26 Mayıs 2010 Çarşamba

katil uşak!

bazı insanlar delirmiş abicim. yaptığım araştırmalardan elde ettiğim verilere dayanarak şunu rahatca söyleyebilirim ki; biz üstün, aşmış, çok süper zeki insanların en büyük sorunu; ne küresel ısınma, ne ekonomik kriz... bizlerin en büyük derdi spoiler. haksız mıyız? hayır! tabi ki haklıyız. bi takım kendini bilmez insanlar, sağda solda düşüncesiz bi şekilde, hayvan gibi ses tonuyla yavşak yavşak konuşarak sürekli spoiler veriyo. film olsun, dizi olsun, kitap olsun dinlemiyor. veriyorda veriyor spoilerı. lan belki ben izlemedim daha, okumadım. konuşmadan önce uyarsana dana! biraz düşünceli olun ya. aslında bırakalım sokaktaki, internetteki insanı, tvlerde yayınlanan dizi tanıtımlarını bile çok spoiler verecek şekilde yapıyolar kim yapıyosa. neden? çünkü salaklar. film fragmanları da aynen o şekilde. mesela ben I'm legend'daki o aslanın geyiği kapışını (ahanda ben de verdim spoiler) sinema fragmanında görmeseydim, film benim için 10 kat güzel olabilirdi. gitti gül gibi sahne. yazık günah. gece nba maçlarını izlerken her molada the pasific'in tanıtımı çıkıyo. benim o an yaptığım hareket aynen şu; hemen kumandadan sesi tamamen kısıyorum ve kafamı duvara çeviriyorum. neden? çünkü daha hiç izlemedim. elimde 6 bölümü mevcut. kalan bölümleri de bi ara indirip öyle izlicem. o yüzden çok dikkatliyim bu konuda. bi de ben o hareketi yaptığımda içeri aniden birinin girmemesi için dua ediyorum. düşünsene bi, çevrende gece nba maçları izleyen, tutkulu bir basketbolsever olarak ün salmışın, müthiş bi karizman var ama gece biri o an içeri giriyor ve sen tv'nin sesini tamamen kısmışın ve duvara bakıyosun. sana ne yapacaklarını söyleyim, hemen ilgili makamları ararlar ve en geç üç dakika içinde iki tane iri adam sana deli gömleğini giydiriverir. sonra ağlarsın, ah sporiler vah spoiler beni ne hallere düşürdün diye.


bi de şu aralar herkesin dilindeki konu lost'un bitmiş olması. diziyi hiç izlememiş olmama rağmen as -lost ne lan! cilerde olmadım. her zaman -bi gün başlayacam şu diziye... modunda bi insandım ben. ki hala öyleyim. ama lost bitti diye etrafta dolaşan spoilercılarda bi artış var. bu insanın canını sıkıyo. ben bunca yıldır bu diziyle ilgili en ufak bi spoiler yutmamayı başarmışım abicim, şu noktadan sonra da pes etmem. ha zaten lost izleyenlerinde lost izlemeyenleri küçümsediği bi gerçekte var şu dünyada. umrumuzda mı? tabi ki hayır. senin canın sağolsun, spoiler verme başka ihsan istemem. ve inanın twitterda lost kelimesini gördüğüm an geçiyorum alttaki twite. olsun, umrunda mı sanki, lost izleyen bi sürü insan var. bu lostculardan biri de bizim üni. de bi hocaydı. bi kere aynen şöyle bi cümle kurmuştu; -tabi o zamanlar lost'u pek kimse bilmiyo böyle, ilk izleyenlerdenim... bu vatandaşımız artık aşmış diyorum ben, çünkü lost izlemeyeni bırak, izleyeni bile beğenmiyo herif, vay efendim ben önce izlemişimmiş. neredeyse Türkiye'ye lost'u ben getirdim diyecek. lan sen bundan nası bi prim yapmaya çalışıyosun ki bunu sınıfta göğsünü gererek ve dikleşerek söylüyosun. hayır beklentin ne? de hele! sen böyle yapıyosan e o zaman filmi çeken insanların, kameramanı olsun, ışıkcısı olsun, sana fena şeyler yapabilme özgürlüğü olması lazım. hele diziyi yazan insanın seni düdüklemesi için üstüne para bile vermelisin.

(bana kızmayın, ben hakkaten biraz abartıyorum bu spoiler işini. yada kızın! hakkınızdır. bana hemen kızın! evet hemen burda! manyak mısın lan sen filan diyin)

6 yorum:

'Berrin' dedi ki...

lostu bende hiç izlemedim, ama nedense bitmesine üzüldüm :)

RaMa dedi ki...

Ben spoi olayını geçtm indirdiğim dizilerin son bölümüne ne olmş diye bakmamak için kendimi zor tutuyorum her seferinde
Olurda baktıysam o diziyi bide izlemiyorum o bölüme kadar
Senin şikayet ettiğin spoiler sayesinde her dizide ne olduğunu biliyorum valla (:

stickman dedi ki...

hakkaten berrin abla ya, bende de ufak bi hüzün oldu niyeyse. ama dizi sonuçta, illa ki bitecek. bizimkiler bile bitti, lost mu bitmeyecek. hey yavrum hey.

ama RaMa, o zaman hiç bi dizinin hiç bi tadı kalmaz ki. yapma bakıyım öyle şeyler. çok ayıp.

'Berrin' dedi ki...

hahah bizimkiler :) hey gidi heyyy, aşkı memnu bitecek lost bitmiş çok mu :)))

Kara Kalpaklı Kedi dedi ki...

İstemeden ben de hikaye yazma uğruna yapmışım bunu. :) Ki bende sevmiyorum ama napıcaksın insanlık hali. Bir de şu cinsi var; böyle filmi izlerken heyecanlı yeri görmeye saniyeler kala söyleyen insan var. Ona da kucak kucak sevgi dolu tomruk yolluyorum. :)
Spoiler daha önce hiç bu kadar acıtmamıştı.

stickman dedi ki...

kara kalpaklı kedi, o cinsi ben yavaş yavaş yok ediyorum. hatta bu duyarlılığıma film yapım şirketleri de destek verdi. bana bütçe sağlıyorlar. tomrukları o parayla alıyorum :D