15 Ekim 2007 Pazartesi

yağmur

aylar sonra ilk defa yağmur yağıyor. insanı duygusallaştıracak kadar çok hemde. konyada olmama rağmen mfö'den bu sabah yağmur var istanbuldayı dinliyorum. pencereyi açıp dışarıyı kokluyorum. yağmur yağdığındaki o nefis kokuyu çekiyorum içime. tatlı bi soğuk var. üşümeyi özlemişim. sokakta çırılçıplak gezmek, doyasıya üşümek istiyorum. küresel ısınmaya inat. bahçede oluktan boşalan suyun olduğu ufak bi kısımda su birikmiş, yağmur damlaları düşdükçe ufak dalgalanmalar oluyo. havanın rengi çok güzel. sezen aksunun tutuklu klibindeki gibi, mavi puslu bir hava. bugün hava hep öyle kalsa keşke. ama 10 dk sonra yok oluyo o renk. yavaş yavaş şemsiyeli insanlar çıkıyo sokaklara. uzun zamandır görmüyodum onları. nereye gittiler diye merak etmiştim. onlarda göçmen kuşların sıcak yerlere gittikleri gibi, yağmurlu yerleremi gidiyolardı acaba...

yağmuru çok özlemişim...bi kızım olursa ismini yağmur koyarım belki. windowsun renk düzenini bile değiştirdim. yağmurlu gün yaptım. yağmurdan dolayı büyük harfler ıslanıp çektiler, küçüldüler. o yüzden hiç büyük harf yok bu yazıda. susadım, su içcem...

7 yorum:

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

çok duygu yoğunluklu hem ılık hem hafif soğuk bir yazı olmuş bu sebepten psikoluk yapmıycam doğru dürüst bir yorum olsun bu seferki.kolaycılığa gitmek diye düşüülmesin sakın ama dün bende hemen hemen aynı duygular içindeydim :)
zonguldak semalarından iki gündür eksikolmuyor damlacıklar kesintisiz desem yeridir:)
toprak kokusu evet hiç birşeye değişilmiyor yeri geldiğinde

JADE-CADI dedi ki...

ve melankoli...ne güldürmesi yahu :))

bol yagmurlar..

a S P u R Ç e dedi ki...

buRdAdA yAğmuR vAR!!! ve ıslAndım!!

stickman dedi ki...

psiko, kolaycılığa kaçmak olarak düşünürmüyüm hiç. Aksine, senin psikoluk yapmadan bir yorum yapman olduça zor, zora kaçmışın :)

jade-cadı , senin blogunada yorum yazmıştım gel gül filan diye, bu yazıyla karşılaşman biraz çelişkili oldu :) napıyım yağmur duygusallaştırıyo insanı

aspurçe , bende istiyorum yağmurda ıslanmayı, çok seviyorum hemde. Yarın sağnak yağış olurda inş. şöyle güzelce bi ıslanırım :)

a S P u R Ç e dedi ki...

aman üşütme !! bugün hasta yatcam evde :D sanırım fenayııııııııım hapşuuuuuuuuuuuuuuuu!!!

stickman dedi ki...

ohooo hadi geçmiş olsun, şifayı kapmışın sen, aha blogumada virüs bulaştı :)

Pınar Altuntaş dedi ki...

Hiç bu tarz bir yazına rastlamamıştım. İçine melankoli kaçmış senin ama "Süpersin abi yaaa !!!"
:)