18 Ocak 2013 Cuma

poşetli dede

bugün yolda poşetli dede'yi gördüm. kayalı parkın karşısındaki otobüs duraklarının orda. biraz hızlı yürüyüp önüne geçerek biraz ilerisinde durup onu izledim. para ver diyerek durakta duran bi adama yaklaştı. adam da parayı verdi. kafasını kaldırmadan yere bakarak bana doğru gelmeye başladı. tam para ver diyecekken daha lafı tam bitmeden kafasını kaldırıp beni şöyle bi süzdü. sonra hiç bişey demeden geri dönüp gitti. tam o sırada gelen bi otobüse bindi. ulan bu benden betermiş diye düşündü herhalde benim için. bu adamın hikayesini çok merak ediyorum. sanırım herkese aşağı yukarı aynı şeyi anlatıyor ama hakkında birbirinden alakasız bi ton şey söylüyorlar. cesaret edebilirsem bi gün kendisiyle uzun uzadıya konuşmayı düşünüyorum.

7 yorum:

Berrin dedi ki...

ben çok uzuluyorum evsızlere bu halde olanlara..
hayat hıç adil degıl..adalet onlar ıcın öbür dünyada tecelli edecektir..diye düşünelim bari..

stickman dedi ki...

aslında ben biraz kıskanıyorum onları. ve çoğunun da kendi seçimi bu. akli dengesi yerinde olmayanlar hariç tabi. kendilerini bi yere yerleştirsen bile orda durmazlar. tam hatırlamıyorum ama bununla ilgili şeyler duymuştum. bi de kafaları çok rahat. mesela poşetli dede. o gün hiç düşünmeden bi otobüse binip gitmişti. bunu hangimiz yapabiliriz. adam nere gittiğini bile bilmediği bi otobüse öylece gidip rahatça binebiliyor.

Unknown dedi ki...

acaba bu dede hep aynı yerdemi takılıyor ?:)

stickman dedi ki...

genelde öyleymiş. videonun yayınlandığı bi facebook sayfasının altındaki 500 küsür yorumu üşenmeyip okumuştum ve poşetli dede hakkında söylenen tek tutarlı şey genelde kayalı park'ın etrafında dolaştığıydı. gerçi ben 4-5 sene önce hep nalçacı civarında görüyordum. tramvay duraklarının oralarda oluyordu.

Adsız dedi ki...

Su alt taraftaki 2 fotograf zaferde bir yer degilmi yoksa ben sadece zaferi bildigim icinmi boyle uyduruyorum

stickman dedi ki...

sağ taraftaki fotoğraf büyük ihtimal zafer'de ince minarenin önünde çekilmiş. ışıklandırmadan öyle tahmin ediyorum. soldaki fotoğraf da valiliğin önü sanki veya kayalı park'ın orada bi yer. onu bilemedim.

Adsız dedi ki...

kardeş dede otobüs altında kalıp vefat etti.allah rahmet eylesin