28 Ekim 2007 Pazar

Saat ileri-geri

Ben bu saatlerin ileri geri alınmasını çok seviyorum. Ne güzel, yılda iki defa zamana müdahale edebiliyoruz. Şimdi tabi bunun yapılmasının nedeni gün ışığından daha fazla yararlanmak ve aydınlanmak için kullandığımız elektrikten tasarruf etmek. Çok güzel bi uygulama.

İşte yıllardır söylerler televizyonda saatlerin geri/ileri alınmasıyla yok bilmem kaç lira tasarruf ettik filan diye. Madem bu kadar tasarruf ediyoruz. Neden 2 saat ileri/geri almayalım ki? o zaman iki katı tasarruf etmezmiyiz :) hatta bi saatte benden gelin 3 saat yapalım şunu, feci mükemmel ve çok pis tasarruf ederiz. Bi de ben bunun yıl içinde 2 defadan fazla yapılmasını istiyorum. Değişiklik olsun ya şöyle arada bi 5 saat geri filan alalım, yada 7 saat ileri alalım bi nolcak :) yada illa saat olarak mı olcak, mesela bi 10 dk ilerim alalım, arada 25 dk geri alalım, eğlenceli olabilir.

5 yorum:

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

yok bea kardeşimi uyku tutmuyo saatlerdir tepemde zır zır yok neymiş ,ya yarın şöfer amca saatini ayarlamayı unutur da erkenden gelip giderse bende evde kalırsam mış die uykusu kaçtı garibin bayramda yürücekmiymiş neymiş.senin dediğin gibi olursa paranoyak olur çıkar bu başımıza millet zamanı mekanı şaşırır çoğu kişinin aklına zarar bi uygulama olur kanımca :D

Pınar Altuntaş dedi ki...

çok ilginç ve süper ötesi fikirlere sahipsin seni kutu kutu kutluyorum!!!
Heyt beee toprak işte!!!

a S P u R Ç e dedi ki...

ben heR defAsıldA şAşAlıyoRum.. şAşAlAmAk ne oluosA!! :D AA du kol sAAtimi düzeltmemişim düzeltiim hmn!!

Iraz dedi ki...

yok ben anlamıyorum bu saat geri alma işini falan. her seferinde karıştırıyorum şimdi nooldu diye. :)

stickman dedi ki...

tamam arkadaşlar, sakin olun lütfen, gördüğüm kadarıyla bi panik havasına girilmiş bu saatler yüzünden, şimdi herkes saatini ayarlasın ve sakin bi şekilde devam etsin hayatına. Aman ha evde geri almadık saat bırakmayın.