13 Ekim 2007 Cumartesi

Bizim bi'arkadaş!... (1)

Uykusuz dergisinden, Barış UYGUR'un köşesinde BEN OLSAM!... BİZİM Bİ'ARKADAŞ!... ve SU ŞİŞESİ bölümleri var. Daha önce bende uzun yıllardır kafamı kurcalayan herkes benim gibi olsa diye bişeyler karalamıştım. Köşedeki bölümlere benzer gibi geldi bana, göndermeyi düşünüyorum. Bu hafta Barış Uygur; -bu tür yazılarınız varsa gönderin, köşenin yarısına bunları koyayım. Hem siz hava atmış olursunuz hemde ben daha az yazmış olurum... diye yazmış. Bir de, -dikkat ederseniz sizin elinize geçen fazla bişey... yok diye de eklemiş :)

Bende bişeyler yazdım, bunları da dergiye göndercem. Belki yayınlanır, bende sevinirim :)

Bizim bi arkadaş, kitapçıda çalışıyo. Müşteri gelip bi kitap istediğinde, eğer kendisi daha önce o kitabı okumadıysa; -maalesef o kitap yok bizde, hatta bütün Konya'da yok... diyomuş. Çünkü birisinin bi kitabı, kendisinden önce okumasına uyuz oluyomuş. Müşterinin numarasını alıp; -kitap geldiğinde ben size haber veririm...diyomuş. Sonra hemen kitabı okuyup, bitince müşteriyi arıyomuş. manyak işte.

Bizim bi arkadaş, kırk yılın başında bi bayram namazına gitmeye karar vermiş. Geç kalmış. Namaz başlamadan yetişmek için hızlı abdest almayı düşünmüş. Ağzına ve burnuna aynı anda üç defa su çekmeye çalışırken boğularak ölmüş.

Bizim bi arkadaş, küçükken hiç uçan balon almamış. Çünkü zayıf bi çocuk olduğundan, bileğine bağlanan balonun onu uçurup gitmesinden korkarmış.


Bizim bi arkadaş, kampüs son duraktan merkeze gitmek için binmiş tramvaya. Merkeze 45 dk da varıyo tramvay. Çok uyku bastırmış, yolu izlerken uyuyakalmış. Tramvay merkeze vardıktan sonra dairesel bir yoldan tekrar kampüse dönüyo. Uyuyarak kampüse kadar gelmiş. 1,5 saat. Son durakta herkes indikten sonra vatman bunu zorla uyandırmış. Merkeze gitmek için tekrar binmiş tramvaya. Yine uyuyakalmış, yine taaa kampüse kadar gelmiş. +1,5 saat. Yine başka bir vatman zorla uyandırmış. Sonra, inanması güç ama bu olay bi kez daha yaşanmış. +1,5 saat daha. Yine merkeze gitmek için binmiş tramvaya ve bu sefer uyumadan inmeyi başarmış. Sonuçta 45 dakikada gideceği yere, 5 saat 15 dakikada gidebilmiş.

devamı
Bizim bi'arkadaş!... (2)
Bizim bi'arkadaş!... (3)


Ben olsam...
Facebook'un sahibinin yerinde olsam, internet devleri o kadar para yığmışken önüme, anında satardım siteyi. Zira yakında, aslında pek bi halta yaramadığı anlaşılcak ve herkes sıkılcak.

5 yorum:

a S P u R Ç e dedi ki...

tespitlerine bayılıyorum!!! iyi bi gözlemcisin...

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

hahhhaha ne arkadaş gurubu ama hepsi birbirinden acayip birbirinden orijinal :D
yada bu arkadaş hep aynı kişilikmi oda olabilir bahk :)
çok güldürdün beni saol :)

stickman dedi ki...

:) teşekkürler a S P u R ç e, gözlüyorum tabi gözlemeden olmaz bu işler.

yok psiko yok, hepsi ayrı ayrı kişiler onlar, belki aralarından biri sen de olabilirsin :p güldürmeyi başarabildiğime sevindim. Ama asıl soru şu? acaba düşündürebildim mi? :)
hehe entel ayaklarına sararmışım şimdi burda :)

voLkan dedi ki...

bizim bi ark.ın g*tü kaşındı. sen anca elizabeth bilrsin dedi : ) doğrudur sol elim dedim o gün bugündür ona voLkan'ın sol eli diye hitap ederler.

facebook u bende olsam satardım : )

JADE-CADI dedi ki...

:))) güldürü manyagi :))))