21 Ekim 2007 Pazar

Tenk yu

Geçenlerde yolda yürüyordum. (çizgilere basmamaya özen göstererek). Yürüken, içimden kendi kendime konuşuyodum. (çünkü içinizden konuşunca başka birine duyurmanız biraz zor oluyo) Yabancı filmlerden, şarkılardan, dizilerden duyduğum hem söyleniş tarzı hemde anlamları hoşuma giden ingilizce kelime ve cümleleri öylesine can sıkıntısından tekrar tekrar söyleyip duruyodum.
Birden karşıdan elinde yeni alınmış şu 100 lük çikolata paketlerinden olan yaşlı, böyle sakallı filan bi hacı amca belirdi. Önüne gelen herkese bi tane çikolata veriyodu. Sanırım cenazesi filan vardı, o yüzden dağıtıyodu. Bizim buralarda öyle bi adet vardır. Neyse, benim yanıma geldi, verdi bi tane çikolata, aldım ve boş bulunup tenk yu dedim. Bi kaç saniye süren bi bakışma oldu ve adam bana bi çikolata daha verip gitti.

10 yorum:

a S P u R Ç e dedi ki...

veri nays yani:D

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

:D
afiyet olsun güzelmiydi çikolata barim.
yaşlı bi hacı amca ve yeni nesilin karşılaşması :P
hey gidi globalleşen dünya nesil nereye gidiyo falan demiştir kesin belkide dememiştir ikinci çikolatayıda verdiğine göre turist sandı seni zaar :P ay bana yine bişeyler oluyo sustum.

şeker dedi ki...

bence de seni turist sanmıştır... hatta içinden "zavallı gavur ellerde yalnız galmış görüüüon mu?? şuna bi çikolata daha verem bari.." demiştir :D

Ahbikan dedi ki...

Adettir ya mevlüt falan vardır :)

Sana denk gelmiş, evet şeker'in dediği gibi seni turist sanmasıda muhtemel o yüzden bir tane daha vereyim demiştir :)

Pınar Altuntaş dedi ki...

Şekere katılıyorum :D

stickman dedi ki...

Benim Türk olduğum 5 km öteden anlaşılır aslında ama bazı ortamlarda da böyle istemeden bi turist imajı veriyoruz sanırım. Zaten küçükken kardeşim ve ben dışarda giderken kendi kendimize anlamsız cümleler kurardık ve yabancı dil konuşuyoruz diye mutlu olurduk. Bunun etkileri sürüyo olabilir. Bu yazı biraz daha uzasaydı pasaport sorardınız bana :) çikolata fena değildi psiko, güzeldi.

pacch dedi ki...

:D :D bence ne diyeceğini bilemedi en dostça hareketin o olduğuna karar verip öyle tepkide bulundu :D ne desin yani? :D you're welcome dese o yaşta, öyle bi amcam ben gülme krizine girerdim :D (ya bu kadar olasılık attık ortaya keşke dönüp sorsaydın asıl sebebini :D)

stickman dedi ki...

o anda aklıma gelmedi valla pacch , devam ettim yoluma, keşke bi kaç çikolata daha isteseydim diye düşünüyorum şimdi, canım feci çikolata istedi.

pacch dedi ki...

-oh ohh,its very delicious(bir çikolata daha)
-thank you again(bir çikolata daha)
-thats enough(ağız full dolu)
-but its my english's limit.(ağız hala dolu ve şeker komasına girmek üzereyken)i dont know other english word. i wont say anything
(amcam kutuyu verir heralde kucağına :D :D)

stickman dedi ki...

hehe coştun yavv pacch, biri seni durdursun mu? ister misin? kendini durdurmaya çalışıp durduramıyosan yardım edelim yani ondan sordum :p
ingilizcen oldukça ileri seviyede, pacch ile ingilizce günleri başlasın :p