1 Ekim 2008 Çarşamba

bayramları sevmiyorum arkadaş!

siz ne derseniz deyin sevmiyom lan işte. ya tamam bayram kahvaltısı filan güzel sayılır ama şu her yıl ki muhabbetler filan yeter yavv. yıllardır sıktı artık, sürekli aynı şeyler, aynı muhabbet. sıkıldım her sene aynı şeyleri söylemekten, sevmiyom artık. hatta nefret ediyorum. hele dün böyle bütün gün elimde telefon, gecenin görüne kadar bekleyip mal gibi kalınca. artık hiç sevmiyorum. nefret nefret nefret.. sadece bayramlardan değil. böyle pek çok özel günden nefret ediyorum a.q

şimdi diyosunuzdur kesin, şuna bak ne biçim konuşuyo, yozlaşmış işte, bu bizim milli duygularımız ooolum, milli değerlerimiz, barış ve kardeşlik oleeey, kültür ve geleneğimiz, şuyumuz buyumuz, falan filan vs. ne derseniz deyin. onların hepsinin a.q umrumda bile değil. sizde umrumda değilsiniz.. bayramındaa.. sizindee.. a.q

eğer hala blogu terk etmediyseniz sizinle iyi anlaşabiliriz demektir ve şöyle şeylerde vardır;
başkalarının belirlediği günlere göre, başkalarının belirlediği saçma sapan şeyleri zorla yapmaktan nefret ediyorum. burası özgür bi ülke mi? biz özgür insanlar mıyız? BOK ÖZGÜRSÜN!

şeker tutma ne lan?
-e al canım.. aa alsaydın. a lütfen bak al.. almayan top olsun.
bayramın kutlu olsun? bayramın mübarek olsun? iyi bayramlar?
hehuehe.. saçmalıyosuuun. kendinizi kandırıyosunuz böyle cümlelerle. an itibariyle bitiriyorum bunları.
50 kişilik kabile halinde gezen akrabalar. evde metrekareye iki insan düşmesi. iğrenç ikramlar; tatlı, börek filan gibi. hakkaten yenmiyo bazıları ya. valla yenmiyo. nası yapıyolarsa artık. bi de şey var; kardeşler kola. özharmanlılar meşrubat. zorla içirirler. bunları yapmak için harcadığınız suya yazık be. nası bi işletmesiniz. damak tadı diye bişey olur insanda a.q

amaç belli abicim. bahane yaratıp tüketim çılgınlığına devam etmek. insanlara, aslında ihtiyacı olmayan şeyleri, eğer almazsa götünü sikecekleri havasını verip, koştura koştura aldırtmak. en çok hazır mesajları birbirlerine atanlara hastayım :) yaa o kadar da aptal olunur mu be abi :) aslında öyle olmak lazım. sanırım onlar mutlu :) neyse yine şu aptallık-mutlu olmak geyiğine girmeyim :p yılların geyiğidir.

-aslında aptal olcan abi. ne güzel. öyle salak salak yaşıyacan.
tabi abi ya, en iyisi.. belki de aslında biz aptalız, kendimizi zeki sanıyoruz. aslında belki onlar akıllı.
-evet lan öyle hakkaten.

bi de nasılsın-iyi misin muhabbeti var. hal hatır sorma bölümü. 50 kişi birbirine nasıl olduğunu soruyor. sanki çok umrundaymış gibi. nasılsınlar.. iyiyimler.. sen nasılsınlar.. allah iyilik versinler havalarda uçuşuyor. ama vermez ki bilmiyorlar. kelime kalıbını öğrenmişler bi kere. bunu şaşırmadan söyleyebildi mi tamamdır. artık o kutsal görevi yerine getirmiştir.

nasılsın?
-iyiyim sen nasılsın?
bende iyiyim.
-allah iyilik versin.
(iyiyim dedim zaten gerek yok vermesine :p başkasına versin, iyi olmayana)

şu kalıbın 5 dk içinde 500 defa kelimesi kelimesine tekrarlandığına şahit olmuş bi insanım ben. aslında bi gün diyecen ki. hiç iyi değilim, bütün sorunlarını anlatacan. herşeyi söyleyecen. nası göt olur ama :)

nasılsın?
-iyiyim sen nasılsın
iyi değilim. şöyle şöyleyim, böyle böyleyim. şu oldu bu oldu.
-hımmm...demek öyle. allah iyilik versin desem abest kaçar sanırım
yok sen de yinede, için rahat etsin
-allah iyilik versin.. sanırım biz artık gitsek müthiş olur.
evet. şimdi terk edin burayı.

ulan imkanın olcak. şöyle ıssız bi yerde ufak bi evin olcak. basıp gidecen a.q kafanı dinleyecen. ohh miss. hatununda yanında oldumu. tadından yenmez.

neyse daha fazla uzatmamın bi anlamı yok. nasıl olsa anlamayacaksınız. çoktan etmişinizdir küfürleri :) o yüzden şu klavyenin tuşlarına daha fazla basmamında bi anlamı yok. o küçük beyinlerinizden şu an neler geçtiğini biliyorum :) %90'nınız ilk paragraftaki bi cümleye yüklenmişinizdir muhtemelen ve yüzünüde hafif bi tebessüm oluşmuştur. yada neden böyle şeyler yazdığım hakkında kafanızda paranoyakça ufak ufak sebepler üretiyosunuzdur muhtemelen. amaaan.. neyse yaff. yeter. ben acıktım.

ettiğiniz küfürlerde aynen size girsin!

15 yorum:

Pilli Cadı dedi ki...

anam iyiki küfür filan etmemistim:D
iyi ki hayatimda hic küfür etmemis bir kizim:D
tamam sakin ol bi yahu bayramin filan da kutlu olmasin zaten:D

bir de burda bi kiz var türkcesi biraz kit (e dogal burasi almanya) diyorum ki
"napiyosun sevde nasil gidiyor"
cevap :hic bisey yapmiyom

kopuyorum tabii ben orda:D:D:D:D

bu daha orijinal bir cevap

GERÇEK ZAMANLI TEK PRENSES,ÜFÜRÜKTEN.. dedi ki...

poff!
ben yazamadım bu yazıyı..
bu kadar dürüst olamadım galiba..
tek kelimene katılıyorum..

Tuana dedi ki...

Valla bayramlar bana bayram gibi gelmiyor artık.
En iyisi bayramlarda ananı babanı göreceksin bir kaç saatligine nerdelerse gideceksin, ardından da dogu karadenizde insanların minimum sayıda oldugu bir sahil kasabasına kaçacaksın, dinleneceksin, huzur bulacaksın.
İlerde ben böyle yapacağım beğenmeyen beğenmesin :)

stickman dedi ki...

o cevabı türkiye'de doğup büyümüş olanlarda verebiliyo Pilli Cadı. ama napıyosun sorusuna verilebilecek en doğru ve net cevap şöyledir;

napıyosun?
-solunum.

üfürükcü prenses :p az bile yazdım. ve her kelimene katıyorum diyecektin galiba.

işte bu Tuana işte bu. tam olarak öyle yapacaksın. ama unuttuğun bişey var. geçerken beni de alacaksın :) neresi olduğu önemli değil, sessiz olsun ve az insan olsun, I'm legentdaki new york bile olur.

cesetizleri dedi ki...

yazdıklarında haklısın aslında herkes böyle düşünüyor bunu dile getiriyor herkes yazılarında.
bir 10 yılı kalmıştır bu bayramların yaz günü kimse oruç da tutmaz bayram da yapmaz zaten. sonra sen sağ ben selamet.
tamam iyi bir vesile akrabalarla görüşmek için ama akrabaları tanımayan benim gibiler için tam bir işkence..

-nasılsın kızım?
-iyiyim sağ olsun sizler de iyisiniz?
-biz de iyiyiz yavrum.
-allah iyilik versin..
x 250

alışkanlık yapması ise üzücü.

Esther dedi ki...

hahaha gerçekten güldüm hele sonundaki yazıya :Dne kadar hak versem azdır. aynı şeyleri bende hissediyorum tüm damarlarımda

t.u.b.a dedi ki...

ben bi kaç bayramdır kutlamayı felan bırakmış durumdayım. yıllardır kutladık da nooldu sanki. böyle iyi oluyor, tavsiye ederim herkese:P
bayramları sevmeyen herkesin -ben de dahil- bayramı kutlu olmasın :P

GERÇEK ZAMANLI TEK PRENSES,ÜFÜRÜKTEN.. dedi ki...

evet her kelimene katılıyorum yazacaktım:(
lanet olası bilgisayar beyin hücrelerimi yedi bitirdi,saçmalamışım..

stickman dedi ki...

o zaman bu 10 yılı çabukcak geçirelim cesetizleri, inş. dedikleri olur. sadece bayramlarda görüdüğüm tanımadığım akrabalar bende de var. kim bunlar ya? diye de soramıyorum. çünkü bizimkilerin bilmemesindende korkuyorum :)

sondaki yazıya güldüysen bana küfür ettin demek ki Esther :p yok yok etmemişindir sen, çünkü sende böyle düşünüyosun biliyorum ve çok şanslı bi insansın , bu olaylardan çok uzaklardasın.

ooo t.u.b.a :) seni tekrar görmek ne güzel. bi ara kaybolmuştun sen. bi daha öyle yapma bakıyım. yoksa bayramını kutlarım.

çikolata ve bilgisayar kombinasyonu bende de benzer etkiler yapabiliyo üfürükçü :p bayramdır, normaldir. olur böyle şeyler.

Böcek dedi ki...

bence biraz abartmışsın olayı..

stickman dedi ki...

ben engin ruhluyumdur, şair tabiatlıyımdır böcek, az bile söyledim.

mutluluk olsun dedi ki...

yazını okudumda cevap vermeden geçemedim bu kadar bıkkınlık isteksizlik ne biliyim nedir bu hayatla derdin onu anlamış değilim hani bi söz vardır hayat yaşamaya değer die katılıyorum buna .
belki içinde olduğun için sıkıcı geliyor sana ama emin ol yurtdısında yurdumun tüm güzelliklerini özlüyo insan burası iğrenç bi yer kimse kimseyle doğrudüzgünkonuşmaz kpı komşunun bile adını bilmezsin bence bayramların kutlanmaması hiçte güzel değil ayrıca bişi daha sevdiğin kızla bi adada acaba bisene boyunca hiç sıkılmadan yaşayabilirmisin

jade dedi ki...

stik noel ruhunu kaybetmiş:)

Değil. dedi ki...

Arkadaşım seni şahsen seni tanımıyorum ama bu düşünceleri her zaman düşünüyor ve savunuyorum :D.

Gerçi olay olduğunda benim bu bulogdan haberim yoktu. Daha bugün gördüm bu yazıyı o yüzden hemen atlama "olm tee geçen seneki olay lan o" falan diye.

Ve aynen katılıyorum "özgür" müşüz peh! Ne özgürlüğü lan soluk alma özgürlüğümü. Afedersin ama sokayım böyle özgürlüğe. Zaten kimsenin kimseye saygısı da yok, en azından benim etrafımda böyle. Mahalle baskısından da nefret ediyorum a.q bi ara bunun içinde at bi posta.

Boss dedi ki...

O güne bayram denmese kimsenin kimseyi siklediği yok bayrammış e hadi gidelim hal hatır sormalar sanki kötü olsa çokta umrundaymış gibi. İş yerlerinin, mekanların ne biliyim boks salonda bile geçen "bayramda gittik işte", "abi bayramdan sonra", yok "araya bayram girdi gidemedik", "önümüz bayram işler açılır", "bayramdan ümit bekliyoz" hay bayramınızın amk bee ne bayrammış yarrağımın bayramı 70 milyon insandan kaçı bayram ediyor. Bayram mayram olmamalı arkadaşım dünyada en çok tatil yapan ülke biziz amk.