inanamazsınız, daha maç başlamadan bitiyor. bu nasıl ülke? nerde bu devlet! nerde bu millet! burdan cips üreticileri ve nba oyuncularına sesleniyorum. ya cipsleri büyültün yada maçları kısaltın. dur lan, bide lays reklamlarında oynayan şu teyzeye sesleneyim. lays teyze, azcık daha çok patates ek. böyle büyük büyük patates ek. tamam mı teyze? yoksa seni evin ana'ya şikayet ederim. ehehhe. şaka şaka. ben maçı izlerken dikkatimi dağıtabilecek şeyleri maç başlamadan yerim. cipste bunlardan biri olduğu için maç başlamadan yiyorum ki gözümü maçtan ayırmayım. neyse maçlarda bitti zaten. şampiyon olmamıza rağmen hafif hüzün var bende. sırf lig bitti diye.

kışın portakal psikopatına bağladığım zamanları hatırlayanlarınız vardır. şimdi de yazın gelmesiyle ve nefis domateslerin çıkmasıyla domates psikopatına bağlamış durumdayım. 3-4 tane domatesi dilimleyip, üzerine zeytinyağı, tuz, karabiber atarak delicesine yiyorum. (zeytinyağı atmak) kendimi bıraksam o şekilde 1-2 kilo domatesi çok rahat yiyebilirim aslında ama hayvanlığın luzumu yok. domates aşığıyım ben ya. valla.

bi de lütfen biri bana baldo pirinç ile normal pirinç arasındaki farkı açıklasın. yıllardır çözemediğim, beynimi kemiren bi soru bu.

6 yorum:

cadı dedi ki...

cipsler kesinlikle az:) domates istedi canım şimdi üzerine zeytinyağı atılmış:) baldoya gelince.. iyi pilav yapabilene hiç fark yapmaz ;)

allecra frain dedi ki...

ilk paragrafın patentini al çalabilirim. o derece güzel. çoğüzel hemde bayıl bayıl. ohh ohh..

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

cips olayına ben de kılım ama şöyle, en büyük boy cipsi alıyorum bi açıyorum yarısından fazlası boş ! :( baldo pirincin yanında 'lüks' ibaresi var. :D

takkerman dedi ki...

metin belgeleri için masaüstü temizleme sihirbaıznı çalıştırmayı öneririm.Ben de ne zaman sağ tıklasam yeni metin belgesi açasım geliyo.ama ben mutlaka isim koyduğmdan sorun olmuyo.Sanırım sen de Türkiyede enbiayı takip eden her 2 kişiden biri gibi losencılısleykırslısın.Yeter be abicim ya.Doymadınız mı daha.Bi kerede bi anadolu takımı şampiyon olsun demi ama:)Ben nash hayranı olduğumdan phoenix'liyim.Gerçi bi ara konyalı olduğumdan portlanda geçmiştim ama bu sene sakatlardan felan izlenmesi pek zevk vermedi.Bu sene de bitti.O hüzün ben de var valla.şampiyonaya kadar wNba le idare etçez artık napalım:)

MOMOL dedi ki...

balco pirincin normal pirinçten tek farkı daha pahalı olması :) bide daha uzun sürede piştiği gibi bir söylenti var; ama tam emin değilim :P

domates sevilmezmi ya... hele suyuna ekmeği batırmak, ımmm nefisss:)

stickman dedi ki...

uuuuu cadı, iddalıyız pilav yapımında sanırım :) ben baldoyu marka sanıyodum yav, pirinç türüymüş meğersem. cipslerimiz bol olsun.

cıks Caner. bence acı pul biber bozar domatesi. karabiber ve tuz ideal. mis.

allecra frain ehehe saol yaff. yaptık işte bişiler :p cüneyt arkın'ın oynadığı türk patent ofisi reklamlarından sonra patent konusunda inanılmaz derecede bilinçlendiğimi de söylemeden geçemeyeceğim :p akılla üret, tescille kazan :p

hakkaten LoveMeorLeaveMe ya, neden bütün cips paketlerinin sadece yarısı dolu. yarım paketi boşuna harcamış oluyolar. salak bence bu cips üreticileri. baldo pirinç lüks he. baldo pirinç yiyeni dövsünler bundan sonra.

allaah allaah takkerman, evet lakerslıyım da türkiye de lakerslıların oranı o kadar çok mu yav. ben kimle bi nba mevzusu konuşsam başka takımlı çıkar. şansıma herhalde :D lakerslıyım ama gönlümün bi yanı da, nba stüdyoya mail atan konyalı portlanlılarda. tüm şehirde hala onları arıyorum, bulamadım bi türlü :)

baldo pirinçin olayı şu momol ya, daha iri. bu kadar :) daha iri ve uzun. biraz tombul bi pirinç. derin araştırmalar yaptım bu konuda :p I love tomatoes!!! yaşasın domates kardeşliği.