21 Aralık 2012 Cuma

aşık olmak - teorik ve uygulamalı bir çalışma

hakikati ararken, buna yoğunlaşmışken, bunun için ciddi şekilde düşünüp umutla çaba harcarken yada en azından böyle yaptığımı düşünürken elimde olmayan sebeplerden ötürü, bi şekilde isyana sürüklenip, anlayamadığım şeylerin içinde kaybolup, sürüklenmeler silsilesinin sonucunda insâni ve dünyevi, fiziksel ve duygusal istekleri düşünürken buldum kendimi. bi dişiyi düşünüyorum. genç görünümlü ama genç olmadığını tahmin ettiğim bir dişi. onun hakkında çok kısıtlı bir bilgiye sahibim. onu görmek söz konusu olduğunda üşengeçlik diye bişey bünyemde barınmıyor. bunun için taktik bile geliştiriyorum. planlar yapıyorum. bazen de tamamen alakasız şekilde gelişen bi durum onu görmek sonucuna ulaşabiliyor.

aynı şehirde yaşadığım bi dişiye aşık olma durumuna alışkın değilim. böylesi daha bi acayip oluyormuş. şu an aynı şehirdeyiz. sadece bunu düşünmek bile heycanlandırıyor. olay sadece görme aşamasında da değil. kendisiyle konuşmuşluğum hatta bana hafiften atarlanmışlığı da var. onu da geç, direkt şekilde olmasa da tek yönlü ve az sayılmayacak ölçüde bir fiziksel temas geçmişimiz de var. onunla diyalog kurmuş ve fiziksel temasa girmiş olmanın düşüncesi bile heyecan yaratırken bunların gerçekleştiği sırada beynim normal şekilde çalışmadığı için o an yaşananların sadece az bir kısmını net olmayan bir şekilde hatırlıyorum. aslında bunların hiç birini onun fiziksel görünümü beni etkileyecek bi biçimde olmasaydı şu an düşünmüyordum. işte bu yüzden de pek çok konuda olduğu gibi büyük bir anlamsızlık yığınının içindeyim.

çok kısıtlı miktarda görme ve iletişim kurma imkanına sahip olduğum bi insanı gördükten ve onunla konuştuktan sonra uzunca bir süre bişey yapmak istemiyorum ki zihnimde başka şeyler birikmesin ve ben mümkün olan en uzun süre boyunca o kişiyi düşünebileyim.

öyle insanlar var ki, onlarla istediğiniz zaman istediğiniz sürece iletişim kurabilmek ve ona yakınlaşabilmek için tek çare kendisiyle dünyada yalnız kalmak. koskoca dünyada sadece iki insan kalmak. bunun dışında istediğim durumu mümkün kılabilecek bir yol göremiyorum.

Hiç yorum yok: