26 Ekim 2007 Cuma

Sağlık kontrolü

hasta hasta doktora gitmek ne kadar zordur bilirsiniz. Hele arabanız yoksa, toplu taşıma araçlarıyla gitmek zorundaysanız daha da bi berbattır. Hasta hasta soğuk soğuk terler dökersiniz. Sonra sıra almak, sıranın gelmesini beklemek, doktorun yüzünüze bile bakmadan ilaç yazıp sizi odadan postalaması gibi gibi gibi... ama bunu bulamayanlar bile var :s

Haberleri izlerken bazen duyuyorum, -yakalanan suçlular, sağlık kontrolünden geçirildi.
oohh be ne güzel. Suçlu adamı muayene ediyolar. Ne bekleme var ne bişey. Bende böyle bişey yapsam mı ki diye düşünüyorum. Hastalandığım zaman polisi arıcam,
-alo, polis mi?
-evet
-gelin abi ben suç işledim, vicdanım elvermedi, kendi kendimi ihbar ediyorum.
-ne suç işledin?
-düşünce suçu işledim. kötü kötü şeyler düşündüm, şimdide düşünüyorum, gelin hemen alın beni bak çok pis şeyler düşünüyom ben.
-dur lan!! düşünme sakın geliyoruz.
-adresi vermeme gerek yok demi, çünkü adresimi tesbit etmeniz için kendi kendimi meşgul ettim telefonda, bulmuşunuzdur siz adresimi. gelin, alın beni.

polis gelir beni alır, ohh miss gibi sağlık kontrolümü olurum, hastayım diye beni hastaneye bile yatırırlar. Türkiye hiç de kötü bi ülke değildir, suçluları bile sağlık kontolünden geçiriyolar. Normal adam geçemez. Suçlulara çok saygılı ve insan haklarına uygun davrınırız biz, mükemmel bi ülkeyiz. Doktora gidemiyosanız, işleyin bi suç, düşünce suçu en kolayıdır. Polis sizi hemen doktora götürür :)

12 yorum:

a S P u R Ç e dedi ki...

mAnyAksın sen yAAa!! nAsı bi ilşkilendiRmedir bu :D sevdim!!

voLkan dedi ki...

polislerin hastaneye götürüp yaptırdığı sağlık kontrolunün belli amaçları vardır.

1- polis nezaretinde işkence gördüğünü iddaa edenler için bir güvencedir doktor raporu.

2- olası bir kavga durumunda şikayetçi tarafın darp aldığını kanıtlamak içindir.

3- gerekli alkol uyuşturucu vs. gibi etken maddelerin tespiti içindir.

yani check up değil : ) seninide başına gelebilecek durumlar bunlardan ibarettir.

stickman dedi ki...

wikipedia volkan :)

Umut Benzer dedi ki...

Bir yerlerde bir yanlışlık var. Hasta oluruz ve sıra bekleriz, doktor tersler, ilaç kuyruğu bekleriz, mühür kuyruğu bekleriz, bulaşıcı hastalık taşıyabilecek onlarca hastayla iç içe oluruz, belki çıkınca nezle/grip oluruz... Böyledir bizim sistemimiz, ilginçtir.

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

hahahaha gece gece öldürdün beni gülmekten süpersin sen bea :D

error dedi ki...

yok cnm hastayken ben onu yapmaya dahi üşenirim.. yattığım yere getirsin polisler doktoru.. o derece kötü şeyler düşünüorum yani :P

ANNA dedi ki...

hiçbie doktor hiç bir hastayı durduk yere terslemez. ve illa ilaç yazmak içinde tüm organları kavun gibi ellemeye de gerek yoktur:) doktorlar sana baktığında yada bazı semptomlarda ne ilacı vereceklerini gayet iyi bilirler eğitimleri bunun üzerinedir.. ne bekliyorsunki. grip için başvurmuş birine burun ameliyatımı yapsın poliklinikte tabi yüzüne bakıp ilacını yazıp semptomatik tedavi yapacak:D birde sıra beklemeyiniz efendim oda doktorların terbiyesizliği haklısınız.. hepinizi birden içeri alıp koro halinde şikayetlerinizi söyleyinizi ve size cemaat halinde tek reçete verilsin.

stickman dedi ki...

annaaa annaaaa :) Senin başına pek gelmemiş sanırım bahsettiğimiz şekilde olaylar, umarım gelmez ve bizi hiç anlamazsın. çok yaratıcı çözümlerin var gerçekten yıllardır süren sıra bekleme olayına müthiş bi çözüm bulmuşsun. :)

ANNA dedi ki...

benim başıma gelmez pek:P ben kendi ilaçlarımı kendim yazıyorum :D

Pınar Altuntaş dedi ki...

Anna bizede ilaç yazarmı acaba ? :D
Onun bilmediği sıralarda beklemek zorunda kalmayız belki?

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

misafirlige geldim gulmekten oldum, ne matrak seysin sen yaa ahhh hah hah hahhhhh :))))))))))))

stickman dedi ki...

hoşgeldin, hehe evet matrağımdır ya ne yalan söyleyim sende çok şanslısın ki misafirlik için benim blogumu seçmişin, yine bekleriz.