16 Ekim 2011 Pazar

mutsuzluğun resmi

şu dünyada milyon çeşit hastalık varken, her an otobüs çarpıp kafamızın patlama ihtimaliyle yaşıyorken, hiç değilse dişlerimiz çürümeyecek şekilde yaratılsaydık daha iyi olurmuş gibime geliyor. o kadar mutsuzum ki.

bu sefer erken gittim, çürük ilerlememiştir daha, beş dakikalık bir tedaviyle dolguyla kurtarırım diye düşünürken çürüğün sinsice ilerleyip dolguyla kurtulamadığıma mı yanayım, cağnım dişimin avradının sikildiğine mi yanayım, dört gündür yarım ağızla bişiler yemeye çalıştığıma mı yanayım, o koltukta çaresiz bir şekilde yattığıma mı yanayım, daha en az iki seans gidecek olmama mı yanayım, bi de bunun üstüne hayvan gibi para bayılacak olmama mı yanayım. neye yanayım lan ben. yaklaşık üç buçuk yıl aradan sonra başka bir diş ile tekrar dişçi koltuklarındayım. neyse ki dişçim iyi ve şeker gibi bi adam. beş saniyede bir espri yapıyor mesela. işin tek iyi yanı bu.

9 yorum:

'Berrin' dedi ki...

bu gıbı durumlarda beterın beterını dusuneceksın..

gecmıs olsun..:)

Must. dedi ki...

Çaresizlik kısmı çok net görünüyor. Allah kurtarsın :/

stickman dedi ki...

Berrin abla saol. kötü durumlarda kendimi rahatlatmak için iyi bir yöntemdir o evet uygularım ama artık pek etkili olmuyor benim için :/

Must. o çaresizlik her geçen gün daha da artıyor. saolasın.

sinem dedi ki...

oy çok geçmiş olsun, fenadır diş olayları. derdini biraz olsun unutman için yazından çağrıştığım şu videoyu izleteyim, ister eşlik et, ister erdal gibi bak:

http://www.youtube.com/watch?v=-wixdfHOJVk

stickman dedi ki...

saolasın sinem. erdal gibi bakarken eşlik ettim ama ne yaparsam yapayım derdimi biraz olsun bile unutamıyorum. çünkü ağzımın içinde tuhaf bi şekilde duran bi diş var. bu çok iğrenç :( ve yarın tam 12de o koltukta çaresizçe yatıyor olacağım :( şu an ağlamak istiyorum.

rahat yazar dedi ki...

Çürüğü ilerleyen dişi çektirip kurtulursun ama dişsiz kalmama adına bu birkaç seanslı kanal tedavisi gerekiyor zorr ya geçmiş olsun...

stickman dedi ki...

rahat yazar saol. kanal tedavisinden sonra diş hiç bir zaman eski performansını veremeyecek olsa da dediğin gibi tamamen kaybetmekten iyidir.

Cagi dedi ki...

her gün blogunu acıyorum ve eski yazılarını okuyorum ve yeni bir yazı yazmışmı acaba diye hemen kontrol ediyorum ne oldu acaba bıraktım mı yazmayı

stickman dedi ki...

hayır bırakmadım ama çok çeşitli nedenlerle çok mutsuz olduğum için canım istemiyor.