10 Ekim 2011 Pazartesi

düşük çözünürlüklü cümleler

ince belli bardakların üzerine küçük süzgeç koyarak çay dökmeyi bıraktığımız günden beri hayat biraz daha endüstriyel. uzun zamandır çaydanlıkların içinde büyük süzgeç haneleri var ve bardaklarımız daha büyük ince belli saplı bardaklar veya onlardan da büyük saplı bardaklar, hatta kocaman porselen kupalar. bu çok amerikan lan.

bana kalırsa şu kabarık montlar çıktığından beri hayatmızda bişeyler eskisi gibi değil. ne olduğunu tam kestiremiyorum ama eskisi gibi değil işte. 35 yaş üstü insanlar giymese daha güzel günler bizi bekliyormuş gibime geliyor. ulan şu paragrafta bi tane net cümle kuramadım ona yanarım. gibime geliyormuşmuş da, kestiremiyormuşmuş da, bişeylermişmiş de. sana ne ulan elalemin giydiği monttan. o o şekil geyinir bu bu şekil geyinir lakin öyle değildir. (hah iyice bokunu çıkar afferin evladım)

benim de pek çok kişi gibi ara sıra oyunculuk yapmak istediğim zamanlar oluyor. ama öyle milyon dolarlık yapımlar, süper aksiyonlu filmlerde başrol filan değil. flash tv'de yayınlanan gerçek kesitte oynamak istiyorum ben. o fon müziğinde, üstümde kabarık bir montla, sokakta sigara içerek yürüdüğümü düşünsene. o bile yeter. ibretlik bir bölüm olur.

yüksek çözünürlüklü cümleler... pek yakında...

7 yorum:

rahat yazar dedi ki...

zaten o programın meşhur müziği vardır her sahneye onu koysunlar ibret alınıyor ister istemez:)

Mjora dedi ki...

canım , şeydeki flashtaki filmlerde genelde belli bir salon oluyor ve ordaki karakterin içsel devinimlerine yer veriliyor...ben de geçenlerde bunu düşünmüştüm orada rol alsam , hem çok izlenir hem de saçma bir rol yaptığım için kendimi iyi hissederim diye...

kupada çay içilmiyor gerçekten yani öyle çayın amına koyuluyor iç iç bitmiyor...bir de nedense artık çayın şekerini hiç tutturamaz oldum,çok az şekerli geliyor veya çok fazla şekerli...genelde az şekerli..bile bile içiyoruz altındaki demi göre göre,bu da kötü bir şey :(

stickman dedi ki...

rahat yazar, aslında o müziği herhangi bi sahneye koymalarına bile gerek kalmıyor. ben şahsen bilgisayarıma indirdim ara sıra dinliyorum. dinledikçe olur olmadık şeylerden ibret alasım geliyor. ibret almaya doyuyorum.

Mjora, canım mı? sübhanallah kardeş. herkesin oynaması lazım gerçek kesitte herkesin. çünkü herkez oynayabilir. ben mesela isyankar bir genci veya doyumsuz bir iş adamını oynamak isterim ki insanlar ibret almaya doysunlar :D çay üstüne fazla edebiyat yaptım aslında. kupa o kadar da kötü bişey sayılmaz. sürekli küçük bardağa çay doldurmak derdini yok ediyor ama kupanın büyüklüğünü abartmamak lazım tabi. şeker konusundaki sıkıntın eski küp şekerlerin kalmamasından kaynaklanıyor. eskiden bütün küp şekerler standarttı ve bir tanesi tam iyi oluyordu. şimdi ufalttılar ve yoğunluğunu azalttılar. aslında en iyisi şekersiz içmek. bünye alışıyor bi süre sonra.

Mjora dedi ki...

böyle eşek şekeri oluyordu siirtte filan var idi onlardan , çoh manyak bi şeker , onla çayın tadına doyulmuyodu...keşke olsa onlardan..

mavimetropol dedi ki...

o müzik olacak fonda, oynarken o oyunculardan ufak dersler alacaksın, entelektüel havayı içine çekeceksin, ohh be Flash Tv kadrosundayım diye mutlu olacaksın, artık sırtın yere gelmez, en kötü türkü showlarda halay başı olursun ohh yea:D

minikkus dedi ki...

pucca'nın agızlarından öpülesiceler listesinde adını görünce hemen bi ışınlanıp bakiyim dedim, pucca öpüyosa bi sebebi vardır, mutlaka az biraz manyaktır, ruh hastasıdır, komiktir, piskopattır, sataşır ama sevimlidir. hallaten de öyleymişsin haa, sevdim seni. bu çözünürlük tam da benim göz numarama göre. böyle iyi bence :)
beni soracak olursan, bir garip kuşum ben. nefesi kesilip de gık diye arkasına düşene kadar konuşabilen bi kuş, estetikle düzeltilemeyen bişiyim ben:)

http://minikkus.blogspot.com

Durumumyok dedi ki...

Biz de çok istiyoruz da durumumuz yok. :)