28 Ekim 2007 Pazar

Ulaşmaz kargo taşımacılık - (ARAS KARGO)

EĞER GOOGLE'A ARAS KARGO İLE İLGİLİ HERHANGİ BİŞEY YAZIP ARATARAK BURAYA GELDİYSENİZ VE ARAS KARGOYU KULLANMAYI DÜŞÜNÜYORSANIZ, KENDİ MENFAATİNİZ İÇİN BU YAZIYI DİKKATLİCE OKUYUNUZ.
(bir çok kişi googledan aras kargo ile ilgili arama yapıp buraya geliyor ama okumadan çekip gidiyor. biraz bilinçli tüketici olun ya! kullanacağınız şirketi tanıyın biraz. bir kaç satır tecrübe okumak kimseye zarar vermez. hiç bir kargo şirketiyle uzaktan yakında ilişkim yok. ben sizlerin iyiliği ve kendi intikamımı almak için bu tecrübemi sizlerle paylaşıyorum, siz okumadan kapatıp gidiyosunuz. kendinize yazık ediyosunuz. kazıklanmak istiyosan hemen kapat bu sayfayı ve aras kargo şubesine git. kendini seviyorsan ve paranın karşılığında kaliteli ve güvenli bir hizmet almak istiyorsan, yazıyı oku ve başka bir kargo şirketi seç.)

koca koca yazdım ki ARAS KARGO iyice belleğinize kazınsın, kullanmayın. Geçenlerde istanbuldan bir arkadaşım bi paket göndercekti bana, bir kaç tane dvd film(o da ayrı bi hikaye ya, neyse). Gitmiş aras kargoya ve şöyle bi konuşma geçmiş;
-ne var bunda?
cd var.
-haa tamam para filan göndermek yasak.
tamam biliyorum para yok içinde.
-heee ona göre para göndermek kesinlikle yasak çünkü.
ya kardeşim tamam para filan gönderdiğimiz yok.
-tamam.

ben kargoyu şubeden alacağım için, arkadaşım özellikle ve üstüne basarak belirtir ŞUBEDEN ALACAK!... ŞUBEDEN ALACAK!...diye (daha önce bunu anlamayan ve kendi şubesinin adresini yanlış yazıp bizi zor durumlara sokan elemanlarlada karşılaştık) şehir ve şubeyi belirtir ve işlemleri halledip gider.

Aras kargoda kargonuzun İstanbul'dan Konya'ya gelme süresi en fazla 1 gündür. Bende ertesi gün gittim Aras Kargo- Konya kule site şubesine ve paketimi istedim. Ama bütün aramalara rağmen benim adıma bi kargo olmadığı söylendi. Bilgisayardan bakmalarını istedim ama bilgisayarlarıda bozuk. Küfür ede ede gittim eve.

Ertesi gün arkadaşımı kargodan aramışlar, gitmiş. O salak eleman şüphelenmiş bizim arkadaştan ve paketin içini açıp bakmış para varmı diye, mal herif. Tekrar yeni bi pakete koyarken adresi yanlış yazmış. Kendi yazdığı adresi yanlış yazıyo ya, adres dediğimde öyle mahalle sokak, kapı numarası filan değil. Yazacağı şey Aras kargo Konya-Kule Site şubesi, adam bunu yanlış yazıyo düşünün. Sanırım Aras Kargo eleman alımlarında aptal ve gerizekalılık şartı arıyo ki böyle elemanlar bulabiliyor. Arkadaş baya sinirlenmiş tabi orda haklı olarak. Neyse sonuçta geç olsada aldım paketleri ve bir daha aras kargoyu kullanmamaya yemin ettim. Bu aras kargo ile başıma gelen ilk olay değil ama kesinlikle son oldu artık. Başka kargolarıda kullandım ama onlarla hiç sorun yaşamadım. Bundan sonrada bi kargo işi olursa yine onlara yönelcem. Sizde böyle yapın, aras kargoyu çıkarın hayatınızdan. Bunlar nasıl eleman seçiyosa artık, şubeye gittiğim zaman kadın sürekli -adres neydi? diye soruyo, ya adres burası işte kardeşim, yani şubeden alacağımız zaman adres belirtmiyoruz, sadece ili ve şubesini söylüyoruz. Şubeye geldiğime göre şubeden alcam, niye böyle aptalca sorular soruyosunuz ki.


Ben kargomu teslim alırken yine başka bir müşteriyi mağdur etmişlerdi adam haklı olarak bağırıp duruyordu. Bu adam sanırım üniversitede görevli biriydi ve başka bir üniversitenin sekreterine, (üniversitedeki herhangi bir memurun sekreterine değil, üniversite sekreterine) bir belge göndermiş. Ama gitmemiş ve adam haklı olarak gitmemiş kargonun parasını istedi verilmeyen bi hizmet için peşin ödediği ücreti geri istedi, ama vermediler. Aras kargonun elemanları bu paketi göndermeyi unutmuş ve adres eksik, kişi bulunamadı gibi bahaneler uyduruyolar. Adam çok sinirlendi haklı olarak ve parasını geri istiyor. Adamın ısrarları üzerine oradaki elemanlar sürekli suçu başka elemanlara atarak unutulduğunu itiraf ettiler. Elemanlar bişey yapamayınca müdürlerine telefon edilmesini istedi ve elemanlar aradı müdürü. Adam üst düzey yetkili birisiyle konuştu, parasını geri aldı ve bu olayı basına yansıtacağını söyleyerek telefonu kapatıp çıktı.

Yani sadece benim şanssızlığım değil olay, daha kim bilir kimlerin başına ne işler açmıştır bu aras kargo. Çok şükür başka kargo şirketleride var, aman diyim size ARAS KARGO kullanmayın. Aras kargo ip adresimden yerimi tespit edip kurşunluyomuş şimdi beni :) gelin ülen.

14 yorum:

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

valla kargoyla hiç
işim olmaz bundan gayrı olursada bu olaylar kulağıma küpe olsun.yawf ip adresini bulcaklar sonra adres tespit etcekler de seni bulcaklarda adamlar hakkaten senin dediğin gibilerse adresi ya yanlış kaydederler giderler başkasını vururlar yada yolda seni ararken kendilerini kaybederler falan korkma yani :D sağlamdasın :P

stickman dedi ki...

demi psiko ya, bak ben hiç böyle düşünmemiştim. Çok güldüm valla süper bi yorum yazmışın yine, kendi şubelerini zor bulan adamlar beni nasıl bulcaklar demi :) hehe çok iyiydi ya psiko :)

Umut Benzer dedi ki...

Benim bir arkadaşımın da aras kargo ile macerası var. Ve bizzat ben de Antalya Dokumadaki aras kargo çalışanlarından bazılarının anlayışı kıt olduğunu söyleyebilirim.

Mecbur kalmazsam (yani kargoyu gönderdiğim şirket özellikle aras kargo istemiyorsa) yurtiçi ya da UPS kullanıyorum.

ve yorum doğru: IP adresinden bulsalar bulsalar Sibiryadan bağlandığını bulurlar :)

Ahbikan dedi ki...

İyi yine yanlış biryerlere gitmemiş kargon. Bizim arkadaşların staj dosyası kaybolmuştu delirmişlerdi.

Arkadaşlar aras,yurtiçi hikaye yani ankara şubeleri olarak konuşursak MNG ile hiç sorun yaşamadım ben :)

Ahbikan'dan stickman'e sevgiler

Tekrar geçmiş olsun

a S P u R Ç e dedi ki...

AllAm yA.. yok yok iyice cozuttulAR bnmde hiç işim olmAz,ARAs kArgoylA !!

voLkan dedi ki...

geçmş olsun diyeyim artık ne diyeyim kargocularla fazla haşır neşir olmamdan dolayı yurtiçi kargo ve mng kargoyu öneririm. diğerleriyle kötü tecrübelerim benimde oldu topum inşaata falan kaçtı işte.

stickman dedi ki...

teşekkürler millet
meğer herkesin bi anısı varmış aras kargoyla :)

Pınar Altuntaş dedi ki...

Valla Yurt İçi Kargo'dan başkasını tanımam..
Biraz pahalı ama olsun :D
Sonuçta gönderilerim sorunsuz ulaşıyor.
Geçmiş olsun ameet :D

JADE-CADI dedi ki...

senin antipatini cekmekten korkarim artik.. + dü$manin hic olmak istemem :))))

stickman dedi ki...

hehe afferin, akıllı olun böyle.

Adsız dedi ki...

valla arkadaşlat yurtiçi mng falan diyonuz da eeeee bunların bazı yerlerin ilçelerine şube yok o zaman ne yapcaz.....ben henüz problem yaşamadım aras kargoyla

sapık kargocu soner maduru dedi ki...

kesinlikle kullanmamanızı tavsıye ederım bu lanet kargoyu ben de madurlarından bırıyım içinde gelene gıdene gözdiken numarası numarasını araklayan elemen barındırıyor kımbılır belkıde elemanlar barındırıyordur gecenlerde bıkargo gonderdım numaramı adresımı yazdım ıkı gun gecenın bı vaktı yanımda esım yatıyor telefonum calınca actım ve bu gerızekalı benı begenmışmış sızde bukargoyu kullanırsanız bu sapıkla karsıkarsıya gelmenız uzun sürmez (adama kızmamak lazım yazık begenmış ve cıddı düşünmüş oyüzden gecenın 3ünde arıyor yanı anlamak lazım yazık arkadaslar) bundan sonra hayatımdan degıl aras kargo aras nehrını bıle cıkardım

Mesut dedi ki...

Yurtçi daha beter bende intikamımı alacağım.

Adsız dedi ki...

aman arkadaşalr arasdan uzak bi işe yaramaz hiç sorumlulukda kabul etmezler bunalar