22 Kasım 2012 Perşembe

blog yazısı 540

geçmişte başımıza gelen, şu an yaşamakta olduğumuz veya gelecekte yaşayacağımızı tahmin ettiğimiz çok dramatik olaylar bazen pratik bi çözüm olarak kullanılabilir. gülme krizi tuttuğu fakat gülmememiz gereken bi zaman ve ortamda bunlar çok işe yarar mesela. ben sık sık kullanırım. çok komik bişey mi oldu veya aklına seni kahkahalara boğacak bişey mi geldi? ama ortam bunu kaldıramayacak durumda mı? getiriver aklına yaşadığın, yaşamakta olduğun veya gelecekte yaşayacağını düşündüğün çok acı bi durumu, anına geçiyor o gülme isteği. hemen kesiliveriyor. hatta suratın asılıyor. gülmeyim diye nerdeyse ağlayacak gibi oluyorsun.

gözümün beyazı ne zamandır bembeyaz değil yav benim. bu beni baya üzüyor. gözümün beyazının bembeyaz olduğu zamanlarda çekilmiş fotoğraflarıma bakıp; vay be... ne kadar da süper gözlerim varmış... diyorum içimden. gözünü yiyim senin yiğidim! diyorum kendime. tabi ki demiyorum lan son dediğimi. hemen de inandınız ha.

hayatta en korktuğum şeylerden biri de kıskanılmak. hatta o derece ki kıskanılmamak için farkında olmadan ekstra bi çaba harcayıp ona göre yaşadığıma dair şüphelerim bile var.

pek değerli otuz yaşından küçük hemcinslerim. sizden bişey rica edeceğim. bu sizden ilk ve son ricam olacak. lütfen sadece bıyık bırakmayın. lütfen... bıyığınıza odaklanmaktan ne dediğinizi anlamıyorum. gözlerimi o iğrenç ötesi duran bıyıklarınızdan alamıyorum. adeta zamanı büküyorsunuz, beni hipnoz ediyorsunuz o bıyık sandığınız şeylerle ve hepiniz bana üniversitede bizim bölümde olan bi çocuğu hatırlatıyorsunuz. çocuk hergün takım elbise ve kravatla geliyordu ve üç tel o incecik bıyıklarını iyice uzatmış şekilde geliyordu. hatta bıyıkları düz dursun diye jöle sürdüğünden bile şüpheleniyorum. sinek kaydı sakal traşlı ama bıyıklı. okulu bırakma nedenlerim arasında o çocuk da olabilir bak. adamı izlemekten dersi dinleyemiyordum lan. üniversite ve üniversiteye dair herşeyi unutsam bile o çocuğu unutamam. pis bıyıklı ya. senin yüzünden okulu bitiremedim lanet olası.


Hiç yorum yok: