6 Kasım 2011 Pazar

yüksek çözünürlüklü cümleler

pringles'ı ilk ve son kez star gazetesinin çıktığı gün yiyenler olarak birleşsek dünyadaki tüm kontrolü rahatça ele geçirebiliriz. bu lafıma gerçekten inandınız mı fakirler? inanmışınızdır bence çünkü umut fakirin ekmeğidir. inanmayın lan. olur mu hiç öyle şey. nasıl geçirelim. para yok pul yok. hiç bir bok yapamayız biz bu fakirlikle. neyse lan üzülmeyin. ekmek bulamıyorsanız pringles yiyin. pringles bulamıyorsanız umut yiyin. umut da bulamıyorsanız e artık daha ne diyim ben size! pringles kutusu büyüklüğünde bok yiyin.

türkiyedeki tüm evlerin mutfaklarında buzdolabının üstünde davul fırın olduğuna yemin edebilirim. yada aman lan banane. ne yemin etcem. yavşağın teki sırf ben haklı çıkmayım diye o gün başka bi yere koyar davul fırını. sonra bi çarpılırım yalan yere yemin ettim diye. bi de onunla uğraş dur. daha kanal tedavisi yeni bitti zaten.

ben bi yere hiç tam vaktinde gidemiyorum lan. bi türlü ayarlayamıyorum. geç kalıyorum sanacaksınız siz şimdi. hayır. geç kalıyor olsam bu kadar dert etmezdim sanırım. erken kalıyorum ben. sürekli en az 10 dk erken varıyorum gideceğim yere :( bi türlü ayarlayamıyorum. e evden 10 dk geç çıkıver diyeceksiniz siz şimdi. denedim. onu da denedim ama olmuyor. hatta yolda oyalandım, yolu bile bile uzattım ama ne denediysem bi türlü başaramıyorum. hep erken kalıyorum :(

(umarım son paragrafı farklı konular üzerine çekerek espri yapacak biri çıkmaz aranızdan. çünkü öyle bi durumda altından kalkamayacağınız laflar sizi bekler gençler. akıllı olun) (belki de aklınızdan bile geçmedi lan. benim fesatlığım. çünkü ben böyle bir yazı görsem piçlik olsun diye yorum olarak hemen; "erken geliyorsun demek ;)" veya "geçmiş olsun" yazardım) (azcık iğrenir gibi oldunuz sanki benden)

10 yorum:

hayalhanem dedi ki...

vuuv tırstım şimdi, ne yazsam bilemedim :P iyi bayramlar.

Mjora dedi ki...

erken kalmak da bir hayli ilginç bir terim zaten hacı :D
yani yine de geçmiş olsun öyle istiyorsan :D

Uyumayan Ses dedi ki...

bende de erken gitme hastalığı var, yalnız değilsin stick

rahat yazar dedi ki...

gerçekten sen yazmasan son paragrafı farklı konular üzerine çekebileceğimi düşünmeyecektim:)

Astrea dedi ki...

bizim buzdolabının üstünde de davul fırın var -.-

AnoktaA dedi ki...

star gazetesinin pringles verdiği günü hatırlattın ve beni gülümsettin. o günü hatırlayan kesinlikle liseli değildir.

bossa nova dedi ki...

Bi de doritosun dippas soslu ürülerini yoğurtla bedava dağıtmışlığı vardır ilk çıktığında. Star+pringles'dan aklıma geldi.
Erken kalmak para harcatıyo bi de. Vakit geçsin diye mağazalara falan giriyosun, su alıyosun en azından 50 kr. gidiyo lan.

stickman dedi ki...

hayalhanem, iyi bayramlar dileklerin için teşekkürler fakat pek işe yaramadığını söyleyebilirim. bayramda cırcır oldum.

Mjora, erken kalmak oldukça komikli bir söylem lan. geçmiş olsun dileklerini ise şiddetle reddediyorum.

Uyumayan Ses, saatini geri al diyecektim fakat sanırım o zaman daha da erken kalırsın. ileri alsan tam zamanlama olabilir. şu basit hesabı yapmak için bile beynim çok zorlandı. yanlış yapmış bile olabilirim. neyse zaten bunu yapsan bile sen yine erken kalırsın. bunun bi çözümü yok maalesef.

rahat yazar, eh işte herkes benim gibi fesat değil tabi. insanın içi fesat olunca böyle oluyor.

Astrea, hadi durma git yerini değiştir o davul fırının. git yerini değiştir ve beni haksız çıkar. hadi yap bunu hadi! yıllardır bunun için beklemiyordun sanki hadi.

AnoktaA, çok haklısın. o günü hatırlayan kesinlikle liseli değildir ama o gün o gazeteyi pringles için alan herkes su katılmamış bir fakirdir.

bossa nova, sanırım ben bir defa yemiştim o yoğurtlu baharatlı falan cipsi ona batırıp yeme olayları pek çekici gelmemişti bana. laysci ve rufflescıyımdır. bi şişenin içine su doldurup çantana koyarsan en azından dışarda suya para vermezsin. bu da benden sana bi öneri olsun. dişi olduğundan çantasız çıkmıyorsundur varsayımını yaptım ben burda.

dark_han dedi ki...

zamanında pringes verdiğini duyup bakkal koşmuştum ama şerefsiz bakkal bana kalmadı demişti.yıllar boyu hiç yiyemedim içimde bir ukte olarak durur.

stickman dedi ki...

dark_han, o gün yurt genelinde çok sayıda şerefsiz bakkal ve gazete bayii olduğu konuşulmuştu. sen de onlardan birine rastlamışsın demek ki veya geç kalmış da olabilirsin. hatırladığım kadarıyla o kadar da inanılmaz bir tad değildi pringes, boşver.