31 Ocak 2013 Perşembe

gözlüklüler yardımlaşma ve dayanışma vakfı

aranızda gözlük kullanan varsa size iletmek istediğim bi sorum var. 5-6 aydır gözlük kullanan insanlar topluluğunun içerisindeyim. ekran başındayken kullandığım ve halk arasında dinlendirici olarak geçen bir gözlüğe sahibim. aranızdaki tecrübeli gözlük kullanıcılarından yardım bekliyorum. tuhaf bi olayın içerisindeyim. gözlüğü takmıyorken gözlük gözümdeymiş gibi hissediyorum. hatta gözlüğü görür gibi oluyorum.
gözlük takılıyken sizlerin de bildiği gibi yukarıdaki gibi bi görüntü vardır gözümüzün önünde. bunu görürüz. buraya kadar gayet normal. şimdi bi de aşadaki görüntüye bakalım.
işte gözlüğümü takmıyorken gördüğüm görüntü. genellikle uyumak üzereyken veya yeni uyanmışken görüyorum bu görüntüyü ama bazen de gözlüğümü takmayı unuttuğumda ekran başındayken de görüyorum. yani yeni uyanmış veya uyumaya çalışırken ki gibi zihnimin yorgun olduğu zamanlar değil de gayet kendimde olduğum zamanlarda da görüyorum. sanki gözlük gözümdeymiş gibi hissettiren hafif silik, buğulu gibi bi görüntü. bazen elimle dokunmaya çalıştığım bile oluyor. elim boşa kaçıyor tabi. uzun zamandır da olan bişey. bu nedir ya? size de oluyor mu? yoksa bir ben mi manyağım? delirdim mi ben? ne oluyor?

9 yorum:

Şirvan dedi ki...

:) Gözümde gözlük varken kaybettim sanıp yarım saat aramışlığım vardır. Hatta anneme "gözlüğümü gördün mü" diye sorup da "gözünde ya" cevabını almış insanım. Bi kendimi tuhaf sanırdım, neyse ki yalnız değilmişim.

âyine dedi ki...

stick o bende de olmuştu ilk zamanlar ama 5-6 ay sürmemişti o_O sonra da geçmişti profesyonelleştikçe endişe etme bence ^^

Finduilas dedi ki...

ben de 3 aydır seninki gibi dinlendirici gözlük kullanıyorum, aynen o dediğinden oluyor arada bir. alışınca geçer herhalde ya stick :/

stickman dedi ki...

Şirvan, sen napmışsın öyle ya. annen çok korkmuştur kesin. bizim ailenin bireylerinden biri aynı şeyi yapsa bana aşırı derecede korku hissederdim. delirdin mi noldun sen noldun böyle söyle sana ne oldu! diyerek sarılırdım ona.

âyine, bende ilk zamanlar olmuyordu. zamanla olmaya başladı. hatta şöyle bişeyin farkına da vardım. ne kadar çok durursa gözümde bu anlattıklarımın olması o kadar çok artıyor. gözü kurtaralım derken aklı kaybedecem bu gidişle.

findu, ya geçmezse nağbacaaaaaaz :( sürekli arttığına göre bana geçmez gibi geliyor. nolur geçsin. geçmeli anlıyor musun geçmeli!

Sam Scarlet dedi ki...

şizofreniye hoş gittin canım zaten bunu senden bekliyordum yıllardır

İnsan evladı dedi ki...

Geçmeyebilir, ama alışırsın. 9 yıllık gözlük kullanıcısıyım. süreye bağlı olmaksızın ara ara oluyo öyle şeyler.
Gözlük gözündeyken kaybettiğini sanman da gözünde yokken gözünde olduğunu düşünmen de normal.
Ben bazen gözlükle banyoya giriyorum ve yapışan su damlaları çok normalmiş gibi davranıyorum bi süre, sonra jeton düşüyo tabi:)
Yani demem o ki korkulacak bişey değil her gözlük kullanıcısının yaşayabileceği son derece olağan şeyler bunlar. şimdi derin bi nefes al ve bir portakal ye dostum.

.. dedi ki...

İlk kullanmaya başladığımda benim de çok oluyodu, nerdeyse bi 9-10 yıldır kullanıyorum ama genelde bilgisayar başında ya da kitap başındayken; hala oluyo aynı şey, böyle görüntüyü tutup kafama kaldırmaya çalışıyorum falan :D
gözüm daldığında oluyo sanırım, şimdi tespit ettim bak.
N.

berna soydaş dedi ki...

gözlük varken de yok gibi oluyor
hep normal bunlar :)
bazen dinlendirici seviyesinde olsa ben hiç gözlük takmam açıkçası

aurora dedi ki...

kullana kullana alışıyosun gözlüğe o yüzden çıkarttığın zaman bile gözündeymiş gibi oluyo.. bi de o buğulu hal gözlük gözünde takılı olmadığı için tam net göremiyosun ondan kaynaklanıyo...