13 Ocak 2013 Pazar

zenci kız kavgaları ve peruklar (yeah bitch!)

(burdaki zenci kelimesinin ırkçı bir söylem taşımadığını bildiğinizden eminim) gün geçmiyor ki youtube'da bi zenci kız kavgası izlemeyim ve gün geçmiyor ki o kavgada bi peruk havada uçmasın. kavgayı bırakıp peruğa kayıyor gözüm. o peruğunun uçuşunu full hd ve ağırçekimde izlemeyi çok isterdim. böyle bişey nasıl olabilir anlamıyorum. peruksuz bi zenci kız kavgasına rastlamak oldukça zor. hepsi mi peruk takar, tüm peruk takan zenci kızlar mı kavga eder akıl alır şey değil. bazen epeyce bi süre peruk düşmediği oluyor. sonra diyorsun ki, haa tamam lan bak bunlarda peruk yok... tam o anda peruklar sarıyor dört bir yanı. insan gerçekten hayret ediyor. hele bazısının kafası adeta peruk üretiyor. dövüştükçe peruk dökülüyor kafadan. kavganın şiddeti arttıkça daha çok peruk dökülüyor. etrafa peruk fışkıyor. yerler peruklarla doluyor. kavga bittikten sonra da etraftan bi eleman perukları toplayıp gidiyor. ne acayip bi dünya. saç bolluğu konusunda dünyanın en şanslıları olan bu insanların neden ikişer üçer peruk taktığını anlamak yerine, zenciliğin şanındandır herhalde, biz bilemeyiz... diyorum ve sizi o görüntülerle başbaşa bırakıyorum. kavga 1 - kavga 2 - kavga 3 - kavga 4 - kavga 5 (bi kavga daha vardı, en süperi, adeta gökten peruk yağıyormuş hissi veren o çok kişili kavgayı bulamadım. galiba silmişler)

5 yorum:

Şirvan dedi ki...

Nolur nolmaz bugün kavga edersek saçımızdan olmayalım diyedir o :)) Eski günler aklıma geldi bak şimdi: Ne zaman kardeşimle kavga etsem yapışırdı saçıma, bileydim peruk takardım :D Tabii o zamanlar peruk kelimesinin anlamını bile bilmiyordum. :))

Sam Scarlet dedi ki...

bunlar bu perukları bunlar ne yapmış? biz peruksuzluktan kıvranırken bunlar beyhude amaçlar uğruna perukcağızları yerlerde süründürüyorlar ayıp değil mi?

Zeugma dedi ki...

Yuhh!!
Daha ilk videoda kavga eden 2 kızın 2'si birden perukluymuş:)
Sayende yeni bir şey öğrendim. Saol Stick :))

Amerika Günleri dedi ki...

Peruk meselesi biraz da saçlarının çok uzamamasindan kaynaklaniyor. Surekli sac yaptirma ihtiyaclari var, ben de hala cozemedim.

Daçe dedi ki...

abiiiii. on dakikada neler izledim neler ya. vay amk neler oluyor şu dünyada... i see peruklu people.