2 Ekim 2008 Perşembe

uyumadığını unutmak-çikolatanın dibine vurmak

uyumadığımı unuttum?! şu an uykum geldi. ve ben dedim ki kendi kendime. lan bu vakitte niye uykum geldi? düşündüm biraz. haa evet iki gecedir uyumuyodum. insan uyumadığını unutur mu?

sabaha karşıda saat 5-6 gibi sinirden kendimi çikolataya vurdum. 15 tane metro yedim aç karnına. metro krizine girdim resmen. az önce de bayram ziyaretlerinden toplanmış bi çikolata tabağı buldum. içlerinden iyi olanları ayırıp yedim. ne hayvanım.

ve şöyle bişey daha var. iki gündür masaüstünde FIFA09 oyunu duruyo ve ben kurup oynamıyorum. işte böyle bezmişim hayattan.
bende tüm paramı metro çikolataya yatırdım işte. metro otobüs şiketine değil. 15 tane metro yedik bakalım maceradan maceraya koşabilecek miyiz.

10 yorum:

Pilli Cadı dedi ki...

lan bünyeni bozucan ne 15 cikolatasi oha.
sinirlenme kuzum ben senin hatta herkesin yerine üzgün ve sinirliyim zaten

babegazelle dedi ki...

yemesi ii hoş da sivilce yapıyo meret,bana öle en azından

stickman dedi ki...

yok pilli cadı yok, yicem abicim. 30 tane filan daha yicem. yada insan yicem. hem bende domuz gibi bünye var. hiçbişey olmaz. çöp öğütücü gibi bi adamım.

bende yapmıyo babegazelle, aman nazar değmesin bana, pamuksu ve ipeksi tenime :p maaşallah

Pilli Cadı dedi ki...

pamuksuz ve ipeksi ten stickman hic gülecegim yoktu, bir erkegin de pamuksu ve ipeksi tenli oldugunu düsünmek cok zor be:)

stickman dedi ki...

pamuksu, ipeksi ve kıllı diyim o zaman. kıllı demeyi unutmuşum :p ahanda işte pamuksu, ipeksi ve kıllı tenim. (buraya tıklamadan önce ruh sağlığın açısından iki kez düşün)

Pilli Cadı dedi ki...

:D:D:D

evet masallah allah nazarlardan saklasin tü tü tü örsek örülmem demez ha

GERÇEK ZAMANLI TEK PRENSES,ÜFÜRÜKTEN.. dedi ki...

ayy 15 metro yedim diye okuyunca büyük olanlarından sandım..
yuh demiştim..
miniklerdenmiş..
çok yeme cırcır olursun stickman:P

Böcek dedi ki...

ey maşallah yarasın aslanım :)

stickman dedi ki...

büyüklerden 15 metro? hakkaten düşünmesi bile korkunç üfürükten prenses. iyi ki metrolar küçükmüş. ama o an büyük olsalar bile yerdim bea. sonra direkt ölürdüm zaten.

saol böcük ;) zaten aslandım, başka bişeye dönüşecem yavv. ultraslan filan olcam galiba.

Hayal Fabrikasi dedi ki...

15 tane metro otobüsü yediğini düşünmedimdi zaten :D sonraki o açıklama neden :D