13 Ekim 2007 Cumartesi

Herkes benim gibi olsa?... (2)

Daha önce yazmıştım herkes benim gibi olsa ile ilgili bişiler, işte bu onun ikinci bölümü.
Burda da birinci bölümü var.

Herkes benim gibi olsa son 6 hafta'da başta UYKUSUZ olmak üzere bütün mizah dergileri köşeyi dönerdi. Uykusuz'un çıkmasıyla birlikte kendimi mizah dergilerine vurdum. İlk iki-üç hafta sadece uykusuz alıyordum. Sonra diğerleri nasılmış merak ettim onlardan da almaya başladım. Hatta uykusuzun ilk sayısını almayı unutmuştum. İkinci sayıyla başladım okumaya. Bayi bayi ilk sayıyı aradım, ve zalim bir bayiye boyun eğdim ilk sayıyı alabilmek için, burda ayrıntıları var.

Herkes benim gibi olsa küresel ısınma viraja giren F1 pilotu gibi hız keser. Çünkü ben neredeyse heryere yürüyerek veya bisikletle giderim. Benzin yakıp atmosfere zararlı gazlar salan araçları pek kullanmam. Arada bir tramvaya binerim. Ayrıca suyu ve elektriği aşırı derecede tutumlu kullanmamdan ötürü büyük bir tasarruf sağlanmış olur.

4 yorum:

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

sticman tarzı yaşam biçimi oluşturma kampanyası başlatsak mı başlatmasak mı ? kabul edenler etmeyenler ?
kabul edilmemiştir :P
herkes nasıl istiyosa öle yaşasın bea :)

stickman dedi ki...

iyi ki kabul edilmemiş zaten ya, çok sıkıcı bi dünya olurdu o zaman. Bu arada "k" harfi alfabemizin güzel harflerindendir psikocum :)

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

stic K man :)
çok çok çok pardon el sürşmesi neyim olmuş sanırsam türkçe katili bir zat-ı muhterem olaraktan hoş gör napim psikopatlık işte :P
:D

stickman dedi ki...

hadi affettim :p