13 Eylül 2007 Perşembe

Manyak rüyalarım internet aleminde

Hakkaten manyaktır rüyalarım, birçoğumuzun ki öyledir gerçi ama benimkiler daha bi ilginç. Şu bloga bi sayfa ekleyimde oraya rüyalarımı yazıyım dedim. Tüü becereksiz ben, yapamadım, bulamadım. -yeni bi sayfa ekle ve oraya rüyalarını yaz- diye bir link yok valla. Bu manyak rüyaların kendine ait bir blogu olması lazım, hakediyolar bunu, o yüzden ayrı bir blog açtım. Bağlantılarıma da ekledim ki, bir yanlışlık sonucu bloguma giren olursa belki ilgisini çekip orayada girebilir. Okurken yer yer gülme krizlerine girebileceğiniz rüyalar sizi bekliyor. Okuyun, gülün bi de yorum filan yazılınca mutlu oluyorum nedense :)

rüyalarım

2 yorum:

www.edasuner.com dedi ki...

alem adamsın vesselam ya bende kendimi tek sanırdım ayol dizi gibi benimkilerde kaldığım yerden devam ediyorum tam 4 sene yazdım stickcim rüyalarımı ne işime yarayacaksa. Sana yollarım sen yaz :)

Birde Fraud'un rüyalar kitabına sakın bakma ben aldım baktım ayol ne görsem sapıkça yorumlamış üstad


Eda Suner
♥♥♥♥♥♥♥♥♥

stickman dedi ki...

Eda abla benimde o dizi tipi ertesi uykuda kaldığım yerden devam ettiğim rüyalar favorimdir.
Rüya kitaplarıyla hiç ilgilenmiyorum zaten kendi rüyamı kendim yorumluyorum,neler olacağını tahmin edebiliyorum.%100 tutuyor.