12 Ekim 2007 Cuma

Blogger'a her gün bayram

Bir aylık ramazanı geride bırakarak, o güzel güne geldik.evet... Para toplama günü. 22 yaşıma girdim, halen el öpüp para topluyorum. Napıyım lan fakirim. Benim için bayram para dışında hiçbişey ifade etmiyo.

Birde bayramın sevdiğim bir yanı daha var. Kahvaltı. Paradan sonra bayramın en güzel yanı, o süper bayram kahvaltılarıdır. Bir ay kahvaltı yapmamaktanda benim gözüme o şekilde gözükmüş olabilir. Sofrada bulamayacağınız hiç bi şey yoktur. Öyle ki, ne yiyeceğini şaşırırsın, afallarsın bir anda.

Çeşit çeşit çorbalar, türlü türlü börekler. Kısacası, bir kahvaltıdan daha fazlasıdır bayram kahvaltıları ve ramazandan çıkan bünyeninde etkisiyle saatlerce sürebilir. Yemeğin etkisiyle tuhaf sohbetler oluşur aile içinde. Gelelim bayramın en sevmediğim yanlarına.

1- şeker almak için kapıyı kıracak gibi çalan çocuklar.
2- evde koşuşan misafir çocukları.
3- gelen misafirlere hoşgeldin diyip bayramını kutlama mecburiyeti ve soracağı 300 soruyu cevaplamak.

Şöyle enteresan bir durum daha var. Benim sadece bayramlarda gördüğüm ama kimdir, nedir bilmediğim akrabalarım var. Bize bayramdan bayrama gelirler, bayramlaşırız ve giderler. Bunun dışında hiç bir şekilde ilişkimiz yoktur. :) Annemgile de hiç sormam kim bunlar diye? neden diyeceksiniz.... Çünkü onlarında bilmemesinden korkuyorum!?!

hepinize iyi bayramlar...

5 yorum:

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

hiyyuuu

bol çikolata ve şekerli ,mutlu ,güzel bayramlar .
:D
daha nice güzel bayramlara
takılın peşime haraç kesmeye gidiyoruz :P

a S P u R Ç e dedi ki...

evet yaa şekerci çocuklar.. kapının zilini kullanmayı bilmiyorlar. boyları yetişmediği için tokmağı kullanıyorlar dicem ama cıks yani gıcıklık olsun diyemidir nedir?

evde hala pijamayla pc başında oturan ben " nooluo yaaa.." diye gidip kapıyı açıyorum;
" BAAAAYRAAAMINIIZZZ MUBAAARRREEEKK OOOLSSSUNNNN"
"sizinde"
"BİTANEDAAAAA ALİİİMMMM Mİİİ ŞEEEKEEERRRRR???"
"e al bakalım"
"BENDE ALÇAAAAAAAM"
"e sende al!!"
kapıyı kapatınca;
"anne şu şekerliği doldursana"
..?!

çok tatlılar ama yaa...

iyi bayramlaar!!!

stickman dedi ki...

psikocum , haraç yerine gasp veya soygun desek daha havalı duruyo, gangsta imajı yapar çıkarız.

aSPuRÇecim, öncelikle şunu söyleyim, minik ve sevimli olanları var ama diğer canavarlar yokmuuu Allah o çocukların belasını versin:) şeker komasına girsinlerde çıkamasınlar inş. Kapıyı tekmeliyolar ya resmen. Bizim zile hemen basıp çekince en az bi 5 saniye çalıyo. Bu manyaklar ard arda 30 defa bastıkları için yarım saat susmuyo zil.

t.u.b.a dedi ki...

o bayram akrabalarına kıl olurum ben de :)
koca yıl boyunca aramaz sormazlar, bayramda bitiverirler kapında. ilginç gerçekten :)

iyi bayramlar.. :)

stickman dedi ki...

o akrabalar sadece bizde var sanırdım bence, oh be :) başkalarında da varmış.
sana da iyi bayramlar :)