16 Kasım 2007 Cuma

Bizim bi'arkadaş!... (3)

Bizim bi'arkadaş'ın mahallesine dün ramazan davulcusu gelmiş. Arkadaş şaşırmış. Çıkmış cama; -hayırdır abi?... demiş. Davulcu; yaa sorma, Ramazan bitince bayram telaşesiyle bahşişleri toplamayı unutup memlekete gitmişim. Geçen gün aklıma geldi, hemen kalktım geldim. Atsana bi sakal...demiş. Arkadaş sırf kendisini güldürdüğü için atmış üç-beş sakal. Şimdi kapı kapı dolaşıp bu derdini anlatıyomuş bu unutkan davulcu.

Bizim bi'arkadaş'ın bilgisayarı çok geç açılıyomuş, bu yüzden kasadan power tuşuna bastıktan sonra bi 5-10 dk bişilerle oyalanıp, sonra gelip monitörü açıyomuş. Taktir ettim, güzel elektirik tasarrufu sağlar.

Bizim bi'arkadaş, taksiye binmiş. Gıcık kaptığı tarzda bi müzik son ses çalıyomuş. Bağırmış şöföre kardeşim allahını seversen kapat şunu...diye. Şöförde, -ben ateistim beyfendi...demiş, -nereye...demiş?

Bizim bi'arkadaş vardı ilkokulda Esat diye. Defter ve kitaplar okunmadığı halde açık durursa günah derdi. Bende inanır kapatırdım. Şimdi feysbukta onu arıyorum, bulursam ağzını burnunu kırcam.

Bizim bi'arkadaş, tramvayda dikkat çekebilmek için ingilizce bilmediği halde okul kütüphanesinden ingilizce kitaplar alıp, okur gibi yapıyomuş ve işe yarıyomuş bu.

Bizim bi'arkadaş, feysbuka üye olmuş eski arkadaşlarını bulabilmek için ama hiç bi arkadaşının ismini hatırlıyamıyomuş. Şimdi mal gibi bekliyomuş feysbukun başında, belki onlar beni bulur diye.

Bizim bi'arkadaş, şu geçenlerde yapılan referandumdan sonra yurt dışına çıktı. Bunun boyalı parmağını gören yabancılar soruyomuş ne bu böyle diye. Bu da oy kullandıktan sonra boyandığını söylemekten utanmış, geçici dövme yaptırdım diyomuş.

Bizim bi'arkadaş!... (2)
Bizim bi'arkadaş!... (1)

19 yorum:

Pınar Altuntaş dedi ki...

Arkadaş çevren gördüğüm kadarıyla bayağı bir geniş ve oldukça da eğlenceli...
:)

kayhanovic dedi ki...

Sende de ammada cok arkadaş varmış bilader : )

Felagund dedi ki...

bunlar "based on a true story" tadında mı? yoksa direkt gerçek olaylar mı? yoksaaa kafadan mı atıyosun? bi arkadaş diyince öyle bir kıllandım xD

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

ben çok seviyom senin bu bi arkadaşlarını :D
davulcu süperdi ,bide facebook başında kendini bulmalarını bekleyen saftirik :D

şeker dedi ki...

süper yaff... en çok da taksi şöförüne güldüm :D

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

yeni banner karizma olmuş stick :D
beğendim :)

stickman dedi ki...

teşekkürler psiko, gugukkuşu filminin bünyemde yarattığı etkiyle bir anda oluşuverdi işte.

Yok arkadaşlar, bunların hepsi benim arkadaşım değil. Çoğunu kafadan atıyorum. Ama bazıları hakkaten yaşanmış olaylar, gerçek kişiler ama hangileri olduğunu söylemicem :p

diLék dedi ki...

yaratıcı insan ya :D
eğlenceliymiş senin bu (hayali) arkadaşlar :D

www.edasuner.com dedi ki...

ya kim bu çatlarım bana bak rüyalar gibi sallama diil demi bu şahıs :)

www.edasuner.com dedi ki...

yani linki vs varmı anlamında kim dedim bu arkadaşların

stickman dedi ki...

yok Eda abla, linkleri yok maalesef. Rüyalarım sallama diil ki, hepsi gerçekten gördüğüm rüyalar onlar, biliyorum o rüyalara inanması zor ama hakkaten görüyorum onları ya :)

t.u.b.a dedi ki...

sizin bu arkadaşlardan daha baya bi hikaye çıkacakmış gibi görünüyor, hadi bakalım :P

(sülalecek ilgiyle takip ediyoruz blogunuzu bu arada efem :) pek yaratıcı, pek okunası yazılar icra etmektesiniz :)

stickman dedi ki...

bak şimdi ne sevindirik oldum t.u.b.a çok teşekkürler. Evet çok haklısın, ne yalan söyleyim ne de mütevazi oluyum, yaratıcı ve okunası yazılar üretmekte üstüme yoktur hani :p
çok teşekkürler :) Aynı şeyi bende senin yazıların için düşünüyorum ve uzun zamandırda blogunu ihmal ettiğini görüyorum. Gözümden kaçtı sanma.

bu bizim bi'arkadaş serisi bana da öyle geliyor ki uzun süre devam edicek. Hatta hayatımın sonuna kadar.

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

cok guldum... hala guluyom:)))

haciyatmaZz.. dedi ki...

size bi arkadaş kimliğimle yaziyorum sayin stickman ağbi..
efenim ayibtir sölemesi bigün asmişim okulu arkilerle gezmişik tozmuşuk akşama kadar..sora dank etmiş kafaya dewamsizlik..sinifta kalmiak die 2ay uyy la kandirmişik toktoru almişik raporu..sora yetmemiş akşama kadar gezmek, çantayi da ewe birakmişik üstüne bide bahçe keyfi..buraya kadar herşe tikirinda..akabinde dangildungul herşe altüst oljak..=D nese işte o gün de babam aksi gibi ewdeymiş..okuldan da msj gitmiş 'huu welii bak senin kiz bugün okula gelmedi habarın olsun' die..amanin bubam zati o msjdan bi killanmiş..üstüne benim tel ötmeye başlamiş..babam açmiş benim çantayi..tel susmuş tapi çagri gelir bna zati kim arijak..sora efem bulmuş bayrak gibi raporu ben ewe bi geldim..
dıkşınnn dıkşınnn..sorularla başladi infazim..efenime söliim hastaydim mesciddeydim dedim, yok yazilmişimdir ondan msj gelmiştir dedim..eeh inanir gbi oldu..tam yirttim saniorum..dier bombayi patlatti bubam..pekü dedi sen bugün hastaneye gittin mi..ben kem küm..ewet dedim..çaktim artik raporu bulmuş bariz..ama sogukkanliyimdir onu söliim..nese ewet chok hastayim baba ayy ölüyorum die böle noo falan yaptim..tapi yemedi 2dk önjesine kadar dişarda dondurma, cips cola götürüodum çnkü görmüştü..nitekim bu sebepten suratima tek kaş hawada böle şüpheci falan bakarken ben öğğ böğğ bi koşturmaca kopardim ewde..son çarem dedim.. aYaKk YoLuU..soktum barnaami bogazima..yer misin yemez misin?..(kusmak iirenç bişe taam ama yerinde uyguladiimi düşünüyorum..itiraf edin bu konuda iiyim..=) welhasil 5dk önje yediim bütün abur cubur ws. ne warsa hepsini bi çirpida kurbaali dereye giden kanalizasyon çukurumuza boşalttim..o yiiceklere de son kuruşlarimizi baymiştik parama da acidim..(= sora bubam dedi ki wah yafrumm gel uzan şöle, nane limon ediwerem mi sana dedi..o an ortaligin kusmuk kokmasina aldirmaksizin, o gergin hawayi daatabilmiş olmanin werdii sewinçle, yuPpi die çigliklarimi yutmaya calisirken, gayet emrah modlu kaşlarimla babamin 'nane limon?' sorusuna 'hıhıı' demeyi de ihmal etmedim tapi..nasi katakulli yapmişim ama..annatirken bile kastim kendimi hea..tek kişilik dew kadro..yok gurur duymuyorum kendimle yine de..yani babalari kandirmak hiç de hoş bişe diil benje..sonuçta babalar bizi düşünen, duygulu, fedakar yapili insanlardir..bu bağlamda demem o ki yani: babalarimiza yalan söylemielim..onlara okuldan kaçtim dielim..sora şamari yielim..nese siz yine bildiginiz gibi yapin..coluk cocuk, genc yaşli kim warsa okuyan etkilenipte ewlerinde denemeye kalkmasinlar babindan bu öğüt weriji anafikri çikardim..ben şahsen bizzat kendim yani..nese sen bu bi arkadaş serisine dewam et..iisin, hoşsun hade..=D

haciyatmaZz.. dedi ki...

açik konuşiim..gördüüm kadariyla destanlari solda sifir birakmişim..kendi ahkam kesme rekorumu kirdim..nese işte yazarken dikkat etmedim ne demişim falan die..okumadim..şimdi de okumaya hiç niyetim yok acaip uzun..oldum olasi okuyamamişimdir böle uzun yazilari..kil oldum kendime..ama maksat hani makara yapalim falandi yani..okadar uzun olduunu farketmedim..yazar tarafindan kaldirildi yapsam yeridir..o derece kil oldum..off nese stick ağbi senin kafan da bizimki güzel nasi olsa sen annarsin beni zati..dimii?annarsin annarsin..

stickman dedi ki...

anladım seni anladım :) hangimiz hasta numarası yapmadık ki okul zamanlarında, sen baya profesyonelce yapmışın, bravo.

banadair_berrin dedi ki...

defter kıtap acık durunca gunah oluyor dıyen arkadasın esatı tanıyorum desem hahaha :))

ammada ılgınc arkadasların varmıs..ıyı kı de varmıs gece gece guldurdunuz benı :)

stickman dedi ki...

esat 'a selamlar berrin :)
ilginç arkadaşlarım ve ben bir kişiyi daha güldürdüğümüz için mutluyuz :)