7 Kasım 2007 Çarşamba

dinlemediğim şarkılar

hepimizin bilgisayarında, uzun zamandır hard diskimizde duran ama belki de hiç dinlemediğimiz yada bir kaç defa dinleyip sıkıldığımız şarkılar vardır. Zaten düşük kapasiteli olan diskimin dolduğu uyarısını alınca bu dinlemediğim şarkılardan kurtulma kararı aldım ve üşenmeden başladım bunları silmeye. Sil, sil bitmiyoda. Hiç dinlemediğim yüzlerce şarkı boşu boşuna zaten küçük olan diskimde yer kaplıyolar. Defolun lan diskimin sektörlerinden dedim, uçurdum bunları. Hayvan gibi yer açıldı, 10 gb'dan fazla. Sizede tavsiye ederim, yapın bunu. (yada büyük bi disk alın, uğraşmayın)

9 yorum:

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

pc ye hiç şarkı yüklemem ben cdlere yüklüyorum yada alıyom işte nebiliyim mp3 olayları neyim öle hallediyorum :)
yeni boş alanların hayırlı olsun.güle güle doldur :P

Pınar Altuntaş dedi ki...

Benim pc de dolu ama kıyamıyom yaaa!!!

Pınar Altuntaş dedi ki...

Ama ben dinliyorum zaman zaman o da var :D

şeker dedi ki...

allaha şükür böyle şeylerle uğraşmıorm... 3 tane kapı gibi abim var onlar uğraşıo :D

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

yaa ben copcu gibiyim hic birini silmeye kiyamiyom.
ben aslinda bilgisayarimdan bisiy silmeye kiyamiyom.
olum korkusu mudur nedir toobe toobe..
en sonunda bu bilgisayar yiycek beni:))

stickman dedi ki...

ne kıymetli dosyalarınız varmış ya :) silin efenim boşuna durmasın, silin ki yerine yenisi gelsin. psiko zor olmuyomu öyle ya cd tak çıkar tak çıkar filan. Bizim bi arkadaşında 10 gb hard diski vardı, herşeyi cdden yapıyodu :)
3 tane kapı gibi abi he şeker, ne şanslısın. 3 abim olsa hayatta sırtım yere gelmez herhalde. şşş bi tanesini ver bari :)

voLkan dedi ki...

benim hdd sıkıntım yok ama zaten toplasan benim pc de 200 - 250 adet parça vardır böyle parça hastası bir tip değilim bir parçayı dinlerim sonra onunla işim bittiğinde kesin hdd den uçmuştur. daimi parça tutan kişiler genelde bu işlerden maddi kazanç sağlayan kişilerdir tanıdığım bir kaç kişi var ayda bir yeni hdd alıp onuda dolduran : ) harici hdd sahibi vs. vs.

şeker dedi ki...

yaff sni mi kırcam stickman...aramızda abinin lafı mı olur!! al hepsi snn olsun :D

stickman dedi ki...

tarzın çok ilginçmiş voLkan
ihihi çok teşekkür ettim şeker , sevindim. :)