8 Ekim 2011 Cumartesi

sarı sarı

selamün aleyküm. ben bundan yıllar yıllar ama teeee o kadar çok yıl ki yani şimdi asla öyle bi insan değilim yani bunu bilin isterim. he işte bundan yıllaaaar yıllaaaaar önce çok çooook eskiden bi ara korsan sidicide çalışıyordum. m.ö. 3000 filan ya düşün artık. dükkanın sağında ve solunda kadın kuaförü vardı. öyle de ballı bi yere denk gelmişim sorma gitsin. o sıralar mahsun kırmızıgül arkadaşımız henüz yönetmeliğe çok merak sarmamış. en fazla kendi kliplerini filan yönetiyor ve şarkılarını söylüyor. ben gelen müşterilere vcd filan çekiyorum yani öyle günler. insanlar vcd film filan alıyor yani düşün o kadar eski yıllar. çalıştığım dükkan da malum korsan sidici. her çeşit mp3 mevcut. sarı sarı diye bir şarkısı vardı mahsun kırmızılgül'ün o zamanlar. hayvan gibi de 5+1 sistem var dükkanda. yandaki kuaförlerden birinde de sarışın, yüzüne bakmağa bile doyamayacağın cillop gibi bi kız çalışıyor. he işte ben bu kız öyle dinlenmek için filan dükkanın önüne çıktığında veriyodum coşkuyu kolonlara, 5+1 gümbür gümbür saaarıı sarıı, kimiiin yarııı, en güzeliii, beğeeniim sarıııı diye bağırttırıyordum mahsun'u. bunu nasıl bir amaçla, nasıl bir beklentiyle yaptığımı inanın bilmiyorum. sarışın kızdan nasıl bir geri dönüş alacağımı umarak yapıyordum acaba. galiba şarkıyı duyup dükkana gelecek ve; -vaaay! sarı sarı hee! o zaman ay vanna sak yor big dik! diyip benimle sevişmeye başlayacak gibi bir his vardı galiba içimde. neyse daha fazla konuşmayım isterseniz. zaten muhtemelen bundan sonra girmezsiniz bloga filan. et et twittterdan da unfollow et hadi :(

7 yorum:

Uyumayan Ses dedi ki...

Hatta blogu geri dönüşüm kutusundan sil, o derece :D

persephone dedi ki...

şaşırttın beni stickman. hem de çok :o

Zeugma dedi ki...

Tüüü... Utanmaz stick!
Sildim seni her yerden..
Aile var burda :))))))

bossa nova dedi ki...

kıza bi maldivler bileti bi de cibindirikli yatak gösterseydin klibi çekerdin oğluuuğm ne o öyle ucuz numaralar, şarkı sesi açıp kandırmaya çalışmalar.

Mahsun ilik gibi kızı götürüyo klipte sen sidicide dıp tıs...

zöööö dedi ki...

ergenlik dönemi trajedileri:) neyse ki çooookkk eskiden olmuş:D

stickman dedi ki...

Uyumayan Ses, google'da çalışan bi arkadaşım var. müsait olduğu bir zamanda blogger sunucularına girerek blogdan tek bir iz kalmayana dek silmek için elinden geleni ardına koymayacağını söyledi.

persephone, evet ya korsan sidicilik demi. haklısın. ben de çok şaşırdım vakti zamanında böyle bi iş yaptığıma. hiç beklemezdim kendimden. resmen insanların emeğini çalmışım. bu davranışım için kendimi kınıyorum. korsan sidiciliğe hayır! :p

Zeugma, sen de mi brütüs!

bossa nova, "ilik gibi kız" - "götürmek" - "cibindirik yatak" onlar nasıl laflar öyle allasen!

zöööö, ya o kadar eski bi olay ki yani belki de hatta hiç yaşanmamış olma ihtimali bile var. belki de bana öyle geldi. kesin öyle. hayal görmüşüm ben. hehe ben şaka yaptım ki zaten. böyle bişi olmadı ki. hemen de inanıyorsunuz ha. ehehe.

rahat yazar dedi ki...

Albüm kapağı komediymiş ya adamın şu anki geldiği noktayla ilk çıktığı zamanki hallerini kıyaslarsak büyük değişim:)