16 Ekim 2007 Salı

oruç devam ediyor...mu acaba?

Ramazan bitti bitmesine ama ben yine kendimi oruç tutuyormuş gibi hissediyorum. Bi şeye alıştım mı kolay kolay bırakamıyorum onu. Akşam yemeğine oturduğumda tuhaf bi tedirginlik oluyo içimde, -lan ezan okundu mu ki?... gibi kafamda sorular türüyo. Çok susadığım bi an, önümde bir şişe su ve boş bir bardak duruyor ama içmiyorum. Su dolu o miss gibi şişeye biraz dikkatli bakınca farkediyorum oruç olmadığımı, hayvan gibi içiyorum. Geceleri midem kazınıyo, mutfağa gidip bişiler atıştırıyorum, bir an sahur gibi geliyo ama yok yok diil işte, resmen bitmiş ramazan. Sahur sıcaklığı yok ortamda. Sahurdan sonra hiç uyumazdım, saat 5,15 te atılan top sesiyle irkilirdim. Yine uyumadığım zaman 5,15 de irkilme ihtiyacı hissediyorum. Ama o camları inleten top sesi yok.

Aslında yalan söyledim, bal gibide hissediyorum ramazanın bittiğini. Oruç gibiymişim gibi filan da hissetmiyorum kendimi. Canım istediği zaman dalıyorum mutfağa ne varsa yiyorum. Susadığım anda gürül gürül içiyorum suları. O manyak davulcuda gitti ohh bee rahatladım. Zaten bilmiyodu davul çalmayı. Akşam yemeğinde de daha annem yemeği tabağa koyar koymaz atlıyorum, başlıyorum yemeye. Hayvanmıyım neyim. Ramazan bittiğine göre artık seksi kola ve dondurma reklamlarıda çıkar. Bu yazıyı da hiç beğenmedim aslında, çok dandik oldu. Beni yalancı gibi göstercek. Yada oruç ve ramazan düşmanı gibi de gösterebilir. Pis bir insan gibi. Pis tüketici. Nuri Alço, gerçek hayatında esmermiş. Kafam karıştı. Konuda bütünlükten eser yok. Kopmuşken tam kopayım. (parantez içine girdim çıkamıyorum, biri beni çıkarsın, anahtar dışarda kaldı, biri parantezi kapayıp üstüme kilitledi.) kendimden tiksindim, ne ki şimdi bu?...!...

Kendimi affettirebilecek bişeyler yazayım bari. Bu cümleden sonra yazan ismi okumaya çalışmayın, çok zor, yormayın kendinizi, ne demiş ona bakın. François de La Rochefoucauld amcamız demiş ki;
"-kendi sırlarımızı kendimiz korumayı başaramazken, bunları anlattığımız başkalarının bu sırları korumalarını nasıl bekleyebiliriz ki?"
sustum...

6 yorum:

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

hişşştt sakin ol stickman :D derin nefes al relax :P
hafif tozutuk bir post olduğunu sölemeden geçemicem lakin psikolojik indirgemesi yapılıp geçmişine gidildiğinde eminim bu yazının oluşumunda anlamlı bi taraflar vardır :D yuahahaah
ne laf ettim bee ben bile anlamadım ama :)
eğlenceli olmuş yawf yinede.
sondaki sözde çok yakışmış ii olmuş yani :)

Pınar Altuntaş dedi ki...

bayramın ilk günü "yalanladığın" hislerini hissetmiştim. Ama kolay oldu orucun bittiğini anlamaya adapte olmak.
Ne adamsın yaa!
İnsana ilham veriyorsun toprak :)
Çok yaşa emi :D

JADE-CADI dedi ki...

ahahahah ....:)))))) yaaaaaaaaaa... inanmiyorum yaa....

a S P u R Ç e dedi ki...

dağıtmışın ortalığı!! 1 adet manyaksın sen ya:D komik insan... ben beğendim ama yazını bi çok insanın dile getiremediklerini anlataıo :P parantez içinden çık bian önce de yeni post bekliyoruz!!1 eheh!! ay güldüm valla sabah sabah!!!

ch³-ch2²-cooh dedi ki...

süper olmuss valaa! benimde yüzümde ebleh bi ifade belirdi.. sanırım herkez ramazan sonrası senin duygularını yasadı :)
parantez içi çok hostuu

stickman dedi ki...

hehe, sevimli insanlar siziii. Saolun varolun, solunum yapmaya devam edin. yaşamsal faaliyetlerinizi sürdürmeniz açısından oldukça gerekli bişey çünkü. yorumlarınız sayesinde mutlu oldum, genleşerek çıktım parantez içinden. özgür adam modundayım şu anda, nil'i kovalıyorum.
niiil gel canım, bak çorap aldım sana :) (nil'i yakalayıp şappur şuppur öpmüşlüğüm vardır ha,gerçek)