19 Mayıs 2011 Perşembe

insanlar

sizi yılın en iyi şusu insanları
şu bazı üniversite öğrencileri var ya hani aralarında toplaşıyolar, birilerini yılın en iyi bilmem ne kişisi filan seçiyolar. işte ben anlamıyorum o öğrencileri. lan olum dersiniz filan yokmu sizin çalışacak ha beyinsizler. bi de kim sikler sizin birini yılın en iyi bilmemnesi seçmenizi filan. ha seçmiyolar da ya pardon, layık görüyorlar. fotokopi ezberleyen bir grup terliksi hayvan sizi yılın bilmem nesine layık görüyor. amına koduklarım siz kimsiniz. makarna ve yumurta yemekten beyinleri pörtleşiyor tabi önüne gelene bişeyi layık görüyorlar. bende senin ağzının üstüne bir yumruk layık görüyorum yavrucum. evet tam ağzının üstüne şöyle.

80-90 yaşındaki insanlar
şu 80-90 yaşındaki insanları hiç anlamıyorum ve o insanlara hayret ediyorum. yahu 80-90 nedir lan. o kadar yıl yaşanırmı allasen. görmemişler gibi. 35-40 yıl yaşa öl. hele bi de 100'ü filan aşanlar varki. onlara ne diyeceğimi bilmiyorum. bi türlü gitmek bilmeyen misafir gibi. tadında bırakalım lütfen. illa abartıcaksınız ve bokunu çıkaracaksınız demi. biliyom ben sizi. nolacak yani 80 yıl yaşayınca ben onu anlamıyorum. eline ne geçecek.

uykuluymuş numarası yapan insanlar
uyanalı çok olmuş ama yataktan kalkmamış insanlar var. bunlar uykularını bi güzel almışlar o uyanma evresini filan da atlatmışlar. yatakta sırf keyfine yatıyorlar yani. cin gibiler aslında ama yataktan çıkınca böyle bi sanki aniden uyandırılmış havasında takılıyorlar. az önce fıldır fıldır açılmış gözleriyle telefonunda tıkır tıkır seri mesajlar gönderen sanki o değilmiş gibi, bi yeni uyanma tripleri, gözleri tam açamama numaraları, yüzü buruşturmalar, ııhhmmmhh ımmhh gibi sesler çıkarmalar, sorulan sorulara cevap vermemeler filan. suratına uçan tekmeyi yedinmiydi görürsün gününü.

9 yorum:

A-H dedi ki...

ay cok guldum yine cok yasa stickman emi :)))
birde simdi konusursun tabii 35-40 yil yasa ol diye ama ben seni 30u gecince gorurum :))

bossa nova dedi ki...

Madem öyle günün anlam ve önemine uygun bir şarkı yolluyorum stick oğlan...

http://www.dailymotion.com/video/xp20r_ibrahim-tatlises-insanlar_music

Kısaca Fd dedi ki...

üçüncüsüne ben de sinir oluyorum. tokat yapıştırılasıcalar diyorum ben onlara. üni bitti aha bugün ve ben onların düzenledikleri hiçbişeye katılmadım. halısaha maçları dışında bir araya bile gelmedim. güzel mi yaptım tartışılır. ama ben tartışmam. güzel yaptım.

JesstieL dedi ki...

sakin oL şampiyon.

Zeugma dedi ki...

Canımın sıkıntısına ilaç oldun stick çocuk :)))
Ellerin dert görmesin emi..

Zulapha Kaphali Iku dedi ki...

ya ben senin yazilarini cok seviyorum ama eskisi gibi cok sIk yazmiyorsun :( bir de su twitter'ina da arada bir ugra :(

stickman dedi ki...

A-H, öyle mi diyosun. neyse bakalım bi 30'u geçeyim de neler düşünecem o zaman :)

bossa nova, sen nasıl bir insansın. dün şu linkdeki videoyu izledikten sonra binbir çeşit ibrahim tatlıses şarkısı dilime dolandı durdu. gizli öğrenme ile hepsi beynime yer etmiş. bitirdin beni. arabesk ruh hallerine soktun beni.

Kısaca Fd, ahaha tartışmazsın hee :D iyiymiş. halı saha maçları dışında ara sıra derslere de katıldığını umut ederek üni sonrası hayatında başarılar diliyorum.

JesstieL, tamam biraz daha soluklandım şimdi.

Zeugma, maalesef ellerim dert görüyor zeugma ablam :) oyun oynarken fazla heycanlanıp klavyeye biraz sert basmışım sanırım sol elim biraz dertli o yüzden ama geçer tabi :)

Iku, teşekkür ederim evet pek yazmıyorum moral bozukluğundan. insanın hiç bişi yapası gelmiyo. hele türkiye gündeminde. twittera bişiler yazmaya niyetleniyorum arada ama tarayıcımde bi problem var sanırım yazamıyorum. insanların 7-8 saat önce yazdığı tweetleri de yeni yazılmış gibi gösteriyo. ben benim twitter bozuk diye düşünüyordum ama tarayıcıdanmış sanırım.

bossa nova dedi ki...

ahah işte ben ya beeeen:)

cadi dedi ki...

özlemişim seni yazılarını be stickm:)