30 Nisan 2010 Cuma

fethi'nin son bombaları!

eskiden cdcilere; abi yabancı full karışık çeksene... derdik. onlarda çekerdi. ve biz o cdcileri bilgisayarımızdaki klasör adlarında yaşatıyoruz. örneğin; "fethi'nin son bombaları (YABANCI)" isimli klasörümüzde fethi abiyi yaşatıyoruz. fethi abiyi ve onun nasıl edindiğini asla bilemeyeceğimiz son bomba süper full yabancı mp3lerini. yaşa varol fethi abi. üç kuruşluk yabancı şarkı piyasası bilgimiz olduysa zamanında, o da senin sayende olmuştur. (bi de bu full olayı var. herşeyin sonuna bi full. mesela biri bi albüm çıkarıyo, adam onun ardına bi de full çakıveriyo. yarım mı koyacan sanki albümü)

geçenlerde iki film izledim rec ve rec2. ispanyolların bu r'leri bastıra bastıra söyleme olayını anlayamadım. sonra birden aklıma geldi, lan fransızlar da r'leri söylememek adına ekstra bi gayret harcıyo gibiler. işte o an tarihin akışını değiştirecek bişi buldum. hacı, bence fransızlar r'leri söyleyemeyen ispanyollardır. ispanyollar r'leri bastıra bastıra söylemeyi çok sevdikleri için r'leri söyleyemeyen kendi vatandaşlarından nefret edip, onları fransa adı altında bi ülkede toplamışlardır. inanmıyorsanız gidin araştırın.

hep düşünmüşümdür, acaba bulunduğum yerden dümdüz bi kuyu kazsam dünyanın öteki tarafından neresine çıkarım diye. sonra bunun bi sitesi varmış orayı buldum. tam bizim evin altından dümdüz bi kuyu kazsak dünyanın öteki tarafına, güney pasifik okyanusuna çıkıyom. şansıma tükürüyüm. hiç link filan istemeyin bizde bakalım diye, türkiye'nin neresinden kazarsan kaz güney pasifik okyanusuna çıkıyo. o lanet olasıca güney pasifik okyanusu. allah o okyanusun belasını versin. lanet pislik öküz pasifik.

Hiç yorum yok: