28 Eylül 2007 Cuma

Fakir ve ezik büyüyen ünlüler

Gün geçmiyor ki tv karşısında otururken bir ünlünün acıklı hayat hikayesiyle karşılaşmayalım. Bir hafta kadar önce tv karşısında zap yapmaktan yarı baygın vaziyette ve baygın gözlerle otururken, bir zamanlar bizi gülmekten kırıp geçiren, kakılmış ve surahi hanım tiplemeleriyle beyinlerimize kazınmış Yasemin Yalçın'nın, acıklı hayat hikayesini anlatıyorlardı.

Kızı uzun zamandır hastaymış, annesini çok severmiş ve öldüğünde perişan olmuş, çok zor günler geçirmiş filan. Tamam bunlara bişey demiyorum, geçmiş olsun, dalga geçiyorum filan sanmayın sakın ama benim merak ettiğim konu şu;
Bütün ünlüler acılar, çileler içinde mi büyümüş yani? Arkadaş bi tanesi de çıksın, ben çok mutlu büyüdüm, hiç acı çekmedim, babam çok zengindi, paraya para demezdik, buraları hep bizimdi, babam ağaydı, diğer çocuklarla hep dalga geçerdim... filan gibi şeyler söylesin ya!...

Hiç yorum yok: