6 Ocak 2013 Pazar

yakın tarihimiz ve bi kaç şey daha

insanın kendi yakın tarihi de bi son 10 yılı bence. son 10 yılda yaptıklarımı düşününce çok acayip geliyor. hem daha dün gibi hem de üzerinden baya bi zaman geçmiş gibi. hem pişmanlık hissettiriyor, çok boş ve anlamsız geliyor hem de özlüyor ve tekrar yaşamak istiyorum.

bazı ders kitaplarında konuyla ilgili son örneği veya bi kaç madde saydıktan sonra son maddeyi vermeden hemen önce; ve nihayet;..... diyor ya. deli oluyorum lan. sanki gurbetten sevdiği geliyor ha şerefsize bak.

sevgilisinden kocam diye bahseden ne kadar çok kız var. merak ettiğim şey sevgilileriniz de sizden karım diye bahsediyor mu? yav geçen gün bizim avrat... filan diye giriyor mu lafa. hasiktirin oradan zerre merak etmiyorum bunu. kocam demeyin lan kıskanıyom ben. evet benim derdim bu. veya bana da kocam diyin. seksi bişey aslında bunu demeniz. seks yaptınız lan demi hep.

hoşlandığım bi kıza yanaşamıyorsam onun yaşlandığında nasıl bi hale geleceğini kafamda canlandırıyorum. hatta kafamda da değil. benim böyle bi özelliğim var, belki başkalarında da vardır bilmiyorum. bi insanın yaşlanmış, çökmüş, pertesi çıkmış halini onun yüzüne bakarak çok iyi görebiliyorum. böylece ortada sorun kalmıyor. hadi be ordan tipini siktiğimin yaşlısı diyip gidiyorum yoluma.

5 yorum:

.. dedi ki...

Allah kahretmesin seni. İki saattir gülüyorum.

Çok iyi taktik, ben de ulaşamayacağım erkeği büyük tuvaletini yaparken hayal ederdim, yani sıçarken; ıkınıyor, zorlanınca kızarıyor vs vs :D

stickman dedi ki...

kabız ve basurluyken hayal et derim ben. daha hızlı ve etkili soğuma sağlayacağına eminim.

.. dedi ki...

Oha şimdi kendi yorumumu gördüm, benim kim olduğum bile belli değil, bi düzenliyim bari.
N.

stickman dedi ki...

hehe. sorun değil. nicki iki tane nokta olan başka kimse olmadığı için hemen tanıyorum ben seni. tenisçi kardeşlerin abla olanısın sen.

hayattan muaf dedi ki...

Vaaay :D Duygulandım şu an, bak ben de kim olduğum belli olsun diye görünen adımı değiştirmiştim. Yazık oldu, o kadar uğraştım halbuki :)