3 Şubat 2013 Pazar

blog yazısı 549

dünyayı hangi araçla dolaşmak istersin diye sorsalar, dolmuşla... derim. dolmuşun en öndeki koltuğunda oturarak dolaşmak isterim derim. öyle rahat bi koltuk öyle geniş bi görüş açısı yok arkadaş. çok huzurlu bir alan. dolmuşun kargaşasından uzak, para uzatma, para üstünü tekrar uzatma, hasta, yaşlı ve bebekli insanlara yer verme gibi sıkıntılardan muaf olduğunuz bi yer. ineceğiniz yeri kaçırma, kaptana sesini duyuramama gibi tedirginlikler yaşamayacağını bildiğin, ineceğini belirtecek bir cümle söylerken ses çatallaşması olur mu acaba diye korkular yaşamadığın cennetten bir mekan adeta.

bazen birine daha önce anlattığından emin olduğun bişeyi ikinci kez anlatırsın. o kişi de daha önceden anlattığını unuttuysa senin işine gelir. hatta içinden ulan enayi daha önce anlatmıştım ki ben bunu sana mal dersin ama yine de anlatırsın sanki ilk defa anlatıyormuşcasına. üstelik bazı yerleri daha coşkulu hatta ufak değişikilkler yaparak anlatırsın. işte bu inanılmaz bi davranıştır. hayır inanılmaz bi davranış filan değildir. sadece canın çok ama çok sıkılıyordur. belki de sen karşıdaki kişiyi hafıza yetersizliği yaşayan biri zannederken o kurnaz bi kişi olabilir ve hatırlamıyormuş ayağına yatarak senin nasıl aptalca değişiklikler yapacağını gözlemlemek istiyor bile olabilir.

bi aralar sevgilisinin tişörtüne sarılarak uyuyan kızlar vardı. vay be. adamdaki şansa bak. sevgilisi o yokken bile tişörtüne sarılıp uyuyor. kokluyor filan. benim tişörtlerimi ise annem toz bezi filan yapıyor eskiyince. acaba hala var mıdır o kızlardan. size bi tişörtümü göndersem sarılarak uyur musunuz? göndereyim bak. eğer göndermezsem annem toz bezi yapıyor. ama karşı ödemeli gönderirim. tişörtten olmuşuz bi de masraf çıkmasın. ama yok lan göndermem. toz bezi kıvamına gelmiş tişörtü göndermek olmaz. giyilebilecek tişörtü de göndermeye kıyamam. mis gibi giyerim ne var. hem belki de göndersene sarılırım ben diyecekler ama tişört gelince hemen toz bezi yapacaklar. bu şekilde kandıracaklar beni. yemezler. o kadar da enayi değilim. hiç kusura bakmayın. göndermiyorum tişört filan. çok beklersiniz.

7 yorum:

t.u.b.a dedi ki...

en öndeki koltuk korkutucu gelmiştir bana da hep. hani kaza maza olsa güme gidecek ilk kişi sen olursun. ne bileyim önden tırın biri bindirdi mesela, çok kötü :P

Şirvan dedi ki...

Koltuklar, tişörtler, toz bezleri n'oluyoruz dedim bi'an :))

α.к.α.т.я.i.є.ℓ dedi ki...

Bir dolmuş dramı yzmışsın resmen :D
Şu aralar sevgilisi olan kız yok ki sevgilisinin tişörtüne sarılıp uyusun :D

bossa nova dedi ki...

Genelde karşımdakinin hevesini kırmamak için ikinci kez dinlerim ben.
Ayrıca dolmuşun aşağı yukarı sallanan eğlenceli şoför koltuğu varken üşengeçlik ettiğini düşünüyorum yanda oturarak. Yani aracı sürmemek için olacak iş değil cık cık cık... Ayrıca bozukparamatikten para üstü vermek sana yakışırdı diye düşündüm. 50 kuruş bi tane, yirmi beş kuruş bi tane falan ne bileyim. Dediğim şeyi bildin di mi şu: https://www.google.com.tr/search?q=bozuk+para+aleti&rlz=1C1LENN_enTR487TR487&um=1&ie=UTF-8&hl=tr&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=M_kXUbCUJ8mJhQfJzIGACg&biw=1366&bih=643&sei=NfkXUerxMYmt4AT01oGgCQ#um=1&hl=tr&tbo=d&rlz=1C1LENN_enTR487TR487&tbm=isch&sa=1&q=bozuk+paramatik&oq=bozuk+parama&gs_l=img.3.0.0i24.9065.11030.0.12407.4.4.0.0.0.0.176.566.1j3.4.0...0.0...1c.1.2.img.56Jb9jTtwVU&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bvm=bv.42080656,d.bGE&fp=1400ef90a56a1a78&biw=1366&bih=643&imgrc=XkTfRZ-L9g7phM%3A%3Bcg3_nreTwzb4NM%3Bhttp%253A%252F%252Fimages.gittigidiyor.com%252F3875%252FBozuk-Para-Otomati-Buyuk-Boy-Paramatik__38753046_0.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Furun.gittigidiyor.com%252Fbeyaz-esya-ev-aletleri%252Fbozuk-para-otomati-buyuk-boy-paramatik-38753046%3B600%3B475

.. dedi ki...

Dur onu yayınlama bunu yayınla. Mail adresimi de işaretledim, siz bi şey yazınca bana da mail gelcek.

"Bigün beni kahırdan öldürceksin."

men de boor dedi ki...

ön koltuk her zaman favoridir yalnız bu genelde erkekler için oluyor sanki, kadınlar pek tercih etmiyor.

Berrin dedi ki...

ben trenle dolaşmak ısterdım..

şöyle bır baktım da takıp ettıgım bloglara yuzde 90 ı ya gıtmıs ya yazmayı bırakmıs..yıllar oldu senı okumaya baslayalı..yazmayı bırakma emi:)