10 Ekim 2007 Çarşamba

Çapraz mim-lemeye tutuldum!...



14 yorum:

Başak Ölmez dedi ki...

ahmet şaahane olmuş hakketen işte buydu istediğim :)

Rapdinler dedi ki...

ya bende bunu çok beğendim yaw güzel olmuş harbiden

a S P u R Ç e dedi ki...

gerçekten çok doal olmuş:) fazlasıyla!! bu post geçmişe karışana kadar sayfanın ziyaret etmicem haberin olsuun :D:D:D

voLkan dedi ki...

moruk işte bu denilecek bir resim koymuşsun. ben seni fişlerken pardon mimlerken başağın parmağını burnuna sokma resminden esinlendim seni seçtim : ) sense beni şaşırttın bacaklarını koymuşsun.

tipik bir türk erkeği bacaklarına sahipsin. dizden altı gözüktüğü için ve dizden altının okadar kalın olmasına dayanarak kalça - diz arasının düşünemiyorum : )

acayip kıl yapmışsın bense köseyim bacağım sırtım temiz : ) harbiden senin sırtındada acayip kıl vardır. seni avrupa ülkelerine ihraç edelim onlar senin gibi erkeklere bayılıyorlar.

asya ve amerika muhafazakar insanlar tarafından kurulmuş ve yönetilmştir ama avrupa tam tersidir : ) bu kılla bir avrupa seyahati yap hocam bir daha geriye dönmezsin...

stickman dedi ki...

bacaklarımın bu kadar beğenilceğini hiç tahmin etmezdim :) korktuğumda başıma geldi, ikinci bir posta kadar a S P u R Ç e'yi kaybettim.
voLkan, yıllarca bisikletle kilometrelerce yol yapmış biri olarak bacak kalınlığım normal aslında,yada kabul biraz kalın :) Sırtımda henüz kıl filan yok lütfen :) o kadarda değil. İlerde olurmu bilemem.
Ayrıca şu avrupaya ihraç işi sık sık düşündüğüm bi mesele. Olsa nefis olur. Slovakya, Ukrayna, İsveç, Finlandiya, Fransa, İngiltere güzel ülkeler bunlar :) ama şimdilik ufak hayaller.

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

:D :S :/ :) :F
eheuhehe harbi olmadık zamanda olmadık şekilde olmadık kişiden bi sürpriz oldu bu kabul ediyorum.
ama ben mahrumiyet bölgesindeyim foto makinem yanımda değil bu pc telimin usb girişini kabu etmiyo daha da bi sürü sorun :) ben bu mimlenmeyi ertelemeli olarak versem olur mu hocam puan kırmayın ama pliiiz :Pp

Pınar Altuntaş dedi ki...

Aboooo!!!
Kaç kutu ağda temizler bu bacakları cm hesabı yapmak lazım :D :D :D
hımmm kıllı olsa da düzgün bacakların varmış len !!!
:D :D :D
yaratık :D :D :D
Kurt adam
:D :D :D

stickman dedi ki...

tabi psikopat istediğin zaman mimi yerine getirebilirsin, yaratıcılığın sınırlarını zorla, süper bişiler bekliyorum senden.

Pınar, ağdayla temizlenirmi hiç bu bacaklar, koli bandıyla belki. Senide ısırırım kurt kız olursun bak :)

Pınar Altuntaş dedi ki...

ehe bişey dicektim vazgeçtim bilare derim belki :D :D

stickman dedi ki...

içinde kalmasaydı yaff, bak sonra birikir bunalım yaparsın.

t.u.b.a dedi ki...

bundan daha doğalını (varsa bile) düşünemiyorum! :DDD yani beynim henüz daha ilerisini algılayacak kadar gelişmedi. Allah o günleri göstermesin de zaten! :PP

stickman dedi ki...

bundan daha doğalı var tabi t.u.b.a ve ben her gün görüyorum :) Var gör benim beyin yapım ve algı düzeyimi :)

Adsız dedi ki...

Acayip taş bacakların varmış bilader.





Şaka şaka. Erkek değilim de, benden güzelmiş yemin ediyorum. Bir irkilesin istedim. :) Uzun, süt gibi. Yanlış kromozomla doğmuşsun, iyi ki de öyle olmuş. Rakip falan olurdun bir de. :)

stickman dedi ki...

eheheuhe adsız? hakkaten irkildim. senin nasıl bir fantezi dünyan var öyle :p beğendiğin bacaklarımı ben kıllı oduna benzetiyorum :) ama kollarım çok seksidir bak. bi süre önce blogun altındaki fotoğraflarda kaslı ve çok seksi kollarımın fotoğrafı vardı. kaçırdın.