10 Kasım 2007 Cumartesi

Kitap kurdu

Geçen gün sinema saatinin gelmesi için markette oyalanırken kendimi bir anda kitap reyonunun içinde buldum. Gözüme "Ankara Washington Hattı" diye bi kitap takıldı. İnceledim biraz. Sonra yerine koydum. Yine kitaplara bakarken "Amerikan Derin Devleti ve Beyin Yıkama Operasyonları" isimli bir kitap dikkatimi çekti. Biraz inceledikten sonra onu da yerine koydum. Bu sefer "Rumuz Amerika" isimli kitaba gözüm takıldı. İnceledim ve az önce dikkatimi çeken iki kitapla birlikte bunu da almaya karar verdim. Tam reyondan çıkıp kasaya doğru yönelcektim ki, ne zamandır okumak istediğim ama bi türlü kısmet olmayan o kitabı gördüm. "Metal Fırtına" Fiyatına baktım ve diğer kitapların fiyatıyla topladım. Ucu ucuna yetiyodu param. Yani, sanki okuyacakmışım gibi gittim 4 kitap aldım :) Hepsinin konusuda USA-Türkiye ilişkileri üzerine. Sanırım farkında olmadan gündemden epeyce etkilenmişim.














Aslında çok kitap okuyan bi tip değilim. Ama ne olduğunu anlayamadan bir anda bi okuma istediği belirdi. Hele politik kitapları hiç okumazdım. Daha çok mizah içerikli yada mizahi bi uslupla yazılan kitaplar okurdum veya sporla ilgili kitaplar. Psikoloji, sosyoloji ve felsefeyle ilgili kitapları karıştırmayıda severim. Halen birinci sınıftaki psikoloji ve sosyoloji ders kitaplarını okuduğum oluyo. Ama bazen böyle bişeyler oluyo bana. Bir anda aşırı bi okuma isteği geliyo.

Mesela dün akşam, evde olmadığını sandığım bi kitabın aslında uzun zamandır kardeşimin kitaplığında durduğunu yine kardeşimin ağzından öğrendim.

-ya hep politik kitaplar aldım, keşke bi de şöyle komik bişeyler alsaydım.
Türkleri Anlama Klavuzu2 yi bi daha oku o zaman.
-ne bi daha okuması olum, ben birinciyi okudum sadece, onu okumadım.
Nası okumadın, ben sana vermemişmiydim onu?
yooo, o var mı da?
Evet
hadi lan...
Valla bak var, al işte
aaa, ben bunu almadın sanıyodum lan.
100 yıldır bu kitap burda duruyo be yuh.
süper valla, ver bakıyım. afferin lan. saol.

tam olarak 123 sayfalık bi kitap. 2,5 saatte bitirmişim. Güzeldi ama ilk kitap kadar değil. Yeni aldığım kitapları da çok çabuk bi şekilde okuyup bitircekmişim gibi bi his var içimde. Çok merak ediyorum neler yazıyo içlerinde. Çok kitap kurdu gördüm kendimi.

9 yorum:

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

oy yoy yoy :D
nazar değmesin çok tebrik ettim valla .dün bende kitapçıda kitap beğeniyodum yawf ne tesadüf .jack londonun zaman çarkı serisini aradım.
ama bulamadım.
bende fantastic içerikli kitapları okumayı severim polisiye romanlarda olur .öle işte metal fırtınanın başlarını okumuştum sarmadı bıraktım .sen okuda bize buraya özet geç ;)

Pınar Altuntaş dedi ki...

Ben genelde Psikoloji ağırlıklı kitapları severim.
Ama okuduklarınla ilgili kompozisyon hazırlarsan da hiç hayır demem belki dikkatimi çeker ben de okurum...

TaTLiCaDiCa dedi ki...

Bu Türkleri Anlama Kılavuzunun 2.si çıkmış mı ya..İlk senden duydum..alayaım bari:)

stickman dedi ki...

yaff psiko metal fırtına niye sarmadı ki seni alla allaa beni de sarmazsa hadi :(

mınar, kompozisyon değilde kitap günlüğü tutuyorum. İlginç bişi olcak gibi, kitap bitince yazcam bura.

evet hemde çok oluyo çıkalı TaTLiCaDiCa, al okuyuver hemen miss gibi kitap.

Pınar Altuntaş dedi ki...

HImmm kitap günlüğü ha kulağa oldukça hoş geliyor hadi bakalım bekliyorum !!!

www.edasuner.com dedi ki...

metal fırtınayı bir solukta okumuştum ben sana siyah kanıda öneririm kesin oku

Başak Ölmez dedi ki...

anneleri anlama klavuzu Zeki Kayahan Coşkun şiddetle tavsiye ederim

Pınar Altuntaş dedi ki...

Ahanda bu dediğin kitabı kesinlikle almalıyım o zaman Mercimek!!!
İşe yarıyormu anlayabiliyor mu insan o kitabı okuduktan sonra bari ???

stickman dedi ki...

tavsiye ettiğiniz kitaplar için teşekkürler. Ama önce şu elimdekileri bi bitiriyim. Paraya kıyıp alırsam onlarıda okurum :p