4 Mayıs 2010 Salı

mecidiyeköy / İSTANBUL

dün kardeşimle bi dilekçe yazıyoduk. yazdık bitirdik. sonra adresi yazarken, o son kısma öyle bi MECİDİYEKÖY/İSTANBUL yazasım geldi ki. yani bi düşünsene. çok güzel değil mi adresi bitirirken bunu söylemek. şu şu mahalle, şu şu sokak, şu şu numara veeeeeee MECİDİYEKÖY/İSTANBUL. da da da daaaaaaa!!! MECİDİYEKÖY/İSTANBUL!!! YAAAA! NOOOOLDUU! ŞİŞTİN Mİİ! sırf bunun yapabilmek için mecidiyeköy/istanbul'a taşınabilir bi insan. siz mecidiyeköy/istanbul'da oturan insanlar. oturduğunuz yerin kıymetini bilin. biri sizden adresinizi isteyince ne biçimde yapıştırıverirsiniz o adresin sonuna mecidiyeköy/istanbul'u. sayın mecidiyeköy/istanbul dışında herhangi bi yerde oturan siz basit ve hayatta hiç bi yere gelememiş aciz insanlar, bakın kendi adresinizde bi uygulayın bunu, şu ana kadar söylediklerime anlam veremediyseniz eğer, şimdi anlayacaksınız işin güzelliğini. söyle adresini, ya söylesene! sesli şekilde söyle kendine ve ekle sonuna (kendi ilçe ve şehrini değil) mecidiyeköy/istanbul'u. bak ne kadar güzel olcak. garanti veriyorum daha iyi hissedeceksin kendini. çok güzel lan! :p

7 yorum:

Leah dedi ki...

Bi zaman sonra eskisi kadar tat vermiyo yahu :P

puck-robin dedi ki...

ben de mektubumun sonuna PK.59466 falan gibi bişey yazmak istiyorum.

Damlo dedi ki...

zıtt erenköyde güzel bi nostalci ama. diil mi peki :( mecidiyeköye gidiyorum ben, bekleme beni :(

Finduilas dedi ki...

Eskiden tv programlarında hep böyle Mecidiyeköy/İstanbul adresi verirlerdi posta göndermek için falan. Özenirdim ben de. Yalnız değilmişim eheh.

Eternal dedi ki...

aynısının bir de teknikokullar/ ankara 'sı mevcuttur.

ama hep şaşırmışımdır koskoca semte bir mektup göndereceksin, adres yok gibi bişey.

"pk500 mediciyeköy-istanbul" mesela. insan istiyor ki şu cadde, şu mahalle .. tamam istemiyor. tamam. tespit şahane, yarı final notlarını esirgeme, stickman! celtics incemeleri benden.

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

ama ben cok uzun yıllar oturdum ilçe şişli semt mecidiyeköy oldugu ıcın
şişli mecidiyeköy istanbul derdik değiştimi şimdi:))

stickman dedi ki...

e tabi Leah, sonuçta hergün bal yiyen baldan bıkar. ben mesela patates kızartması manyağı biri olarak 2 hafta ard arda hergün yesem fena bıkarım patates kızartmasından.

posta kutusu değil de, o artık galiba posta kodu puck-robin. ptt'nin sitesinden öğrenip kullanabilirsin. yaz kardeşim seni tutan mı var sanki :p

ahuahaa Damlo :D sakin ol. zıııt blogger. senin avatarın süper ya, her an ceeee eeee yapacak mışın gibi bi his var içimde :)

Finduilas, hah valla aynen, işte ordan beyne yerleşmiş bişi işte bu. demek ki televizyonlar başka bi yerde olsalarmış, o semt böyle kalacakmış aklımızda. işte tvnin gücü.

ahahaha Eternal, o da çok iyiymiş valla. güzel akıyo böyle, teknikokullar / ankara. veleddalin amin :D celtics incelemeleri benden demişsin ama dayanamıcam ve şunu söylücem, 4. maçmıydı o Rajon naaaptı öyle hacı yaa!

valla bilmem ki, ben televizyonun yalancısıyım Moda(e)rator :) du bi dk dur, mecidiyeköyde yaşamış bi insan. bi dk biraz tapıcam ben sana. taptım!