16 Nisan 2010 Cuma

Mahmupaşa'dan Stickman'e

merhaba sinemasever..

mesela tarantino... tarantino son filminde uma thurman'ın...?!...
çok yanlış yaptı!

avatar! avatar hala bazı sinemalarda gösterimde amaaa sinema denen saçmalığa gitmeyin. kaliteli görüntüsü hala internete düşmedi. ama ben siparişini verdim. arkadaşlar bluray versiyonunu rapide yükleyecekler. ha şimdi diyeceksiniz; ben 3d imax'de 3d gözlüğümü takıp izleyerek oyuncuk görmek istiyorum... bırakın oyunculuğu ya...

o Charlie Chaplin'in o mimikleri, o Woody Allen gibi anası gili davanlara goyması... ya o Jack Nicholson'ın Shining'deki hallerine ne demeli? adam çıldırdı ya, baltayla kapı kırdı adam. o derece.

bizimkide oyunculuk... hırsız var turkish action dıkşın dıkşın. şans kapıyı kırınca; yok efendim köpek balığı geldi de ossurdum gaçtı. hiç.

bu arada, altın berlin ayısı ödüllü, duvara karşının starı sibel kekilli'nin yeni, ilginç bir filmi geldi. gerçekten deneysel. ritmik olarak hızlı. prodüksiyon zayıf, fazla kostümsüz. ama insani değerler açısından çok öğretici. bazı karelerde dört ayrı vucüt aynı bünyede toplanıyor. güzel bi film. onu da sinemaseverlere tavsiye ederim.

(bu arada avatar'ı 3d izleyip öküz gibi spoiler verenlere laf atıp, sitem edip duruyordum ama burda da 3d salon varmış ve ben bilmiyormuşum. öğrendiğimde de film vizyondan kalmıştı. yani gitti gül gibi film ühühüh. pisi pisine kaçırdım güzelim filmi)


yıllardır deli gibi izlemek istediğim ama bi şekilde izleyemediğim ve daha önce izlediğim ama tekrar izlemek istediğim filmlerin bir kısmını bi şekilde edindim ve edinmeye devam ediyorum. artık bu süreç ölene kadar sürecek tabi. şu soldaki listede 220 kadar film var. izlediklerimi kırmızıyla çizdim. ha çizmediğim ama izlediklerim de var ama onlar tekrar izlemek isteyipde daha izleyemediklerim. baya çok film var. hele bi de daha indirilecek filmler varki ohoooo çok fazla. hepsini izlemeye ömrümün yeteceğinden bile emin değilim :) çünkü ben sadece gece ve karanlık ortamda film izleyebiliyorum. tek ışık ekrandan gelen ışık olacak. böyle çok cins huylarım var. bu şartları sağlamak da pek kolay olmuyor. inanın klavyedeki NumLuck tuşunun ışığı bile film izlerken beni rahatsız ettiği için kapatıyorum. hatta odaya siyah ve kalın bi perde alıp gündüz pencereden gelen ışığı tamamen kesip film keyfini gündüz yaşama düşüncesi de var kafamda.

bu listedeki filmlerden bildiğiniz varsa, -lan stick! olum şu film çok süper lan, ilk onu izle bence.. derseniz, o dediğiniz filme şöyle bi bakarım. ama yine canım hangisini isterse onu izlerim. hiç kusura bakmayın. size kusura bakmayın dedim!

bi zamanlar 1,5 ay kadar korsan cd'de çalışmıştım. ondan olsa gerek Şahan'ın Mahmutpaşada'dan VCDye skeçleri favorilerimden :D

mahmutpaşadan vcdye
1 2 3

not: spoiler veren insanlardan nefret ederim!

6 yorum:

'Berrin' dedi ki...

hala cesur yürek'i izlemediğine inanamıyorum. ilk izleyeceğin o olsun..muhteşem..unutulmaz..

film listen sıkıcı geldi bana hele o türk filmleri, gramafon avrat ne alaka şimdi :))

Eternal dedi ki...

"bazı karelerde dört ayrı vucüt aynı bünyede toplanıyor. " ahahha :D:D

yazı yine iyi geldi bünyeme, bununla beraber film listesi iştah kabarttı, hadi hdd takas edelim!

film tavsiye edeyim dedim de güzel olanları izlemişsin zaten, ha bunlar biter de download yapıcam ben lan dersen de ''be kind rewind'' ile ''clerks II'' tavsiyemdir.

Senin bloga da ne zaman girsem alttaki bunlar da ilginizi çekebilir kısmında hep bi yemek hep bi boğaz! bu bloga aç girmem ben bi daha arkadaş!hayret bişey.

Damlo dedi ki...

o kadar çok varmış ki, ilk başta şunu izle bile diyemedim bi de eskiden 3d mi vardı allasennn

stickman dedi ki...

Cesur Yüreği izlemez olur muyum Berrin abla. o daha önce izlediğim, tekrar izlemek istediğim ama henüz izleyemediklerim arasında :) Cesur Yüreği ilk kez bundan taaa baya bi yıllar önce vhs kasetten izlemiştim. ühühü niye sıkıcı buluyosun film listemi :( ne güzel miss gibi filmler işte. gramafon avrat konya'da çekilmiş ve oyuncular arasında lisedeki edebiyat öğretmenimde var. o yüzden çok merak ediyorum. izleyince karar vercem artık sıkıcı mı değil mi.

Eternal, tavsiye ettiğin filmler komedi tarzında ve seninle espri anlayışlarımız uyuyo, o yüzden indireceğim filmler listesine ekliyorum efenim, kesinlikle beğeneceğimi düşünüyorum. ve can boğazdan gelir, ne yapayım, yemek yemeyim mi :p insani değerler açısından çok öğretici :p

ama Damlo merak ediyo insan 3d'yi. mesela deseler ki şu listedeki filmlerin hepsinin 3d'sini verelim sana deseler. verin abi, sağolun abi derim. gözlüğünüde verin ama derim.

âyine-i devrân dedi ki...

yumurta yok listede :s süt'ü izlemişsin yumurta'yı da izlemen gerek, üstüne de bal :d tatlı tarifi gibi bişey oldu bu yaa :d

stickman dedi ki...

evet yumurta yok listede ama onun dvdsi var :) ordan izledim. bal daha düşmedi nete :) bende bi seri çekicem. peynir - yoğurt - ayran :p