6 Ekim 2007 Cumartesi

Şansıma tükürüyüm!...

Sürekli ne kadar şanssız biri olduğumu düşünüp duran biri olarak, geçen gece yaşadığım olaydan sonra;
-artık bu kadar da olmaz, birilerinin benimle bir zoru var!...
diye iyiden iyiye düşünmeye başladım. Ramazan ayının içinde bulunduğumuz şu günlerde, annem yine her ramazan olduğu gibi baklava yapmıştı. Son yıllarda tatlıya olan ilgim çok az. Yemek sonlarında filan hiç tatlı yemem mesela, yazın doğru düzgün dondurma bile yemedim. Bu uzun zamandır böyle.

Gecenin bir vakti mutfaktayım, tezgahın üstünde küçük bir tabakta, tepsiden kalan son 7-8 kare baklava duruyor. Canım çekti... Lan dedim hadi bi tane yiyim...şöyle bi gözümü gezdirdim ve bana en güzel gözüken, köşede yanlız kalmış bi tane baklavayı aldım, attım ağzıma. Baklava cevizli. Tam yerken, kırkkkttt diye bi ses geldi...ahhh diye bağırdım. Lanet bir ceviz kabuğu, onca baklavanın içinde sen gel beni bul. Yanımda annemde vardı;
hepimiz o kadar yedik, bi tane bile gelmedi sendeki şansa bak...
yaa anne ya, bende böyle bir şans var işte. Dişim feci acıdı. Çöpe tükürdüm ve uzun uzun küfür ettim tüm ceviz ve baklavalara. Bi daha da baklava yememeye yemin ettim.

16 yorum:

a S P u R Ç e dedi ki...

:D geçmş olsun!!

blacklebron dedi ki...

Baklava yerken azı dişimi parçaladım desem ?
Biliyorum muhtemelen bana inanmazdın ..
Ama ben ister istemez inandım (:

stickman dedi ki...

@a S P u R Ç e teşekkür ederim, saol.

@blacklebron valla şu başıma gelen olaydan sonra, baklava yerken çenep koptu desen, ona bile inanırım.

burcyni dedi ki...

el yapımı baklavaya bayılırım:) dişim normalde de kırılıo:D

stickman dedi ki...

@burcyni , baklava bitti maalesef. Bida yapınca ben kabukluları bulup diğerlerini yollarım sana, afiyetle yersin. Dişin normalde nası kırılır ya:s çok hızlı konuşuyosan olabilir ama :)

JADE-CADI dedi ki...

:) hay Allah sabah sabah güldüm ... biraz daha pozitif dü$ün.. belki $ansin daha yaver gider :))

stickman dedi ki...

çok denedim ama, bi de sen istedin diye deniyim, tamam pozitif düşüncem bugün. Değişen bişey olmazsa sorumlusu sensin. yandın ha diyim ben sana :)

JADE-CADI dedi ki...

dene bakalim.. ;)

demirden korksak trene binmezdik... haydi görelim seni :P

voLkan dedi ki...

şasına okadar tükürme her insanın başına gelmiş bir olaydır bu... ki sen benim yaşadığım bir iki olayı duysan artık kendini çok şanslı sayarsın. bir örnek vereyim istersen ben van'da okuyorum memleketim ise ordu ve birgün orduya gelirken -dönem arasıydı sanırım- hava çok karlıydı ve birçok otobüs yolda kalıyordu bizde dolayısıla bir müddet sonra kaldık : ) sonra hobba bütün millet koskoca travego'yu karlı havada itmeye başladık bende kaza rıza orta kapnın yanından dokunuyordum hadi itiyormuş gibi gözükeyim diye sonra araba harakete bir başladı kapı yanındayım diye atladım arabaya ama kaptan kaptırdı gidiyor kaptan yolcular akrada diyorum burda durusak bir daha kalkamayız dedi kaptırdı ileri gitti sonra durdu ve ben 1 metre otemi goremiyorken millet oyle bir havada yaklaşık 45 dk. yürüyerek otobuse geldiler ben yürümekten yırttım değil mi? öyle olmadı bir bayan araçdan inmemiş ve kadın beni görünce bir sinir krizi geçirme triplerine girdi ve başladı konuşmaya

voLkan dedi ki...

ben sanatçıyım ünlü birisiyim bilmemne dizisinde bilmeneyin 4 kuzenin amcasının oğlunun haremindeki 4 numaralı geyşayım gibisinden konuştu nasıl yolda kalırız falan diye bütün haber istasyonlarını aradı atv,btv,ctv diye... üstüne allahım dağın başında kaldık ne bok yicez sigara yok bira yok diye ağladı işte ben 45 dk yolcuları beklerken bu karıya yardım etmek zorunda kaldım sonra yolcular geldi hepsi kaptana söverek içeri girdi : ) ama birde ne oldu tahmin et araba çalışmadı ve o karı orda başıma kaldı 4-5 saat mahsur kaldık karı beni esir etti. bak bu sadece benim hayatımdaki bahtsız bedeviliğimdeki bir örnekti...

bu tarz hikayelerimi yazsam kitap çıkıyor valla... şansına tükürme kıymetini bil...

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

neydi şanssız bedeviyi çölde kutup ayıları mı kovalardı öle bişeydi :D
seninkide ona benzemiş :Pp
ama aradaki bu soğukluğu fazla uzatma derim baklavalara ,tatlılara küsülmez onlar ulvi oluşumlardır :P
tatlısız bi hayat mı ?
cıks
hayat tatlıdır baklavada tatlıdır
ozaman baklava hayatın ta kendisidir :P
böğüüüü
bu saatler benim tozutma saatlerim oda buraya denk geldi bahk yine senin şanssızlığın yuuhahahahahh :D

stickman dedi ki...

@JADE-CADI,olmuyo ya, pozitif olamıyorum :)denedim valla.

@voLkan ,yazdıklarını okuduktan sonra hakkaten kendimi şanslı hissettim biraz :) ama birazcık, çok değil, hiç değilse maceralı bişey olmuş seninki.

@psikopat, nickiyle bu kadar uyumlu olan az kişi gördüm. Herkes senin gibi tozutsa hayat baya güzel olur. Tozutma saatlerini hep buraya denk getirmeye çalış, çok mes-ut ve bahtiyar olurum. Tatlı hayatıma bundan sonra çikolata çeşitleriyle devam etcem. :)

inehk dedi ki...

tööbe de!

baklava yememek de ne demek?

uğruna can feda..diş ne demek..

stickman dedi ki...

tööbe :)
efenim baklava yememek, hani şu bildiğimiz baklava varya, bi tatlı çeşidi, onu tüketmemek, yiyip sindirmemek demektir. :p

uğruna kim ölmüştü bilemem :p
diş, yiyecekleri ısırmamıza, ezmemize ve koparmamıza yarayan ağzımızdaki kemiksi yapıya sahip organımızdır :p

inehk dedi ki...

:D

bence diş: her an baklavayı sindirmeye yardımcı olarak çiğnemek için can atan kemiksi yapı..

yok aslında o kadar da değil.baklavadan daha güsel niimetlerde war..

stickman dedi ki...

evet, dondurmalı baklava.