21 Eylül 2007 Cuma

Ne çok insanı özlemişim, farkında bile değilim...

Bugün dershaneden arkadaşlarım Aslı ve Eylem'i gördüğümde farkettim. Ne çok insanı özlemişim ama farkında bile değilim. Bu günlerde çok mu duygusallaştım bana mı öyle geliyo ya. Aslı ve Eylem'i görünce pek sevindirik oldum valla sarılasım geldi ayıp olur diye yapmadım. Ne tatlı insanlarsınız siz, gözlerinizin için gülüyo. 3 yıldır görmüyodum onları, özlemişim be. Bu kadar özlememe rağmen iki kelimeyi bir araya getirip doğru düzgün konuşamadım. Böyle lanet bi huyum var işte, uzun zaman görmediğim kişileri bir anda karşımda görünce konuşamıyorum, heycanlanıyorum. Dershanedeki diğer arkadaşlarımda geldi aklıma. Mehmet, Fadime, Hatice, Ramazan, Erol, Zeynep, Kadriye, Hande ve daha ismini hatırlayamadığım bütün arkadaşlarım. İlke Dershanesinin afacanları fena özlemişim lan sizi. Matematik derslerinde başka sınıftan gelip bizim yanımıza oturan adını bilmediğim yuvarlak suratlı çocuğu bile özlemişim.

Türkçeci Fadim hocayı bile özledim desem yalan olmaz. Matematikçi Ali hoca zaten başlı başına bir ekol.Coğrafyacı, tarihci, o sarı dalgalı saçlarıyla felsefeci ve dinamik görünümlü prezentabl insan rehberlik hocamız. Bunları okuyosanız ulaşın bana lütfen. Öpmek istiyorum hepinizi.

Liseden arkadaşım Muzaffer. Heyt be, ne harbi adamdın sen olum. Arada cıvıklık yapardın ama olur o kadar. İyi adamsın olum sen, sınıfta kalmasaydın ne güzel takılırdık beraber. Şimdi napıyosun kimbilir?...belki askerdesindir. Zira şu aralar birçok arkadaşım askerlik yapıyo. Lisedeyken nefret ettiğim hocalarımı özleyeceğim aklımın ucundan bile geçmezdi. Sizleri bile özlüyorum be!... Eyyy Konya Lisesinin hocaları, hepinizi özlüyorum.

Özlem Tekin eski fanları, sizleride özlüyorum be, bi daha oluşmaz öyle ortam. Mahir abim, Mel, dewrim, pyro, theBad, burçin, cyberjack, gizem, asker gigam :) , fırat, DooM daha kimler vardı kimler.

seviyorum sizleri, minik pokemonlarım benim.

3 yorum:

BoletuS SatanaE dedi ki...

beni de özle

www.edasuner.com dedi ki...

insan uzun zaman aradan sonra dostların görünce cidden çok seviniyor

stickman dedi ki...

ne duygusal şeyleriz biz be...