20 Ekim 2007 Cumartesi

mim - TiPmAtik




10 yorum:

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

:D :D :D süper olmuş ciddi çok beğendim . şu resimlrindeki sonuncuya benziyo :)
hafif bi repci ceza havasıda var anam sende andırıyon onu biraz he :D yoksa bana mı öle geliyo ay ne biliyim :P

a S P u R Ç e dedi ki...

ehhehhee çok benzemiiş :D

şeker dedi ki...

çok güsel olmuşş yaf... dediği gibi bi repçi havası var sende :)

a S P u R Ç e dedi ki...

yani hınkk demiş burnundan düşmüş ehe!!!

www.edasuner.com dedi ki...

hele o bere ile tam rapçisin ben mim yazmayanlardanım ama okuması zevkli :)

sululimon.blogcu.com dedi ki...

evet evet benzemiş.

JADE-CADI dedi ki...

:)) cizilmi$ halinde fena degil :))

stickman dedi ki...

tamam gençler sakin :) sakiiin :) evet o dediğiniz hava var bende. hiphop kültürünün giyimime yansımaları bunlar. ister amerikan özentisi diyin ne derseniz diyin :) herkes bişeye özenir. günlük hayatta başıma çok bela olabiliyo ama hem rahat ediyorum hem seviyorum işte, yakışıyoda yani ne yalan söyleyim :) yolda çok soran oluyo;
kardeş tişörtü nerden aldın? yakışmış...
ooo güzel tişört...
abi sen hiphopcumusun?
evet abim hiphopcuyum hiphop satıyom. :)
abi bize hiphop yapsana :)
gibi gibi gibi...

Pınar Altuntaş dedi ki...

pişşşt yeni gördüm valla ve hemen hallettim :D
bi baksana :D

Pınar Altuntaş dedi ki...

Bu arada sende süper olmuşun :D