30 Eylül 2007 Pazar

Nihayet mim-lendim

Şu blog yazan insanların dünyasına girip blogları okurken gördüm ki, bir mim-dir almış başını gidiyor. Herkes birbirini mimliyor. Önce ne demek olduğunu bile bilmiyordum. Sonradan aradım taradım öğrendim. İlk başta saçma gibi geldi ama, niye lan eğlenceli işte dedim. Neden kimse beni mimlemiyor diye üzülüyordum hatta. Sonra bazı bloglarda bazı insanların mimlenmeye tepki gösterdiğini gördüm. Lan bende beni niye mimlemiyosunuz diye tepki göstersem mi acaba diye düşündüm, saçmalık olur diye yapmadım. Kendi kendimi mimlesem mi acaba dedim, ı ıh, üşendim.

Sonra Pınar bi sağ kroşe vurdu bana, nerden geldiğimi şaşırdım. Konu: "Dikkatinizi çekmiş olan, gördüğünüz, duyduğunuz, ilk aklınıza esen ve sizi gülümseten Çelişki"(konu alıntı:OmAr). Evet mim-lemişti beni, ilk mimlenmenin verdiği şaşkınlıkla kendimi toparlamaya çalışırken saymaya başladı...1-2-3 yoksa geriye doğru mu sayılıyodu 10-9-8 unuttum... süre bitmeden yazmalıydım. Yoksa "Knock Out" olurdum. Aslında günlük hayatta bir çok çelişkiyle karşılaşmama rağmen şimdi böyle ha deyince gelmiyor aklıma. Şöyle başlayalım o zaman;

Bütün bir yıl boyunca kola ve dondurma reklamlarında seksi sloganlar ve seksi kızlar kullanılırken, ramazan gelir gelmez bu reklamların içerikleri birden dinsel ve ailesel ögelerle dolup taşıyor. :) nasıl iş bu...

Anne ve babaların, çocukları sigara içtiği zaman onlara kızması, onları engellemeye çalışması fakat kendilerinin sigara tiryakisi olduklarının farkına varamamaları.

Akşama kadar dersi olan ve bu ülke için gelecek vaadeden genç öğrencilerin, toplu taşıma araçlarına sürü halinde binip sabahın köründe altın gününe giden, hiçbirşey üretmemiş ve üretmeyen kokana, şişko ve yaşlı teyzelere yer verme mecburiyeti varmış gibi toplumda bir inancın oluşması ve yer vermeyenlere serseri gözüyle bakılması.

aklıma bu kadar geldi. Şimdi ben kimi mimlesem acaba?
T.U.B.A 23.Lebron mimledim sizi, mecbur değilsiniz tabi :)

mim konusu : komik çelişkiler



12 yorum:

Pınar Altuntaş dedi ki...

:) geçmiş olsun...

blacklebron dedi ki...

Mimleyelim hocam ayıpsın ..
Ama fakat ve lakin hangi konuda mimleşelim onu anlayamadım ? (:
Verdiğin örnekler gıdıklayıcı ..
Ben hangi konuda mim edeyim (: ?

stickman dedi ki...

aha, doğru, konuyu unutmuşum, tüü kafama, neyse ilk mimde olur böyle şeyler. Konu: komik çelişkiler

www.edasuner.com dedi ki...

Özellikle gençler konusunda ki otobüs yazın çok doğru.

Bende Sibel Can gibi çırılçıplak takıl sonra ramazanda başını ört gibilerine çelişkinin alası diyorum valla.

Ayrıca cebinde para olmayan ama Bağdat caddesine piyasa yapmaya zengin havalarına bürünmeye çalışan cafelerde 100 milyon hesabı denkleştirip ödeyen akşam olunca da eve otobüsle gidenlere de çelişkinin en zavallıcası diyorum

stickman dedi ki...

Eda abla valla tahminimde yanıltmadın beni, ilginç örnekler çıktı, teşekkürler.

blacklebron dedi ki...

Benim aklıma gelen ilk çelişki şu oldu;

Ohio eyaletinde 15 milyon dolarlık bir ev yaptırmaya başlayan Lebron James'in ''HALKIN ARASINDA YAŞAYAMIYORUM'' demesine rağmen
çok eski değil sadece 5 yıl öncesine kadar 'ANNESİYLE BİRLİKTE 2 ODALI BİR APARTMAN DAİRESİ'nde kalması sence de çok ilginç bi çelişki değil mi ? (:

stickman dedi ki...

doğruyu söylemek gerekirse bana göre bu pek çelişki değil :) çünkü 5 yıl önce Lebron lise takımında iyi bir oyuncuydu, şimdi ise dünya çapında tanınan bir süperstar ve nba'in en dikkat çekici isimlerinden biri. Halkın arasında yaşaması imkansız olmaz ama gerçekten çok zor olur. Böyle büyük oyuncular dışarda bizim gibi rahat rahat gezemediği için büyük evler yaptırıyolar kendilerine, bence çok normal ve Lebron gibi bir oyuncuda hak ediyor 15 milyon $ lık bir evi, hatta kazandığı paranın yanında bence tutumlu bile davranmış :)güle güle otursun.

blacklebron dedi ki...

Peki öyle olsun (:
Senin canın sağolsun ..
O zaman yok sana çelişki melişki ahaha (:
Hal böyle olunca sen de otobüste günden dönen karılara yer vermek durumnda kalıyosun hadi anam hadi .. ((:

blacklebron dedi ki...

İşte sana gerçek bi çelişki;
Abimin kendisinin arabayı 200 km. hızla kullanması fekat ben direksiyona geçince yavaş git yavaş git diyip durması (:
hadi buna da çelişki değil de de domdom kurşunuyla vuraym seni (:

OmAr dedi ki...

"Mim"ci geldi Haaaaaannnnnıııııımmmmmmmm ((:
Stickman iste yeter ki, itina ile "Mim"lerim kazık konularda :P
Ama bak demedi deme, sen burda "Beni kimse mimlemiyor" dedin ya, 1 Haftaya kalmaz kendini günde 2-3 mime cevap verirken bulursan şaşırma ((:
Ayrıca Tesbitlerin tam da konuu ortaya atarken görmeyi düşündüğüm şekilde olmuş ALKIŞ((:

stickman dedi ki...

@blacklebron hehe :) bekliyodum senden böyle bir tepki, ama altın günü teyzelere yer vermemi söyleyecek kadar ileri gideceğini tahmin etmiyordum :) İkinci çelişkin hakkaten çelişki. Abine Micheal ve Ralf Schumacher kardeşleri örnek göster, onlar ne güzel kardeş kardeş hızlı sürüyorlardır.

@OmAr, valla şimdi bende korkmaya başladım, senden çok kazık mim-ler gecelek gibi geliyor. Hemşeriyiz bak, lütfen :)

OmAr dedi ki...

(et)Blacklebron;
bence orada çelişki değil art niyet ara... Abin bariz kastı var sana ayrımcılık yapıyor, Güvenmiyor belli...Bak çelişki çelişki derken bir aile içi dram ortaya çıktı :P:P:P
(et)Stickman;
hadi neyse biraz bu "Mim"in soğumasını bekleyeyim, eeee madem hemşeriymişiz bi'kıyak yapayım sana değil mi ((: