2 Eylül 2007 Pazar

Uyku düzenimi bozmaya çalışmak ve başarmak

Yaz başından beri ne güzel normal insanlara göre bozuk bana göre mükemmel bir uyku düzeniyle yaşayıp gidiyordum. Gündüzleri sıcaktan bayılan insanlara inat ben kalın yorganımı örtünüp mışıl mışıl uyuyordum, geceleri de bol bol film izleyip, o site senin bu site benim internette fink atıyordum ki çevreden gelen tepkilere vucudum bir cevap vermek istemiş olcak ki bir anda kendimi sabah 5 de kalkıp akşam 9 da yatan 70'li yaşlardaki teyzelerin hayatının içinde buluverdim.

Nasıl oldu anlamadım. 10 gün kadar bu böyle devam etti. Sonra daha normal saatlere döndü. Sabah 10 gece 12-1 gibi... Çevremdekiler bundan çok memnun olsa da ben hiç memnun değildim. Kardeşim gündüzleri bilgisayarın kontrolünü kimseye bırakmıyordu. Salonun içi insan dolduğu için filmde izleyemiyordum. Berbat bir hayattı yani ve iki gün önce aldığım ani kararla bu düzeni altüst etmeye kadar verdim ve sabah uykusunu mümkün olduğunca uzatıp gece geç yatmaya çalıştım bu böyle iki gün devam etti ve şu an itibariyle amacıma ulaşmış bulunmaktayım. Saat 23:30 sularında ve ben güne merhaba demenin mutluluğunu yaşıyorum. Şimdi geçmiş günlerin acısını çıkarmak için sabaha kadar şöyle iki üç tane aksiyon filmi deviririm. Birde film aralarında ziyafet çekerim kendime... oh be işte hayat budur...

not: Uyku düzeni kişiden kişiye değişir, bir insanın uyku düzenini başka insanların yada insanların çoğunluğunun uyku düzeniyle karşılaştırılmaması gerekir. İnsan nasıl bir uyku düzeniyle mutluysa öyle yaşaması gerekir. Dışarıdan müdahale edilmemelidir. Kötü sonuçlar doğurabilir...

4 yorum:

www.edasuner.com dedi ki...

Canım konu ile alakasız bir yere yorum yazdım ancak kemoterapi tedavisi gören bu arkadaşa lütfen destek verelim


http://www.edasuner.com/cerrahpasa-hastanesine-devincigim-araciligi-ile-tam-destek/

stickman dedi ki...

tabiki eda abla elimizden geldiğince destek veririz.

jAzZraiL dedi ki...

ben gece 2 de yatıyorum sabh 6da kalkıp staja gidiyorum:S
öliiim mi ha öliim mi:s

stickman dedi ki...

napıyosun jazzrail, nasıl dayanıyosun 4 saat uykuyla, ben sabah 6 da bi yere gitcek olsam gece 10 da filan yatmam lazım, ölmesene ya, ölme diyoruuum :)