27 Şubat 2013 Çarşamba

etler ve iş merkezleri

etlerin içine karıştırılan başka etler konusunda biraz yaratıcı olunması sizce de gerekmiyor mu? yani ne bileyim at etidir, eşşek etidir, donuz etidir bunlar sıradan şeyler. bunları herkes yapıyor. ben farklı bişey istiyorum. bunlar geçmişte kaldı, yıl 2013 bunlar artık çok demode. şahsen dünyanın heryerinde yaşanan bu durumun avrupada yaşanması gelişmiş avrupa toplumu adına beni çok derinden yaraladı. avrupa topluluğu bunu nasıl kabul edebiliyor akıl alır şey değil. gelişmiş avrupa toplumuna hiç yakışmayan etler bunlar. ben şahsen gelişmiş bir avrupalı olsam etin içine ne bileyim bi zebra eti, bi su aygırı eti, bi züreyfa eti hatta belki de zırtlan eti bile karıştırmayı düşünürdüm. sonuçta gelişmiş avrupa insanı belgesel izleyen insandır ve bu hayvanları belgesellerden izleyip canları çekmektedir. ne demişler? biri yer biri bakar kıyamet na orada kopar... aslanlar etleri löpür löpür götürürken ben avrupalı vatandaşımın yutkuna yutkuna bunu izlemesine şahit olmam! OLAMAM! vicdanım elvermez. burdan almanya başbakanı anceler merkere sesleniyorum! NE ACAYİP GADINSIN ANCELE MERKER! ÇOK ALMANSIN! TAM Bİ ALMAN GADINISIN! avrupanın en taşşaklı insanlarından biri olarak iş sana düşüyor. gelişmiş avrupa toplumlarına yakışan şekilde hareket edip etlerinizin içine az önce saydığım hayvanların etlerinin karşıştırılmasını talep ediyorum. (b12 vitamini eksikliğinden dolayı et balık kurumundan ve avrupa gıda güvenliği derneğinden gelip acımasızca dövdüler)

bugün 45 saniye kadar bi muhasebeci ofisinde bulundum. nedenini sormayın. çok sıcak ve basık bi havası vardı. biz büfeciler böyle ortamlara alışık değilizdir. genelde egzos gazı nedeniyle ciğerlerimizin yanmasından ve bu sırada da güvenlik kameralarının bize aktardığı görüntüyü izlemekten hoşlanırız. neyse. ofisin bulunduğu iş merkezinin binasını beğendim. tam bana göre bir bina. terkedilmeye çok uygun ve terk edildiğinde terkedilmişliğin havasını çok iyi yansıtacak bi yapıya sahip. eğer dünyada yalnız kalırsam orayı evim, olmadı hobi binam olarak kullanmayı düşünüyorum. kolidorların sonuna yerleştirilmiş geniş pencereleri sayesinde üst katlardan keskin nişancı tüfeğimle şehrin içinde dolaşan avlanabilecek hayvanları avlayabilirim. (iş merkezinin güvenlik görevlileri tarafından yaka paça dışarı atıldı)

3 yorum:

kitap gibi kız dedi ki...

çılgınsın, söyleyim.

Kısaca Fd dedi ki...

kaplumbağa. fil. kokarca.

Sam Scarlet dedi ki...

zombiler basarsa orası sana kalmaz ben diyim.