3 Kasım 2007 Cumartesi

Leman tişörtü

tam hatırlamıyorum, sanırım 3-4 hafta önce Leman dergisinin de-doku bulmacasını çözdüm gönderim ve şanslı 20 kişiden biri oldum. Hemde dergiyi hayatımda ilk defa almıştım :) Sürpriz hediye kazancam diye sevindim. Ama hakkaten baya bi sürpriz oldu, bu kadarını beklemiyodum. İsmimi dergide görünce heycanlanıp sevinmiştim, tişört , kitap ve komple hediye paketi kazananı belirtmişlerdi ama diğer 18 kişinin ne kazandığı belli değildi. Ben kesin içinde 10-15 sayının birlikte olduğu Leman ciltlerinden gönderirler diye acayip sevinmiştim. Bekliyorum bekliyorum bişey gönderdikleri yok. 3 defa mail attım, sonunda dün gönderdiler. "S" beden bi tişört. Ben şimdi nereme giyeyim bunu :) soruyorum size, nereme giyeyim :)











XXL dan küçük bişey giymeyen bi adamım ben. Madem tişört gönderiyosunuz insan bi beden sorar. Bi de bedenide geçtim, arkasına kırmızı kalp basmışlar :) ben bunu giyip dışarı çıksam başıma neler geleceğini düşünmek bile istemiyorum. Eğer tişörtü isteyen varsa, kargo masrafını kendisini karşılamak şartıyla gönderebilirim. "S" beden ve arkasında kırmızı kalp baskısı var, önünde de bi karikatür var :)
ne şanslıyım demi, kalpli ve s beden tişört :p

3 yorum:

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

:D :) :D :) :D :) :D
akşam akşam yine çok güldüm sayende . bizim burda küçülen eşyaları toz bezi neyim yapıyo millet :P vercek biri bulamazsan bu şekilde değerlendirebilirsin :D .alternatif yani eheh

miss marttle dedi ki...

sen gene şükret, kargo masrafını talep etmemişler:P

stickman dedi ki...

kargo masrafını talep etselerdi zaten çirkin yüzümü gösterirdim miss marttle:)
yok psiko ya, o kadar da değil. Hiç kimse istemezse satılığa filan çıkarırım bi sitede. Kesin alıcı bulur ya :)