19 Mayıs 2010 Çarşamba

nazi idman yurdu

8 yorum:

Zeugma dedi ki...

Pek güzel olmuş stick, eline sağlık :))
Keşke böyle baskette isim yapsaydı.
Yamyamlık yaparken sporla uğraşabildi mi acaba? :)))

stickman dedi ki...

o selamı yaparken biri basketbol topunu koyuverseydi eline, belki çok iyi bir üçlükçü olacaktı. çünkü o selam çok uygun bi atış şekli :D bu çizim de ordan esti zaten :)

Zeugma dedi ki...

Hmmm...
Sen ''Hayl Hitler!'' selamından yola çıktın öyle mi?
:))
Anlaşılmıyor ki.Bir kare öncesini çizip yazsaydın keşke bi şekilde :)))

stickman dedi ki...

evet :) hani basketbolda atışı yaptıktan sonra kolun bi süre öyle havada kalması gibi. çizimin en sonunda yapıyo ya selamı, anlaşılır sanmıştım :) bi de o "Heil Hitler!" değil mi ablacım ya? almanca konusunda benden birazcık daha, şöyle az bişeycik daha bilgili olduğuna eminim ama soruyorum yine de :p

Zeugma dedi ki...

Benim 2. yorum nerede ya===
Kendi kendine mi konuştun burada..
Hani söylemiştin kayboluyor diye dimi :)))

Tabii ki de ''Heil Hitler!''...
Ben sana okurken kolaylık olsun da hatırla diye yazdım..
Bir de bu ne demek diye sorardın o zaman...
Bak sopa vaktin gelmiş kel kafalı kardeş, döverim seni :D

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

neyle çiziyorsun bunları oğlum ?
derin merak içindeyim.
hitler olup bombalayacağım burayı, o derece.

Wilwarin dedi ki...

Ouuff hala manyaksın yavrum yaa :))
Eline saalık!

stickman dedi ki...

ııı neyle çiziyoruum Larien neyle çiziyoruuum bi tane öyle normal bi kalem, sonra rapido kalem, pilot kalemde olur aslında da fotosunu çekerken parlıyo o, bi de silgi. rapidoyla üstünden gittikten sonra altta kalanları silmek için. sonra fotosunu çekip photoshop'a atıyorum. gerisi photoshop tabi. ve tabi ki üstüne biraz sevgi serpiştirmeyi de unutmuyorum :p deli işi aslında benim bu yaptığım, su içmeye bile üşeniyorum ama bu kadar şeye üşenmiyorum. (bazen tabi) bi grafik tabletim olsa bu kadar uğraşmam tabi, nefis olur. bak herşey şu şekilde başladı http://bit.ly/coheFq

afiyet olsun Wilvarin :) e zamanla geçmiyo maalesef, kalıcı ve ilerleyici bi durum :)