1 Kasım 2007 Perşembe

Baltalı Hafize

Şu amerikadaki market soygunu kayıtlarını görmeyen yoktur herhalde. Genelde zenciler yapar bu soygunları. Kafayı gözü örter, elinde silahla dalar markete, soyar kasayı gider. Bunlara karşı koymak isteyen çok market sahibi gördüm ama böylesini görmedim. Amerikada yaşayan Giresunlu Hafize ablamızda böyle bir markette çalışıyor. Elinde tabanca bi zenci dalıyor içeri ve paraları almak istiyor. Ama yanlış markette denk geldin be zenci kardeşim :) Türk'ün cesaretini görmek üzeresin. Hafize abla tezgahın altından neredeyse kendi boyundaki bi baltayı çıkarıp sallıyor elemanın üstüne. Başarılı da oluyo, kaçırıyo. Hafize abla 1,52 boyunda ve 41 kilo :) Bu boyutlarda biri için kendinden beklenmeyecek kadar yüksek bi cesaret gösteriyo, burdan kendisini tebrik ediyorum. Baltana kuvvet ablacım :) Bu olaydan sonra marketin işleri baya bi açılmıştır herhalde, bi de o baltayı açık arttırmada satsa süper para kazanır.

izleyin ve görün.

10 yorum:

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

helal olsun ablaya valla bravo he .
eheuhehe türkün kadınınıda erkeğinide kızdırmamak lazım valla ne olcağı hiç belli olmaz ayrıca başrol de balta olması çok süper yawf tam türk kadını harbi :D

www.edasuner.com dedi ki...

Ya evet tvde izledim yürü be dedi Ömer herkes ablayı konuşuyormuş hatta :)

stickman dedi ki...

o koca baltayı nası sallıyo öyle ya, minicik bişey halbuki :)

* a Y Ş e * dedi ki...

vay be ablaya bak??

www.eylos.com dedi ki...

Ben bu ablayı görmüştüm. Ama ABD deki baltalı ablanın imajı ülkemi çarçaflı ve fesli zannedenleri ne kadar haklı gösteriyor. Nede olsa başbakanımızın, cumhurbaşkanımızı eşleri türbanlı baltalı hafize abla da türbanlı olmuş çokmu!

stickman dedi ki...

demekki bundan sonra fesli, çarşaflı, türbanlı ve baltalı zannedicekler :)

inehk dedi ki...

ay ben de hep öyle bişey yapmak istemişimdir..meywe pıçağnı bi atcam..o döncek döncek..tam 12den wurcak..ama meywe pıçağı nereee balta nere..ya baltanın ne işi war be markette?levye filan olsa anliicas ama..

yahu ne güsel siteymiş burası..

stickman dedi ki...

demek ki çoğumuz şiddeti seviyoruz. inehk, o dediğin meyve bıçağını döndüre döndüre atmayı ben çok denerdim evde, uzun bi koridor vardı, ordan vestiyere atardım ama bi türlü saplayamazdım :) orda baltanın niye durduğunu bende çözemedim, ben olsam tabanca filan bulundururdum yani.

siteyi beğendiğine sevindim, teşekkürler :)

inehk dedi ki...

aslında biraz daha çabalasan karşındakinin tepesine bi elma koyup elmayı dilimleyecek kıwama gelebilirdin bence..iyi insan.. :D (şifreyi kaldırdım..zaten ben annamıştım öyle şifre isticeini..wur demiştim öldürmüş..)

sen de bana yorum yazmışsın ya..sewindim.. :D teşekkürler..

şeyma dedi ki...

baltalı baltalıdır, olayı kategorize etmeyin derim ben...