17 Eylül 2007 Pazartesi

Artistlik yapan dergici

Uykusuz'un ilk sayısını almayı unuttuğum için karşıma çıkan her bayiye soruyordum. Ama maalesef yok, ya daha ilk günü bitti diyolar, yada ikinci hafta sayısı geldiği için kalanları iade ettik diyolar. Geçen gün heyecanla gittiğim bir bayiye umut dolu gözlerle ve acıklı bir ses tonuyla sordum;

-abi uykusuzun ilk sayısı kaldı mı?
adam gözlerini hafif kısarak ve başını birazcık havaya kaldırarak biraz düşündü.
-Sanırım son bir tane kalmıştı.
-aaa hadi ya abi valla mı abii abiiii
-dedim bunu iade etmiyim, çocuklardan bi tanesi gelir kesin ister diye düşündüm.
-ya valla ne diyeceğimi bilemiyorum, süpersin hocam
-hasaan oğlum, şurda uykusuzun ilk sayısı olcaktı getir bakıyım, ikinci sayıyı aldın mı?
-aldım
-nerden aldın?
-kule site'den di en ar'dan aldım
kızgın bir ses tonuyla ve hafif bağırarak...
-niye burdan almıyon, hee... bundan sonra burdan tağam mı? bu işin uzmanı biziz olum bizden al.(hasan dergiyi getirmiştir, adama uzatır) al bakayım...
(içimden bir ses; ne artislik yapıyon da)
-teşekkürler, valla bundan sonra hep burdan alcam...
-tabi olum işin uzmanıyız dedim sana...
-iyi günler
-hehe...hadi bakalım...

ne diyim yani, adamın iyi bir kozu vardı ve kullandı. Ya söylediğim gibi bundan sonra her sayıyı ordan alcam, yada hiçbir sayıyı ordan almıcam. Eğer bulamadığım veya unuttuğum bir sayı için gidersem, beni dövebilecek potansiyel var bu adamda.

4 yorum:

BoletuS SatanaE dedi ki...

=))
hangi bayii bu yha meraq ettm walla?

Pınar Altuntaş dedi ki...

konuyla alakasız bir yorum olacak belki ama
-resimlerin çok orjinal :D
hoççakal...

stickman dedi ki...

hehe, tabi öyledir benim fotoğraflarım Pınar, orijinal yaptırdık hepsini :)orijinalini en iyisinden, bol bol koydurduk.

@BoletuS SatanaE, zaferdeki adesenin yanında olan küçük bayi.

BoletuS SatanaE dedi ki...

hehe:D bişe diyim mi o adamla kavga etmiştim ben 2-3 yıl kadar önce ve normal olduğunu düşünmüyorum ve sana tavsiyem alma ordan=))