24 Ekim 2007 Çarşamba

İstila

evde oturmaktan bi tarafları büyüyen bünyemin ihtiyaç duyduğu temiz hava ve odamın duvarları dışında mekan görme ihtiyacını bugün gidermeye karar verdim. attım kendimi dışarı... -aaa o da ne? saatimi unutmuşum geri döndüm aldım :)

yolda 18-19 yaşlarında bi çocuk;
abi o tişört rap mi rock mı?
-rap (yok eben)
tamam.

Döndüm dolaştım yapacak hiçbişey bulamadım, kendimi sinemanın önünde buldum. hostel 2'yi izlemeye gittiğimde fragmanından çok etkilendiğim ve uzun zamandır çıkmasını beklediğim film istila için paraya kıydım gittim 2 saat sonrasına bilet aldım. o iki saattede yeni açılan vatan computer'ı gezcektim çünkü. Gittim gezdimde. Bütün laptopları ve masaüstü bilgisayarları oynadım :) Karıştırdım kurcaladım. Bi tanesi kilitlendi, ufak ufak uzaklaştım ordan. Bi tane hayvan gibi laptop vardı. Öküz gibi böyle. Dana gibi. Gosgocaman. Hangi hayvan alır bunu diye düşündüm. Cevap bulamadım. Vatan computer kocaman bi yer. Beğendim. Hayırlı işler dilerim. Müşterileri kazıklayan kurumlardan olmayınız lütfen.

Filmin zamanı gelmişti, gittim izledim. verdiğim paraya biraz içim yanmadı değil. Korsan dvdsi çıkınca da alıp izleyebilirdik. Fazla bişeyde kaybetmezdik hatta 4 ytl daha az zarar ederdik ama neyse. Konu hoşuma gitti ama ben daha aksiyonlu daha heycanlı bişiler bekliyodum. Beklentimi tam olarak karşılayamadı. Filmden çıktıktan sonra filmdeki insanlar gibi davrandım biraz. Her filmden çıkışta bir müddet yaparım bunu.

Sonra kafama esti gittim basketbol topu aldım :) Ne zamandır basketbol oynamıyorum. Özledim. Yazın aldığımı patlatmışlardı, nasıl oynadılarsa artık. Kimseye bişeyini vermicen arkadaş. Canına okuyolar sonra. 19-25 yaş %25 indirimi, nakit ödeme %5 indirim derken %30 indirimle aldım topu hehe :) mutlu oldum. Top biraz dandik gibime geldi. Bu da çabuk patlarsa gidip en pahalısından alcam........ve nike'ı mahkemeye vercem, o da patlarsa bi daha basketbol oynamıcam. Bu arada uykusuz'da yazım bu hafta da yayınlanmamış. Sinirleniyom ha. Belkide çok iyi olduğu için yayınlamıyolardır :) bizi piyasadan silecek bi adam bu diye korkuyolardır belki :) seviyom sizi uykusuz ekibi. Şimdi bunları okurlarsa fena dalga geçerler benimle, neyse...

günün sözü: hayat yaz yağmuru kadar kısadır, şemsiyesiz dolaş.

7 yorum:

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

yaramaz seni :) iki dakkada ayak üstü bozdun dimi caanım laptopu cık cık cık :D
film hakkında pek iyi yorumlar almadım ben bea yine amerikanın doğuya vurumu böle iğnelemesi laf sokması gibi olduğu düşüncesinde yakınlarım ,izlemeden bilemicem tabi.
:)
hayırlı olsun yeni topun bol sayılar yapasın inşallah =)

pacch dedi ki...

ehüe=) benim kafadan blogcu çıktı yaa :D laptop'ın ebatlarını anlatırkenki hayvan gibi gocaman aha böleee gibi benzetmelerinde bi arkadaşın el kol hareketleri geldi aklıma :D
bu arada, cık cık cık.. cimri olma, ver neyin varsa savur, varsın patlatsınlar, hem sende bi üst modelini almış olursun :P (anca bu kadar pollyanna olabiliyom napam:P)

tosbaa dedi ki...

Gecenin bu yarısında güzel bir yazı, güzel bir blog dizaynı...
Tebrikler...

a S P u R Ç e dedi ki...

ehe iyi olmuş :D

www.edasuner.com dedi ki...

uzun zamandır duruyor içerde bende izlemedim dur izleyelim bari topunlada güzel ter at :) Bu arada film arşivin varsa buna bak ben yaptım şeker

Dekorasyon Önerileri / Cd ve Dvdleri Düzenleme Yöntemi

http://www.edasuner.com/dekorasyon-onerileri-cd-ve-dvdleri-duzenleme-yontemi/

stickman dedi ki...

yok be psiko, amerika niye laf sokmakla filan uğrasın ki, direkt olarak yapıyo zaten ne istese :)("yapıyo" yerine "sokuyo" yazmıştım aslında ama sildim, aaa terbiyesize bak dersiniz diye sildim)
senin için bi üç sayılık basket atcam psiko, ayrıca kendi bozuldu o laptop ben bişi yapmadım :p

moral için tşkler pacch, ama ben o topumu hala unutamıyorum ya, çok güzeldi o :( ühüü

bloq dizaynımı beğenmene sevindim tosbaa, teşekkürler. seninki de oldukça fiks :)

aspurçe, ben yaparımda kötü mü olur hiç.

uzun zamandır içerde mi duruyo o film? eda ablacım, o film daha yeni girmedimi vizyona ya :) dur duuur Warner Bros'da yüksek mevkilerde tanıdıkların var demiiii? filmin montajı biter bitmez gönderiyolar sana dvdsini demiiii? Film arşivim yok :( ıngaa ama yer sıkıntısı açısından müthiş bi çözüm olmuş bu, patentini alabilirsin valla.
senin içinde bi üç sayılık basket atcam :)

günün sözü: I Love This Game

error dedi ki...

"Filmden çıktıktan sonra filmdeki insanlar gibi davrandım biraz. Her filmden çıkışta bir müddet yaparım bunu."

:D ii güldüm saol :D